2015. június 10., szerda

XXXVII.

2017. Január 25.

A mai nap mindenkinek olyan átlagos lenne, de valakik tettek róla, hogy ne legyen az. Rengeteg kis akár nagylány ma zokog vagy épp örömében sír. A szüleik nem értik, sőt talán még maguk sem, de mégis kiadják magukból és várják a bizonyítékokat, hogy ez tényleg igaz volt, igaz miért ne lenne az? 4 évvel ezelőtt találkozott két ifjú, aki 4 év múlva, 2 szép gyermek után összekapcsolják az életüket. Nem, nem az összeköltözésről beszélek, hanem a házasságról. Ez a házasság valódi, szenvedélyes, ígéretes, becsületes lesz, mert túl sok dolgon mentek már keresztül együtt, hogy csak úgy hagyják a másikat. Oké, azt hiszem felcsigáztalak titeket annyira, hogy eláruljam kiről is van szó. Természetesen a 24 éves Liam Payneről és a  szintén 24 éves, immár feleségéről, Madison Payneről. Direkt választották ezt a dátumot. Hisz ez a nap volt, amikor egy lány miatt találkoztak először. Sajnos a lány nem élte meg ezt, de ők mégis gondolnak rá és hatalmas hálával tartoznak.
"-Úgy ahogy mondja! Sosem hittem volna, hogy ezt fogom mondani az újságnak, de bassza meg szerettem ezt a lányt. Mindennap mellette felkelni és érinteni a bőrét, szagolni az illatát, kábulás a perverziói miatt! Oké ezt talán nem kellett volna, de basszák meg ez mind az enyém, és ő maga is meg a szerelme is. Ezért érzem magam kurvára, de szerencsésnek!" - nyilatkozta Liam az újságunknak. A feleséggel is elbeszélgettünk, amin igen egy furcsa tényt közölt velünk.
"- Bevallom az első találkozásnál gyűlöltem ezt a seggfejt, ha már káromkodunk, de lehet, már akkor belehabarodtam. De ugye neki ott volt Ms. Smith, jelezném, akit még mindig utálok és nem azért, mert Liammel volt, nekem pedig Liam bátyja, Dominic. És hiába voltak azok az iszonyat nagy távok, mi mégis megtaláltuk egymást..mindig. És mikor Franciaországban megkérte a kezem, nekem már akkor lezajlott a fejembe ez az egész. Hogy, hogy lesz az esküvőnk. A szerkóm mér meg volt. Fehér habos - babos, amire kislány korom óta álmodozom és fehér tornacipő. És így mentem férjhez. Igaz Liamet sem kellett unszolni, hogy ne csigolós cipőbe jöjjön. Így tornacipőbe tartottuk meg az esküvőt. Nem érdekelt ki,mit szól, hogy egyáltalán nem hozzáillő. Úgy gondolom ez a mi esküvőnk volt, nem másé és én így szerettem volna, meg ezért Liam hátára felugrani az esküvő után magassarkú nem egy könnyű dolog, de  nekem ment mint az egyszer egy." Hölgyeim, uraim, lányok, fiúk! Mi ez, ha nem igaz szerelem? Gratulálunk az ifjú párnak! 


Hát...Sziasztok! Bocsánat a nagy késésért, de azok a .....tanárok, most kezdtek el szívatni minket. Szóval meghoztam az utolsó részt, ami remélem tetszett. Köszönök mindenkinek...öhm mindent? :D Oké, ez hülyén hangzott. Köszönöm a 9 feliratkozót, a sok oldalmegjelenítést és a kommenteket is. :) Szeretnék mindenkinek kellemes és élvezetes nyarat kiváni, akár nyári szerelmet is! Aki megy a koncertre, azoknak jó bulizást! És hát..talán ennyi is...Szeptemberben újra itt! ♥♥

2 megjegyzés: