2015. június 1., hétfő

XXXV.

Sziasztok Törpik! Meghoztam az új részt, viszont egy másik hírt is hoztam. Körülbelül 5 rész és vége a történetnek. Nem akarom tovább húzni már így is laposak a részek. Szóval ha ezen a héten nem is, de a következőn vége a történetnek! De addig jó olvasást!♥♥

|Madison Heart|

Utálom a 2015 - ös évet! És még csak Áprilisban vagyunk, de had foglaljam össze mi történt azóta, hogy Eleanor és Louis szakítottak. A következő páciens Zayn Malik. Először azt hittük Perrievel fog szakítani, amit persze nem hagyta volna, hisz semmi nem volt eddig, de helyette jobbal állt elő. Kilépett a bandából vagyis..ez még nekem mindig zavaros, de Perrie miatt tette, ebben biztos vagyok. De abban is, hogy Zayn hiába tagadja az a fasz is közre játszott. Szóval Zayn képes volt feldobni Louiék barátságát, ami lassan lett volna 5 éves egy senkiháziért. Oké, megint felcsesződött az agyam. Ez történt Maliknál, Horanéknél történt az, hogy Samanthát bemutatta Niall, de utána Samnek haza kellett utazni szóval Niall most olyan letört, mint a bili füle. Sajnálom csóri srácot, de erre nem tudok többet mondani annál, hogy mindjárt jön a szünet és Samantha után mehet. A rajongók is tudják már, hogy Tomlinson és Calder már nem alkotnak egy párt, és először azt hitték én és Payne sem. Szóval mehetett Instára az eljegyzési gyűrű. Rengeteg gratulációt is kaptunk, meg volt olyan aki már sejtette, meg persze az utálkozók, hogy azzal a ribanccal kéne együtt lenni meg stb., de leszarom. Ők nem ismerik azt a Sophia Smithet. aki 10 perc takaródott el a lakásomból a gyámhivatallal. Ja igen, még mindenkinél más pörög, nálunk az a ribanc. Liam még nem tudja, és nem is akarom még fárasztani ezekkel, majd mindent a maga idejében. Szóval Smith következő lépése az volt, hogy bemártott a gyámhivatalnál, mivel, hogy a gyermek egész nap sír, az anyja, aki én vagyok egyfolytában iszik. Nem csak a nő, de még én is megvoltam lepődve, persze mindketten másokból. Megnézték a tisztaságot, és a Noahára is vetettek egy pillantást, aki jelenleg náthás picit és ezt átadta nekem is. Mindegy. A kurva és a nő eltűnt innen, így a pici és én nyugodtan ihatjuk a meleg kakaónkat. Noah 11 hónapos, jövő hónapban lesz 1 évesés nagyon remélem, hogy vagy mi vagy Liam utazzunk, mert szeretném az apjával együtt ünnepelni azt, még akkor is ha koncertünk lesz. Feladom a színpadra vagy bánnom is én. Az első szava miután haza jöttünk az volt, hogy apa. Mikor mondtam neki, hogy anya ő csak apát mondott, amit El levideózott és posztolta Instagramra, utána pedig Liam rögtön fel is hívott, hogy beszélni akar a fiával. Végül is kimondott még egy csomó szót utána, sőt lassan mondatokat is tud kovácsolni, de még ott tart, hogy a nevek mennek, és hogy mi még? One Direction és directioner! Nem is Payne lett volna. Ami pedig rátett arra a bizonyos lapátra, hogy vett nekem és a fiának egy pólót, amit talán Szingapúrban látott meg. Az enyém az van, hogy Mrs. Payne, a picién,meg Little Payne. Leszámítva a dolgokat, hogy mik történtek, kijelenthetem boldog vagyok, de akkor is utálom a 2015 - ös év elejét. Ekkor viszont a csengő kezd el fülsüketítően szólni így megfogva  a picit gyanakodva nyitok ajtót, viszont ott egy igen nagy meglepetés áll, vigyorogva és egyáltalán nem lenne szabad itt lennie.
- Te mégis hogy kerülsz ide? - a szemem elkerekedik, mire a srác felnevet.
- Ugye tudod, hogy mikor vannak és hol a turné helyszínei? - kérdezi a kék szemű teremtmény.
- Nem, Lou! Nem érdekel a turnétok, mert szinte minden honnan ti szóltok és nem akarom a szívemet fájdítani még jobban! - szem forgatva közelebb húzz magához, majd elenged és belép a lakásba.
- Oké, akkor igyekezz asszony! Vigyázok Noahára, addig pakolj össze. Holnap van az utolsó koncertünk Dubaiban, és utána nagy szünet. Liamnek gecire de hiányzol és úgy határoztunk a fiúkkal, ha te nem repülsz valakinek muszáj elrángatnia így én lettem az a szerencsés! - mondja és kiveszi a gyerekem a kezemből.
- Lou!! - visong fel aranyos hangon, de én még mindig sokkoltan állok.
- Igyekezz már!! A magén gép sem vár örökké! - mondja, mire fejet csóválok és felsikítok.
- Jézusom Lou!4 Annyira szeretlek! Köszönöm! Noha készülj megyünk apádhoz! - mondom majd mindkettőnek nyomok egy puszit a fejére, majd felsiettek.
- Anya zizi! - furcsa ezt a saját gyerekem szájából hallani, de el kell fogadni. Ha az apjáról van szó, anya mindig zizi. Gyorsan összecsomagolok és rakok el pár gyógyszert is a kicsinek meg nekem, majd lecipelem őket a földszintre.
- Most te jössz! - kikapom a picit és felöltöztettem, majd megfogom a kezét. - És tudd már gyalogolni is. - elmosolyodik, és megfogja a bőröndöket majd a kocsihoz megyünk és beülünk a kocsiba. El sem hiszem! Újra láthatom a vőlegényem, utána pedig csak az enyém lesz.


Hajnal volt mikor oda értünk. A pici elaludt és azt mondta Lou átveszi, én megyek Liamhez és fárasszam le. Elmondta hányas szobában van én pedig puszit nyomva arcára el is indultam. Mivel odaadta a kulcsot betudtam menni a szobába.  Letettem a cuccaim és elindultam a hálószoba felé. Benyitottam, de egy test helyett kettőt láttam ott. Lou biztos jó szobába küldött? Felkapcsoltam a villanyt és szembe sülnöm kellett vele, hogy a lehető legjobba és legjobbkor. A szemembe könnynek gyűltek és legszívesebben ordítottam volna, de nem tettem. Leoltottam a villanyt és kimentem. Ittam egy bögre kávét, majd elővettem a telefonom és írtam egy sms - t Paynenek, tele obszcén szóval. Hallottam, hogy megérkezik. Mocorgást is hallottam, majd és ezután figyeltem némán az eseményeket.
- Hogy mii? Mit keresel mellettem Sophia? Azonnal takarodj ki innen! - meglepetten figyeltem, ahogy a lány nyög egyet.
- De hisz nem emlékszel az éjszakára? Hogy milyen jó volt újra velem? - kérdezi meg. Felhümmögök és megtörölöm a szememet, majd jobban meghúzódok a konyhába, mert kijöttek a hálószobából.
- Nem voltam részeg! Ha emlékeznél nem ihattok, csak mértékkel! És azt is tudom, hogy mióta utoljára lefeküdtünk több, mint egy éve hozzád sem értem! - vajon tudja, hogy itt vagyok? Azért ordibál.
- Akkor dobass ki így fehérneműkben! - mondja az a ribanc gúnyosan.
- Ahogy hajtod! - ezzel Liammel kinyitotta az ajtót kidobta a ruhákat, majd a lányt is, igaz óvatosan, de kidobta, majd bezárta az ajtót és neki dőlt.
- Fel kell hívnom! Tőlem kell megtudnia! Nem tudhatja meg mástól! Tőlem kell tudnia, hogy nem történt semmi! - mondja, mire elmosolyodom és kimegyek.
- Tényleg nem történt semmi? - hangom egy kisegéréhez hasonlít, Liam pedig döbbenten néz, majd hozzám fut, megölel és a kezébe veszi arcomat.
- Sose csalnálak meg egy olyan ribanccal, mint ő, sőt senki mással se! Nekem te vagy az igaz, Törpim!  - elmosolyodom, majd megcsókolom.
- Szeretlek! Szeretlek, oh basszottul szeretlek! - suttogom.
- De hé! Te hogy kerülsz ide? - kérdezi egy pöpet arrébb húzódva.
- Tomlinson! - nevettek fel. Elmosolyodik, majd megcsókol. A lábaim automatik fonódnak csípőjére, és így bevisz a szobába.
- Ne! Nem akarom itt! - mondom lihegve. Elvigyorodik, majd újra megragad és kivisz a konyhába.  Ledönt az asztalra és felém támaszkodva a szemembe nézz.
- Szeretlek, és soha ne kételkedj bennem! - újra előtör az a kép, amit pár perce láttam. Szemeibe újra könny költözik, amit most ő puszil le.
- Meséld el az érzést! Add ki magadból! - suttogja nyakamat puszilva, kulcsontómtól arcomig, majd vissza. És újra.
- Csalódottság, megbánás, becsapottság, szánalom és fájdalom a legnagyobb mennyiségben! - mélyen a szemembe nézz és elmosolyodik.
- Soha többet nem engedem, hogy ezt átérezd! Soha többet nem foglak elengedni, mert mindig velem leszel! - mondja majd megcsókol Kezeimmel tarkóját masszírozom ő pedig már lent simogat. A kis huncut. Letépi rólam a kabátot, majd az inget is.
- Ennyire hiányoztam szivi? - kérdezem kuncogva. Nem válaszol, ajkai melleimmel játszadoznak. Az érintése tompává teszi az érzékeim és csak néhány foszlány részletet enged meg. Lehúzza magáról a bokszert és újra felém mászik.
- Jól sejtem direkt fekete csipke volt rajtad! - morogja a vállamba, majd elhelyezkedik és belém tolja magát. Felvigyorgok rá, és csípőmet kezdem el mozgatni. Ő sem tétlenkedik, nyakamhoz hajol miközben farkával bennem mozog. Csókokkal lepi el a kulcs csontomat, tincsit húzogatom, majd egymás szemébe nézve elveszek azokba a mogyoróbarna csillogástól fényes íriszekben. 

2 megjegyzés:

  1. Kezdtem már megijedni, hogy megcsalta.. :D Várom a folytatást. Egyébként úl olvasó vagyok. :) Eléggé gyorsan faltam a részeket. :D

    VálaszTörlés