2015. május 30., szombat

XXXIV.

Sziasztok! Siettem vele, és hát elkezdtem a valóságból kivenni a történéseket, gondolom a gif - ből leszűritek, mi jön most...Jó olvasást hozzá és sok puszii♥♥

|Madison Heart|

- Legalább elmondanád az igazat, ne csinálj úgy, hogy mindenki tudja ebbe a rohadt hotelbe csak én nem! - már megint belekezdtek. Liammel aggódva nézzünk össze, de nem mozdulunk. Eleget tettünk már ki azért, hogy most ketten döntsék el mit akarnak. És persze, ha nem mozdulunk, akkor valamelyikük becsapja az ajtót, úgy mint most is. Március 8 van. Japánban vagyunk még, de holnap utazunk Szingapúrba. El és Lou a turné eleje óta veszekszik, és hiába mutatja Lou, hogy minden oké, részegen esik haza vagy a koncertek után, vagy egy szabad napon. Noahára nézzek, aki édesdeden alszik, majd fel Liamre.
- Ennek pontot kell tenni a végére. - felállok és elővéve a telefonom sms - t írok.
- Miben mesterkedsz? - kérdezi összevonva szemöldökét.
- Mindjárt itt lesznek! Itt hagyjuk őket Noahával, utána pedig te megkeresed Lou - t és felrángatod Elhez, majd bezárjuk őket a szobába! Nem érdekel, hány óra fog eltelni ezt be kell fejezniük! - egyetértően bólint, Niall és Samantha pedig rögtön beesik a szobába.
- Noah alszik, ha fel kell oda adjátok neki a macit, majd éhes lesz! Gondolom voltatok már vele tudjátok mi kell neki! Most pedig, Payne! Mozgás! - Niall biccent, majd Liamre nézz vigyorogva.
- Egy kis etyepetye? - kérdezi  kuncogva.
- Ja, nem! Tomlinson és Calder! - mondja majd megfogja a kezem és kimegyünk a szobából.
- Hozom Tomlinsont! - nyom puszit a számra, én pedig bemegyek a mellettünk lévő szobába. A szobában senki nincs, így átmegyek a fürdőszobába. Az ott lévő lány, a mosdó tálban lévő kezét nézi.
- Mi a..? - kikapom a kezéből a pengét és a kádba hajítom majd megpofozom a lányt. - Meg vagy te húzatva? Mi a faszért kellett ez? Hm? - kérdezem, de nem várom meg a válaszát. A kezét hideg vízzel borítom mire fel szisszen, előveszem az elsősegély dobozt. Bekötöm, majd felnézzek a szemére.
- Ennyire gáz a dolog köztettek? - kérdezem, de csak szipogva bólint.
- Itt vagyunk! - kiabál Liam. Megfogom El vállát és berángottam a szobába. Mindkét fiú döbbenten néz, majd lenéznek a karjára.
- Nem tudom min vitáztok hetek óta! De ezt be kell fejeznetek! Látod ezt Lou? El saját magát bántja, te meg....iszol! Szóval beszéljétek meg ezt, nagyon szépen kérlek viták nélkül! - mondom könyörgően. Liam rám nézz, majd biccent és ott hagyjuk őket. Bekulcsolom őket, majd sóhajtva felnézzek Liamre.
- Sosem gondoltam volna, hogy ezt fogom kérdezni tőled, de... - arcát a két kezem közé veszem és mélyen nézzek a szemébe.
- Én soha nem bántanám magam! Bízom benned és szeretlek annyira, hogy tudjam nem hagynál el! - mondom komolyan, mire megcsókol.
- Köszönöm! Akkor mit csináljunk most? - kérdezi meg.
- Nézzünk körbe Japánba, és vásároljunk valamit, vagy együnk. Nekem mindegy, csak hagyjuk el a hotelt és a gondokat. - elmosolyodik, majd a kezemet az övébe zárja és lemegyünk a földszintre. Még egyszer vissza nézzek az ajtóra. Remélem nem lesz semmi gond többé.


- Ez valami fantasztikus volt! És akkor holnap irány Szingapúr? - kérdezi Liam mosolyogva. Vigyorogva biccentek, majd kilépek a liftből. A banda tagja, kivéve Niall Louék ajtaja előtt áll.
- Hé! Mi folyik itt? - kérdezem furcsán.
- Nem tudnak kijönni! - válaszolja Harry. Liamre egymásra nézünk, majd előveszem a kulcsot és kinyitom. Az ajtó kilincsét lenyomom, majd elengedem az ajtó pedig kinyitódik. Belépek Liammel a jobb oldalamon.
- Hé, minden oké? - kérdezem. El sétál ki a szobájukból bőrönddel a kezébe.
- Én is El szakítottunk! - mondja Lou kijőve a konyhából.
- Mi van? - kérdezzünk meg egyszerre a többiekkel.
- Hát úgy gondolják, hogy nem kéne tovább egymást bántani. Így El hazamegy a magángépünkkel! - mondja Lou. Az események gyorsan peregnek le előttem, majd Liamre nézzek.
- Én is hazamegyek Noahával!
- Hogy mi? Nem mész te sehova! Holnap velem Szingapúrba! - elmosolyodom, majd átrángottam a szobákba.
- Köszönjünk, hogy vigyáztatok Noahra! Hármasban hagynátok minket egy picit? - kérdezem, mire biccentenek, majd felállnak és kimennek.
- Komolyan itt akarsz hagyni? - kérdezi megtörtén és leülve Noah mellé.
- Figyelj ide Payne! Elnek szüksége van valakire! Egy hétig nálam lesz, lehet annyit sem. Ugye van neki Max ott, az is biztos, hogy hazazavarom! De hé! Jó leszek én ott Londonba egy ideig, majd eljössz értem, vagy találkozunk akkor mikor van az a nagy szünet! - mondom elővéve a bőröndbe.
- De nem akarom, hogy itt hagyj! - nyög fel.
- Neked most Loun kell segítened! Nekem Elen! És mindennap fogunk beszélni és küldök majd képet is! - kacsintok rá kuncogva.
- Jól van, Törpim! Akkor utazol Ellel? - kérdezi sóhajtva, biccentek és ráadom Noahra a kabátját, sapkáját és cipőjét. Liam felveszi az ölébe, én pedig megfogom a két bőröndöt. Kisétálunk és benézek a szobába.
- Akkor mehetünk? - kérdezem mosolyogva.
- Nem kell jönnöd! Maradj Liammel! - mondja El.
- Megbeszéltük! És megyek! Majd elmegyünk shoppingolni meg befalunk egy csomó fagyit! - mondom nevetve.
- Jól van. Köszönök mindent és Louis sok szerencsét a továbbiakban! - a srác felé biccent, aki gyér mosolyt ereszt, mi pedig négyen elindulunk. Noaht berakjuk a gyerekülésbe, én és El körbe üljük őt, Liam pedig előre ül.
- Szóval akkor mi történt ott? - kérdezem mire El sóhajtva hátra dől.
- Először elég sokáig néztünk egymást, majd szexeltünk, végül megbeszéltük és arra az elhatározásra jutottunk, hogy jobb lesz külön! - motyogja fáradtan.
- Egy kérdés még! - mondja Liam. - És ezt nyilvánosságra hozzátok, hogy szakítottatok? - érdeklődően nézzek El - re, aki mosolyogva megrázza a fejét.
- Nem! Majd csak feltűnik nekik! Ha meg kiderül, Lou fog elmagyarázni mi a szitu! - hitetlenkedve megrázom a fejem, majd hátra dőlök.
- Hát Eleanor, neked kibaszottul igazad volt! - suttogom, remélve, hogy csak ő hallja meg.
- Mégis miben? - halkan kérdezi, én pedig nézzem a kivilágított várost.
- Hogy ez még csak az eleje annak a bizonyos végnek! - motyogom ő pedig egyetértően sóhajt. 

2 megjegyzés:

  1. Uuuu... Ez nagyon jó lett.. Pont mint a többi.. Siess az új résszel .puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! És siettek, de szerintem csak elsején jön a kövi rész :)

      Törlés