2015. március 19., csütörtök

III.

Sziasztok! Először is bocsánat, hogy az eleje ilyen lapos, de muszáj valahogy elkezdeni. Ez a rész sem lett, valami nagyon, de nagyon pörgős, de már úton vagyok..:D Jó olvasást hozzá! És nagy puszit minden olvasónak!! ♥♥♥

|Madison Heart|

A Fall Out Boy szét áramlik a szobában, az ereimben, de képtelen vagyok megmozdulni. Egész éjjel meg sem álltam, sőt most volt a legforgalmasabb estém mióta ott dolgozom. De akkor sincs kedvem felkelni. Késő már fent vagy. Tudatalattim győzelmes vigyort húzz magára miközben beleordítok a párnába. A szám egy résznél megáll és mikor azt hiszem tovább alhattok, ismét megcsörren. Ilyen nincs!
- Ha nem veszem fel miután felhívsz harmadjára fogd fel, bazdmeg, hogy nem vagyok elérhető! Világos voltam? - kérdezem idegesen.
- Bocsi! - unokatesóm felkuncog, mire szememet forgatom.
- Ha nem hagyod abba a vigyorgást lecsaplak. Amúgy is miért kell korán reggel zaklatnod? - kérdezem vissza dőlve.
- Mert itt állok a házad előtt és szarrá fagyok! - jegyzi meg mellékesen.
- Te idióta! Már rég elmondtam neked, hogy hol az a kibaszott pót kulcs! - mondom idegesen. Nem éri meg velem beszélgetni, miután felkeltettek. Harapós vagyok.
- Tudom, de most nincs ott! - hangja őszinte, bár mintha vigyorogna.
- Luke! Hogy van anyukád? - kérdezem miközben szinte nyüszítve hagyom el a meleg ágyat. Már most hiányzol Picim!
- Keresztanyád? Remekül! És üdvözöl téged! - mintha tök szimplán beszélgetnénk úgy csinál. Szerencsére hamar leérek. Kinyitom az ajtót és vissza is megyek.
- Már puszit sem kapok? - kiáltja a földszintről, de én a telefonban is tökéletesen hallom.
- Felkeltettél, te baromarc jó, hogy nem kapsz puszit! Amúgy menj a barátnődhöz, Katehez. Ha már két éve titkoljátok egymás elől az érzéseiteket! Ja és mielőtt elmész, zárd rám az ajtót! - itt kinyomom a telefont, és vissza fészkelődöm az ágyba. Majdnem sikerül vissza aludnom, mikor Luke halkan betipeg és az ágyamhoz közelít. Felkészítem magam valami hideg vizes dologhoz, de váratlan dolog történik. Arcon puszil, majd kisiet és pár trappolás után a ház ajtajának zárását hallom. Ennyi? Vigyor fejlődik arcomra, és lehunyom a szemem. Nem tudok vissza aludni. Fránya veszekedés. Jobbra fordulok és hatalmasat ásítok miközben ismét megszólal a telefonom, de most a Bruno Mars az és a Lazy Songot énekli. Bárcsak nekem is az lenne. Kate az.
- Jó reggelt! - köszönök kedvesen.
- Drágám délután van. - szemem a fali órára tapad. Még csak 1 óra múlt? Befogok aludni az éjszaka, ha nem alszom vissza.
- Számítsuk bele az éjjeli munkát és nekem hajnal. Amúgy Luke feléd tart. - mondom elmosolyodva.
- Ez most komoly? - kiált a telefonba.
- Hangosíts ki és meséld el Liammel a találkozásotokat, majd ha megérkezik a bátyám lerakom és mehetsz a randidra! - mondom kihangosítva és letéve mellém.
- Rég hívtad bátyádnak, azt a lükét! - nevet fel. Elmosolyodom. Régen, 2 éve még mikor minden nyáron ott lógtunk Katetel, Luke volt a bátyám, én pedig neki voltam a húgicája. Szép kis nyarak voltak. És mindegyik tudna mesélni.
- Szóval mi volt Paynenel? - kérdezem rátérve a lényegre.
- Nagyon kedves srác, sőt mi több elvitt kávézni majd elvitt a házba is, ahol a többiekkel együtt lógnak. Az már nem is ház, hanem palota hallod. Bemutatkoztak, lett pár képem, bekövettek Twitteren, de közben hülyültünk meg faggattak. És mivel igen fontos része vagy az életemnek, így mindegyik történetembe szerepeltél, és mind az ötnek felkeltetted az érdeklődését. - mondja kuncogva.
- De izé...háromnak van barátnője, nem? - kérdezem furcsán.
- Igen, van de attól még kíváncsiak az én lökött barátnőmre, de Liam már sokkal hamarabb mondta, hogy megakar téged ismerni. - újabbat kuncog. Jézusom! Mi lett ezzel a csajjal?
- Hát, Kate akkor ezt kipipálhatod a bakancs listádról. Mi a következő pont? - kérdezem gonosz mosollyal.
- Luke Hemmingssel randizni, csókolózni, lefeküdni! - érzem rajta, hogy félősen sőt ha látnám tuti bíbor vörös feje lenne vagy van.
-  Figyelj, Luke most egy pali nem az unokatesóm meg semmi, szóval beszéljünk róla úgy mintha Liam lenne, viszont a szexről nem kérek beszámolót rendben? - kérdezem kínosan.
- Köszönöm, Mad! - sírós a hangja. Ajjaj.
- Ne sírj, mert akkor én is sírni fogok. Viszont most leteszem még anyámékat is fel kell hívnom. - mondom elhúzva a számat.
- Rendben. Ma még beszélünk! - elmosolyodom.
- Ma még találkozzunk. Este a Kingstonban buliztok még én dolgozom! - mondom vigyorogva.
- Akkor este 10? - kérdezi izgatottan.
- Este 10! - bólintok feleslegesen, majd leteszem. Lemegyek a konyhába és eszek egy tál müzlit, majd visszadőlök az ágyba és felhívom anyámat.
- Szia Kincsem! - köszön kedvesen.
- Szia Anya. - elmosolyodom.
- Történt valami? Esetleg baj van? - hangjából aggodalmasság hallatszik, mire felsóhajtok.
- Hogy is mondjam...Kate bármikor meghalhat, nekem pedig unalmasabb lesz az életem, mint most. Luke és Kate összejöttek, és most a randijukon vannak. Anya, olyan magányosnak érzem magam! - mondom megrökönyödve.
- Aranyom. Tudod, hogy mi mindig itt vagyunk apáddal. - szem forgatva elmosolyodom. Anya és apu. A két jármű imádó, és engem is azzá neveltek.
- Tudom Anya, és hálás is vagyok érte, de nekem velem egyidős barátokra van szükségem! - mondom csalódottan.
- Akkor ismerkedj, Madison! 18 éves vagy, ne anyádnak kelljen már rendbe szednie! - morogva felnevet, és én is.
- Rendben. Viszont most megyek, mert hívnak! - mondom és miután elköszöntünk leteszem. Kate hívott, és nem kellett sok újból megpróbálkozott.
- Madison, Drágám! - hangja félős.
- Mit csináltál, Kateline Wilson? - kérdezem bosszúsan.
- Hogy is mondjam, ugye mondtam, hogy Liam meg akar ismerni... - gondolkozik el.
- Igen? - kérdezem hosszítva.
- És, hát Luke volt olyan idióta és megadta neki a címedet! - mondja hadarva. Nem szólalok meg, inkább leülök az ágyra és elvigyorodom.
- Mondj valamit légyszíves! - kezd el könyörögni. Szakad a cérna, kidőlve röhögök.
- Hogy a francba lökjem fel az agyadba, hogy nem érdekelnek? - nevetek tovább.- Nem érdekel Liam Payne, nem érdekel a bandája. Meghallgatom ha áradozol róluk, de nem fogok őrült fanatikussá válni. - mondom és remélem nem sértettem meg.
- Akkor az sem lenne baj, ha elhívtuk az esti bulira sem? - kérdezi feszülten.
- Nem! - mosolyodom el.
- És azt sem ha mindent elmondtam volna nekik rólad? - kérdezi továbbra is nyugodtan.
- Nem! - mondom ugyanolyan hangnemben, mint ő.
- Jó!
- Jó! - vágom rá én is, majd megszakad a vonal. Ledobom magam mellé a telefont és lehunyom a szemem. Megsértettem. Pár mély levegő után újra kezembe veszem a telefont és visszahívom.
- Kate, én annyira sajnálom! - nyögöm ki.
- Én is! Viszont amiket mondtam az igaz! - mondja, mire elmosolyodom.
- És amiket én mondtam az is! A lényeg, hogy ne veszekedjünk rendben? Érezzétek magatokat jól Lukekal és este találkozunk, jó? - kérdezem sokkal jobb kedvvel.
- Rendben! Luke te meg hagyd már abba! - nevet fel. -  Szia, Mad!
- Szia! - kinyomom és ledobom magam mellé. Bekapcsolom a Tv - t, és váltakozva a csatornák között megállok egy zene csatornán. Taylor Swifttől megy a You Belong With Me és szerencsémre a vége felé jár már. A csaj egy kibaszott nagy .... és nem nagyon szívlelem. De ez csak a csaj, a hangja nagyon tetszik és a számai is elmennek.  Nem figyelek és már is új szám megy. A szemem elkerekedik mikor felismerem a tegnap látott srácot. A hangerőt max. - ra nyomom és kíváncsian nézzem a videó klipjüket. A vége felé járva kiírják a szám címét és előadóját. Kiss You - One Direction. Laptopomat előveszem és a gugliba rögtön beírom. A képekre kattintva több ezer képet láttok róluk. Majd vissza a webre, wikipédia és a szemem a sorok között keringőzik. Majd szépen sorjába kattintok a nevekre.
Niall Horan, a szöszi. Képére kattintok és elmosolyodom. Szőkés barna haja felfelé meredezik. Kék íriszei csillognak az örömtől és ajkai is szexis mosolyra húzódnak. Tovább kattintok és Liam Paynenel találom szembe magam. Tüsis, sűrű haja ami jól áll neki. Ajkai mosolyra húzódva, de mégis szomorkás és szemeiből is ha jobban megfigyelem a szomorúság árad. Rákattintok a képre és behozz egy oldalt. Végig futtatva a szemem a szövegen rájövök a miértjét. Nem rég szakított a barátnőjével, és új életet kezdett, új frizurával.Vissza kattintok, majd tovább viszem. Harry Styles, a Fürtös. Haja irigylésre méltó annyira göndör és annyira jól áll naki. Szemem kékes - zölden csillog ajkai pedig játékos mégis szexi mosolyra húzódva díszeleg a képen. Felnevettek, majd tovább viszem. Louis Tomlinson. Azt hiszem ő a legidősebb. Szemei kéken csillognak, amitől gondolom már több millió lány elmenetelét okozta, és ajkai keskeny vonalba jelzi, hogy komoly. Ez a kép dögös róla, nagyon is, de tudom, hogy barátnője van. Tovább kattintok és bedobja a legutolsó bandatagot. Zayn Malik. Kreol bőre és vidáman csillogó szeme szinte szinkronba van egymással és vigyorától elolvadni is lehetne. Helyesek mind az öten. Youtubra kattintok és beindítva az összes számot tőlük hátra dőlök. Szememet egy picit a TV képernyőjén legeltettem, de amint belekezdenek az első dalba szemem lehunyom és valamikor a hangjuk és a fáradtságom összeolvadva ringat el és zuhanok egy sötét helyre.

2 megjegyzés:

  1. One Direction dalokra elaludni a legjobb (ez most az utolsó sorok miatt írtam xD) wááá de várom már, hogy találkozzanak újra...és Kat hamarosan tuti összejön Luke-val, vagy nem :P mindenesetre siess a kövivelll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. One Direction dalokra, van mikor nehéz elaludni, mert te is énekelnéd, de ha fáradt vagy, nincs problem. :D És a találkozó is hamar megesik, csak a szituáció lesz egy kicsit furcsa! :D

      Törlés