2015. március 22., vasárnap

IV.

Hellosztok! Felpörgettem az eseményeket, így remélem tetszeni fog nektek a vége! Nagyon nincs mit írnom, szóval jó olvasást! :3 ♥♥

|Madison Heart|

Elbújunk, és megváltoztatunk mindent.
Minden amit akarok az ajkaid íze,
Engem, engem, engem, engem, ó szeress engem,
Engem, engem, engem, engem, ó szeress engem,
Engem, engem, engem, engem, ó szeress engem,
Engem, engem, engem, engem, ó szeress engem,
Engem, engem, engem, engem, szeress engem.

- Igen? - csukott szemmel teszem fülemre a telefont, és elfojtottan ásítok.
- Húgocskám, lassan 10 óra! - kuncog fel Luke.
- Az hihetetlen, hisz! - mondom és felülve nézzek a laptop órájára. Fél 10. Bassza meg.
- Köszi, Luke! - mondom és ki is nyomom. A fürdőbe sietek és lezuhanyzom, majd felveszem a munka ruhám. Egy fekete farmert, fekete inggel, aminek a jobb oldalán díszeleg a bár lógója és neve. Kötényemet bedobom a táskámba, majd gyorsan összefogom a hajamat lófarokba. Szemet kihúzom, majd cseresznyés ajakápolóval letudom a kinézetem. Lent felveszem a bakancsom a kabátom pedig kezembe fogva megyek be a garázsba. Bedobom az anyós ülésre és én is beülök. Kinyitom a garázsajtót, kihajtok és visszacsukom. Innentől meg sem állok a munkahelyemig. 5 perccel 10 előtt esek e a pultba, lihegve és amint derekamra kötöttem a kötényt munkába is állok.
- Madison Heart? - jelenik meg Mr Kingston, mire elmosolyodom.
- Itt vagyok, Uram. Sajnálom, ha késtem elaludtam! - sunyi mosollyal nézz rám, majd megáll mellettem és két poharat kap elő, amibe vodkát önt.
- Egészségére, Hölgyem! - koccint és le is húzza. Én is ezt teszem, majd a zene beindul és sorjában jönnek be vagy a hormonnal túltengett fiatalok vagy a szórakozni vágyó egyetemisták. Benjire kacsintok, a másik pultosra, majd elkezdjük kiszolgálni a vendégeket. 
- Madison, hát sikerült beérned? - kérdezi kiáltva és kuncogva Kate.
- Mr és Mrs Hemmings, most azonnal fogják be, rendben? - kérdezem biccentve és tovább osztom ki a piákat.
- Oké, akkor nem kell velünk foglalkozni! - kiáltja Luke sértődötten.
- Gyerekek, dolgozom! - kacsintok rájuk, majd Benjire pillantok.
- Iszok egyet Katetel és Lukekal. Mindjárt visszajövök! - bólint, én pedig három pohárba öntök whiskyt és megállok a két jó madár előtt, akik úgy zabálják egymás ajkát mintha nem lenne holnap.
- Khmm....Meghoztam az italokat! - rakom le eléjük és rám emelik a tekintetüket.
- Akkor mire iszunk? - kérdezi Luke vigyorogva.
- Rátok! - emelem fel, mire csókot lopva egymástól ők is felemelik és végül legurítjuk a pohár tartalmát.
- Nem tudom mikor érnek ide Liamék, de azt mondták, hogy kb. 11 felé és keressük őket a VIP részlegen, szóval majd visszajövök érted cicám! - kacsint rám, majd behúzva Lukeot  a táncparkettra egymáshoz simulva kezdik el ismét felni egymás jakit miközben testük szinkronba mozog a másikkal, és a zene ritmusára. Elnevettem magam, majd visszasiettek.
- Aranyom, nincs meleged? - kérdezi Mrs. Kingston elhaladva pár üveg pezsgővel mellettem.
- Egy picit, de kibírom! - nevettek fel.
- Ne szórakozz! Emlékszem, mikor barátnőddel itt buliztatok rajtad volt egy fekete ruhácska, amit itt hagytatok és nem vitted haza. - ez emlékek elárasztanak, és tisztán emlékezve bólintok.- Cseréld le! Nem fogunk leszidni, legközelebb pedig hozz váltó ruhát! - mondja, mire bólintok. A mázlim csak az, hogy a ruha még a munkába is tökéletesen passzol. Kérek 10 perc szünetet, és elszaladok átvenni munkaruhám. Tényleg sokkal felszabadultabban érzem magam. A tornacipő és a ruha, olyanná tesz mint egy lázadó kamasz, így hogy még őrültebben nézzek ki a hajamat kiengedem és vállamra dobom. Átfésülöm kusza tincseimet, majd eltéve a ruhákat a tükörképemre kacsintok és visszatérek a pultba. Benji elismerően mér végig, mire elvigyorodom, majd tovább szolgálom ki a vendégeket.
- Mad! Madison! - nevemre odafordulok és egy kifulladt Katettel találom magam szembe.
- Bökjed! - nevettek fel elmosva pár poharat.
- Kérnénk két kólát, és és 7 vodkát meg téged a VIP részre! - vigyorodik el.
- Itt vannak? - kérdezem kitöltve a piákat, annyira gyorsan amennyire tudom.
- Aham...- majd szemét végig futtatja rajtam. - Te aztán jól kicsípted magad! - nevet fel.
- Köszi, tudod rám férne egy fiú! - mosolyodom el, majd rátéve a tálcákra a poharakat odakiáltok Benjinek és elindulok Katetel. Ügyesen kerülöm ki a lökdösődőket, s szerencsére hamar felérünk a sokkal csendesebb VIP részlegre.
- Szóval fiúk, lányok bemutatom az én gyönyörű barátnőmet, Madison Heartot, pultos csajt! - Leteszem eléjük a tálcát, majd kiegyenesedve elmosolyodom.
- Sziasztok! - Végig mérem 9 személyből álló társaságukat, és csak pár ismeretlen arcot látom meg. Például azt hiszem Tomlinson mellett, egy gyönyörű lány ül vigyorogva és ő is engem felmérve nézz rajtam végig. Tomlinson karja a lány nyaka körül van ezért leveszem, hogy ő a barátnője. Aztán Payne mellett is ott egy lány, aki furán nézz rajtam végig és mintha megvetést (?) látnék a szemeiből. A többieket felismertem Stylest, Horant, Malikot, Hemmingst és Wilsont.
- Niall Horan! - ugrik hirtelen elém a szöszi és ölelésbe fogad. Mosolyog a ölelem vissza kedves gesztusát, majd elengedve rögtön Stylessal kerülök szembe.
- Harry.. - kezd bele, de közbe szólok.
- Tudom kik vagytok, igen furcsa délután vagyok túl, de tudom kik vagytok, csak azt nem tudom ki kihez tartozik Hemminsgéket kivéve! - mosolyodok a többe ikre.
- Akkor nem ölelhetlek meg? - visszafordulok a Fürtös felé, aki lebiggyesztett ajkakkal és kiskutyaszemekkel vizslat.
- De csak mielőtt bemutatkoznátok! - mosolyodom el. Harry rögtön lecsap és karjaiba zár, én pedig nevetve ölelem vissza. Amikor elenged a lány kerül elém, Louis barátnője.
- Eleanor Calder, Louis Tomlinson barátnője! - ölel meg mosolyogva.
- Madison Heart, és örülök, hogy megismerhetlek! - elengedem és rámosolygok.
- Sophia Smith vagyok, Liam barátnője! - rágózva nyújt kezet, mire elfogadom és kezet rázok vele.
- Madison Heart. -erről a részről egyáltalán nem örülök a találkozásnak, olyan ellenséges vagy nem is tudom.
- Azért mi is bemutatkozunk. Louis vagyok, Zayn szöszke tinccsel és Liam, akit felhívtál! - biccentek, de ők megölelnek sorjába.
- Örülök, hogy újra találkozunk! - suttogja Liam, mire felkuncogok és elenged.
- Viszont nekem most is mennem kell! Csak bemutatkozásra futottam fel! Örülök, hogy találkoztam mindenkivel, további jó bulizást nektek! Ti meg léci ne legyetek túl részegek, kérlek! - nézzek Katere és Lukera, akik bólintanak. Intek egyet a többieknek, majd visszasiettek Benji mellé.
- Vissza is jöttél? - meglepettnek tűnik, de nem értem miért.
- Benji én nem te vagyok. Nem numerán voltam, csak az italokat vittem ki! - rázok fejet, mire kinyújtja rám a nyelvét.
- Levágom! - nevettek fel.
- Nem teszed meg! - mondja vigyorogva, de újra dolgozni kezdünk, amint Mr. Kingston egy újabb ellenőrzésre jön.


El sem hiszem. Vége. Fél négy van, és már csak a wc - ben kell szét néznem és mehettek haza. Ilyen hosszú műszakom sem volt még. Először a lány wc - ben nézzek szét, ahol csak egy kamasz pár akarta volna elkezdeni, de elkergettem őket, majd a fiú. Hangokat hallottam, és szem fogatva nyitottam be, de meglepetésemre ismerős alakok voltak a wc - ben.
- Öhm..Bocsi, skacok, de záróra! - mondom komolyan.
- Várj, szajha még elmegyek! - nyögi a lány, mire elkerekednek szemeim és ereim lendülettel töltődnek fel.
- Most azonnal hagyjátok el a szórakozóhelyet vagy kénytelen vagyok hívni a biztonságiakat! - látom, ahogy Sophia érzékien suttog bele valamit Liam fülébe. Aki mintha villámcsapás érné kirántja, eldugja és felhúzva a sliccét fordul meg.
- Azonnal megyünk! Nem kellenek a biztonságiak! - mondja egy halovány mosolyt eresztve felém. Lábammal megtartom az ajtót és a kijárat felé mutattok.
- Kösz, ribanc! - sziszegi Sophia mikor elhalad mellettem.
- Hazavigyünk? - kérdezi Liam paradicsom piros arccal.
- Nem kell, köszi! Csak léci menjetek! - mosolygok rá fáradtan. Biccent, majd Sophia után siet. Még egyszer körbenézzem a wc - t, de mielőtt elhagynám arcot mosok. A kijáratnál biccentek Joenak, hogy tiszta a terep, majd a kocsimhoz megyek. Beülök és hazaútig próbálok nem gondolni a emlékképre, de mintha nem akarna kitörlődni. Amint beesek az ágyba ledobom magamról az inget és a nadrágot. A zoknim és a melltartóm a szennyesbe dobom, majd felvéve Luke egy pólóját kidőlök. Szemem lecsukódik, de rögtön az a kép ugrik be. Ahogy Sophia és Liam a falnál..közösülnek. Csak egyet nem értek, ez engem miért zavar ennyire maróan és fájdalmasan?

2 megjegyzés:

  1. Oké,,,ez durva.......fúj de mérges vagyok -.- ehhhh,,,most nem csak a való életben utálom hanem itt is :s fuhh...ez nagyon durva rész volt...és Liam? eh...tőle többet vártam...siess a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindennek meg van az oka, és Liamnek is lesz egy pár meglepetése :)

      Törlés