2015. április 3., péntek

VIII.

Hello Törpikék! Új rész, de először is köszön a 830 (!!) oldalmegjelenítést kevesebb mint egy hónap alatt. Annyira jó érzéssel tölt el, hogy a mai részben elég sok huncut rész lesz! :3 Na jó, befogtam még egyszer köszön és jó olvasást!! :D :3 ♥♥♥ És hatalmas puszi mindenkinek!!

|Madison Heart|

- Szóval? - kérdezi felvont szemöldökkel.
- Beszélhetnék a barátnőmmel...négyszemközt? - kérdezem, mire Liam eltaposva a csikket visszamegy a házba. - Mindenre van magyarázat. - vágom rá, mire elmosolyodik.
- Tetszik? - kérdezi, én pedig addig hátrálok még meg nem érzem az erkély korlátját és lecsúszok a földre.
- Kate, mi már csókolóztunk is..tegnap, este. - suttogom.
- Úristen! Ez komoly? - lehuppan mellém kíváncsian nézz rám. - Mindent el kell mesélned!
- Kate! Barátnője van! Nekem pedig ott van Niall! - vágom rá, mire zavarodottan megrázza a fejét.
- Én tudom, hogy kinek ki van ott, de ti vonzódtok egymáshoz az első pillanattól fogva! - vágja rá. 
- Ne hordj össze marhaságokat, Kateline. Liam szerelmes abba a kurvába, én pedig boldog vagyok Niallel. - suttogom.
- Boldog vagy.. - nem kérdez többet. Némán ülünk ott és hallgatjuk a tücsök zeneboáját. Boldog vagyok?
- Úgy látszik nekem kell felvilágosítani arról téged hogy szerelmes vagy. - suttogja. Rákapom a tekintettem. Vigyorog.
- Szerelmes? - felvonom az egyik szemöldökömet. Kate bólogat vigyorogva, majd mesélni kezd.
- Szerelmesnek lenni a világ legszebb érzése. Mikor meglátod már akkor pillangók repkednek a hasadban és földöntúli érzés kerít hatalmába. Mikor megcsókol kidöglik pár lepke, de boldog vagyok. A felhők felett lebegsz, és mikor a karjaiban tart mintha csak ti ketten lennétek, és minden megszűnik. Mintha egy buborékban lennétek- elmosolyodom, ahogy ábrándoz. Ő szerelmes, én nem.
- Látod ilyen szerelmesnek lenni, de én nem vagyok az!
- Az vagy csak annyira ön marcangolod magad, hogy Liammel csókolóztál, hogy nem látod az apró jeleket. Csukd be a szemed! - mondja, mire értetlenül nézzek rá. - Csináld már! - megteszem. Lecsukom a szemem.
- Képzeld el hogy Vele vagy. Hogy hozzád ér, magadba szívod az illatát, a pillangók a hasadban sorra nyiffannak ki, majd megcsókol. - elképzeltem. És hülyén nézzek Katere.
- Mondtam, hogy nem vagyok szerelmes! - megrázza a fejét és feláll.
- Csak nem hiszel benne! Higgy benne, mert ha túl későn jut eszedbe lehet végleg elveszted! Most pedig gyere, menjünk vissza! - felpattanok és visszasiettünk. Niall még mindig eszik, Zayn egy szőke lánnyal beszélget, Liam és Sophia egymás szájába. Nézve őket tudatosul bennem, Liam talán nem az, akinek mutatja magát. Fent még velem akart csókolózni, de most ott matat a kurva szájába.
- Hé, Mad! - az előttem állóra pillantok és elmosolyodom.
- Hello, Zayn és..  - nyújtom a kezem a lány felé.
- Perrie Edwards.
- Madison Heart, és ti ketten? - kérdezem, mire elmosolyodnak.
- Hát alakulgat, de lassú tempóba haladunk, mert nekem ott az x - faktor, nekik meg lassan a turné. - válaszol, mire Zayn-re pillantok. Szemei ragyognak, ajkaink büszke vigyor.
- Hát szurkolok nektek. - mondom elmosolyodva.
- Köszönjük! És Niall meg te? - kérdezi Perrie.
- Igen. Most hogy mondod. - körbenézzek, mert eltűnt a konyhából. Nem sokáig kell keresnem, derekamon két erős kart érzek meg, nyakamon pedig pár enyhe, élvezetes csókot.
- Hello! - köszönök felé fordulva.
- Szia! - ajkait számra nyomja, és falni kezdi ajkaimat, majd elenged én pedig kómásan döntöm a fejemet a vállának.
- Ha valaki azt meri mondani, hogy nem szeretitek egymást én azt fenék billentem. Mintha 100 éve nem találkoztattok volna! - mondja Zayn elhűlten.
- Majd ti is fogtok így, Haver! De mi most megyünk! További jó bulizást! - mondja Niall, majd berángat a táncparkettre és a derekamra teszi kezeit. Nyaka köré fonom a karomat, fejemet mellkasára hajtom és lassan billegünk.
- Kifáradtál? - kérdezi nevetve.
- Az erőmet gyűjtöm és azt hiszem, kéne még egy ital. - nyújtózkodik, majd arrébb lök.
- Tessék. - egy üveg sört nyújt át, én pedig mosolyogva húzok le belőle. Ránézzek és megfordulva mozogni kezdek a ritmusra.


- Köszi, hogy itt voltatok! - ölel meg Harry, Niallel pedig lepacsiz.
- Nincs mit! További jó estét! - mosolyodom el, majd kiesek a házból. Niall a kocsihoz rángat, majd beültet az anyós ülésre és amint mellém ér már indítja is a kocsit.
- Miért siettünk? - incselkedve nézzek rá, ő pedig elhűlve rám.
- Tudod, ha nem lettek volna ott az emberek simán letepertelek volna, sőt! Szóval egy köszt simán megérdemlek! - rekedtes hangjától még jobban beindulok. Végigszántom nyelvemet alsó ajkamon, és szexin nézzek a nagyon koncentráló barátomra.
- És hova megyünk?
- Hozzád vagy hozzám? - rám néz, de csak egy picit.
- Hozzám. Kényelmes az ágy! - elvigyorodom, majd végigsimítok combján. A kezemet ölembe ejtem és némán, vigyorogva figyelem tovább az utat.
- Menjünk! - suttogva állítja le a motort és rám emeli kék íriszeit. Bágyadtan elmosolyodom és szólásra nyitom a szám.
- Menjünk be! - biccent és kiszállunk. Eljutunk a lakásom ajtajáig és amint befejeztem a kulccsal való szarakodást, Niall  nyakamra tapasztja ajkait.. Huncut mosoly terül szét az arcomon, szemeim lecsukodnak mikor szívni kezdi a bőrt. Nyakamat balra nyújtom több területtett adva neki, és nem sokat várva egy nyögés szakad ki ajkaim közül.
- Menjünk be! - suttogom. Ajkai felszívódnak - ami miatt csalódott leszek -, de Niall karjaiba termek gyorsan. Karom nyaka körül pihen és mélyen nézzek íriszeibe.
- Ugorj! -  rekedtesen felnyög, én pedig teszem, amire kér. Lábaim derekára csavarodnak mi meg szem magasságba leszünk. Ajkaira lecsapok, mint párduc az áldozataira. Elindul velem be, lábaival belöki az ajtót és felhurcol a szobámba. Lelök az ágyra, leveszi pólóját - ajkamba harapva futottam végig tekintettem felső testén -, majd visszamászik és csókot lehel ajkaimra.


Derekamon két erős kar pihen, nyakamat lélegzetet simogatja, lábaink összekulcsolva egymáson. Kinyitom szemeimet - azzal egy időben el is vigyorodom - és óvatosan megfordulok. A szöszi haja kócosan, mégis szexin pihen feje búbján, ajkai egy pici résre nyitva. Kezeimmel végig simítok meztelen felsőtestén, közben szememmel csak arcát figyelem. A levegő megreked, majd kinyitja az egyik szemét.
- Hello! - köszönök mosolyogva.
- Szia! - másik szeme és kinyílik és miközben szűzies csókot lehel ajkaimra, maga alá gyűr.
- Nem rég hagytuk abba! - nevettek fel, mire tekintettét szemembe fúrja.
- Ki miatt is? - incselkedve kérdezi, mire ártatlanul rebegtettem meg a szempillám.
- 2 - szer miattad! - nevetve rázza meg a fejét, majd megcsókol.
- Kielégíttethetetlen vagy! - alsó ajkába harapok és fordítok a helyzetünkön. Végig simítok mellkasán, majd kajánul felvicsorítok rá.
- Mi tervez, Milady? - kérdezi, de nem tőröm vele. Ajkaimat nyakához nyomom és keresve egy jó helyet, csókolgatni kezdem. Nem kell sok popsimnál megérzem növekvő erekcióját, így szívni kezdem.
- Bassza meg, Mad! - suttogja rekedtesen, mire felkuncogok. Miután kiszívtam őt rendesen, puszit lehellek szájáig, arra pedig mély csókot nyomok. Majd lepattanok róla és a fürdőbe rohanok, bekulcsolva az ajtót. Hamar jön a válasz, két kopogás és a rekedtes szexis, ír akcentusos hang.
- Ez nem vicces, Mad! - hangja kérlelő, ám nekem mégis gonosz mosoly kúszik arcomra.
- Sajnálom, Niall! Szex szagom van, és le kell zuhanyoznom!
- Akkor legalább együtt!
- De nem érsz hozzám? - kérdezem vigyorogva.
- Nem érek! Becsszó! - kinyitom az ajtót, és vigyorogva dőlök neki a falnak.
- Akkor zuhanyozhatunk együtt! - rám kacsint, majd megfogja derekam hátulról és felemelve berak a zuhany alá.
- Rossz kislány voltál, Madison! - mondja, majd vigyorogva megnyitja a vizet. Beszáll a hátam mögé és elhúzva az üveget, hogy a földre ne menjen víz fordít meg és csókol szájon. - És ezért büntetés jár!


- Oké! Azt hiszem sikerül! - nevetve törlöm meg a hajam. Niall kíváncsian nézz rám.
- Mi?
- Kielégítettél, amennyire tudtál! - csókolom meg szűziesen, majd elmegyek mellette. A telefonom rögtön megszólal, és az öve is követi. Mosolyogva ránézzek, majd felveszem.
- Igen? - szólok bele.
- Hello! Tegnap eltüntettek? Felmehetünk vagy simán bemenjünk az ajtón? - Kate hangja kipukkasztja a láthatatlan buborékot, és rá kell jönnöm, ennyi volt, hogy Niallel kettesbe legyek.
- Hát... Mindjárt ajtót nyitok! - mondom elhúzva a szám.
- Siessetek azzal a menettel! Kezdek fázni! - kiabálja Luke. Szem forgatva kinyomom, majd Niall felé fordulok, aki bólint, majd rám néz és leteszi.
- Van egy nagy bökkenő! - mondja és közelebb jön. Nyaka köré csavarom a karom és kíváncsian nézzek rá.
- Mi lenne az?
- A menedzsment szólt, hogy 20. - ra ki kell adnunk a One Way Or Another videoklipjét! - húzza el a száját. - És? - kérdezem mosolyogva.
- Amint itt leforgattuk a egy részét megyünk Afrikába jótékonykodni! - büszke mosoly jelenik meg arán.
- És mi tart vissza?
- Te! - mondja komolyan.
- Én? Miért? - kérdezem meglepetten.
- Mert most feküdtünk le! Nem egyszer, de azért egyből itt hagyni téged, nem lenne furcsa? - kérdezi, mire felnevettek.
- Niall! Híres vagy, és a munka meg a directionerek az elsők! Szóval öltözz és menj! - mondom mire meglepetten sunyi mosoly kerekedik az arcára.
- Kidobsz?
- Ha az kell tennem, akkor igen! - hamar kész van, a derekamra teszi a kezeit és megcsókolva, helyezi fejét a nyakamba.
- Ha visszajöttem, ezt visszakapod! - a nyakamat megharapja, amitől felnyögök majd elégedett mosollyal elenged, és csókot küldve ott hagy. Pár perc múlva Kate szalad fel vigyorogva.
- Azt a jó büdös! Szellőztetni most! Mi ez az oltári nagy szexszag? - kérdezi, mire felröhögök.
- Ne cikizz! Most ment el! - mondom lehuppanva az ágyra.
- És milyen? - huppan le mellém.
- Állati jó az ágyban! 

2 megjegyzés:

  1. hmmmmmm .... szexszag? xD komolyan most ezen fogok röhögni egész álló nap :P tapsot érdemelsz, de nagyot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönöm! xD amúgy nem tudom honnan jött már xD

      Törlés