2015. április 26., vasárnap

XVII.

Hello Babys! Meghoztam az új részt tele ihlettel. "Valaki" nagyon fog örülni, mert kifejezetten jó rész lett és ahhoz képest, hogy kb. minden 1 órája ugrott be, szerintem jó rész lett, vagyis nekem tetszik. Jó olvasást és holnapi kellemes hétfőt! :D ♥♥♥

|Madison Heart|

Én és Sophia Smith soha a büdös életbe nem leszünk barátnők, amíg világ a világ. De én megpróbáltam, de ő..az a nő, vagy lány, maradjunk a kurvánál annyira, de annyira egy irritáló személyiség! És igen, ezt sajnos ki is írtam twiterre, és igen ez miatt most sok directioner haragszik rám...Haragudjanak! Nekem akkor is igazam van! Ők nem ismerik őt... én sajnos igen! Bárcsak soha sem kerestem fel volna Liam Paynet! Bárcsak soha sem találkoztam volna Sophia Smithhel!
- Ugye tudod, hogy részben te is hibás vagy? - kérdezi El, mire rám kapom a tekintettem.
- Meséld csak el légyszíves, hogy mi zajlott le ott abban a tetves boltban szerinted! - mondom kéjesen, mire Pezz felkuncog.
- Hergeltétek egymást Sophpal, Sophia pedig véletlenül azt a függönyt húzta el amiben te voltál, és mindenki látott egy szál fehérneműben. Amúgy jó alakod van, nem értem mi bajod! - mondja El, mire felnevettek.
- Akkor kérlek szépen menj fel Instára, hogy Sophia milyen képet osztott meg rólam! És, hogy lekurvázott még rátett, és nem érdekel semmi, és senki én soha többet nem fogok vele beszélgetni, és csak a nagy mázlijának köszönheti, hogy nem vagyok bosszúálló! -El elhúzza a száját, majd megszólal a telefonja és felveszi.
- Lányok mennem kell, Lou hívott, hogy nagy gáz van náluk. Pezz te maradj inkább, mert az egész újságíró Londonban az ő házuk előtt van! - Pezz csak biccent, majd El sorba ölelve minket ott hagy.
- Még nem mondtátok, hogy együtt vagytok Zaynnel? - kérdezem meg.
- De, már elmúltunk csak sokan máshogy reagáltak rá, így én most a saját tájékomnál takarítok ő meg ott, a directionerek között, de már este találkozunk és egy kiadós beszélgetés után jöhet egy kis testmozgás! - pirul el, mire Gemmel felnevettünk.
- Na de vissza rád, nem vagy bosszúálló? - kérdezi Gem rám nézve.
- Oh, de hogy is nem..De nem akarom Elt megbántani, bírom a csajt, de ő is bírja azt a ringyót. Szóval a tervem a következő...- és elmondtam nekik részletesen mindent. A csokifagyi zabálása közben Perrienek is megszólalt a telefonja így ő is ment, de mondta, hogy a tervnél ott akar lenni. Ketten maradtunk, de nem sokáig a csengő újra megszólalt,de én épp zuhanyoztam és mivel Gem nem kiabált fel nem siettem. Felvettem egy topot meg egy alsóneműt, és magamra húztam még a köntösöm majd lementem. A konyhába egy piros Gemmát és egy flörtölős Benjit találtam. Hupsz!
- Szia Benji! - köszönök mosolyogva.
- Szia Mad! Nem is mondtad, hogy van egy ilyen szép lakótársad! - mondja mosolyogva és Gemre nézz.
- Gyerekek én csak egy üdítőért jöttem le, hagylak is titeket! - mondom és kiveszek egy palackot a hűtőből, majd intek és ott hagyom őket. Ha ezeket összejönnek nekem végem lesz. Gemnek rég volt valakije, Benji pedig szexmániás...Szegény fejem!


- Nagyon köszönjük, hogy segített Austinnak az első albumába. Mint egy bomba úgy robbant a köztudatba! - elmosolyodom és kezet fogok Austinnal és a menedzserével.
- Ugyan nincs mit, nekem volt öröm. Viszont nekem mennem kell! - mondom és megölelem Austint.
- Még beszélünk Mad! - kacsint rám a fiú nevetve, mire biccentek és lelépek. Ezzel meg is vagyunk. Még egy ilyen őrült hónapot soha. Foglalkoznom kellett a dalokkal, a felkérésekkel, és még azok a nyomorult újságírók is rám szálltak. Először a Sophia Smithes incidens miatt, majd hogy Austin Mahone és én. Ki se tehettem már a lábam egy fiúval sem. Most pedig csak egy nyugodt vaníliás shakemre van szükségem és a nyugodt házamra, ami megszabadult a szextól 1 hétig. Nem. Nem én szexelek, az azóta kiesett mióta Benji ott hagyott. Benji és Gem összejöttek, aminek rettentően örülök, de ne dugjanak már többet, mint a nyulak könyörgöm! Mindennek van határa. A starbucksba belépve elmosolyodom, hogy kevesen vannak így beállok a sorba. Nem nézzek fel, a telefonomat nyomogatom egy felkérésre válaszolva, ekkor viszont valami meleget érzek a mellkasom táján. Felsikítok, majd felnézzek.
- Barom! Nem igaz, hogy nem tudsz figyelni. - mondom idegesen. A srác megfordul így beletudok nézni szemeibe. Gyönyörű szemei vannak. Sötétkék mégis ragyognak.
- Nagyon sajnálom! Teljesen véletlen volt! - mondja habogva.
- Semmi baj, szerencsémre az csak egy folt remélhetőleg kijön, csak legközelebb figyelj! - mosolyodom el szelíden. Van benne valami, ami teljesen megnyugtat.
- Mit szerettél volna venni? Kifizettem sőt még egy inget is veszek neked! - mondja piros arccal.
- Nyugi. Nem probléma mit mondtam. De a kifizetésben benne vagyok, Egy vaníliás shaket. - mondom mosolyogva.
- Egy csokis és egy vaníliás shaket kérnék a hölgynek! - mondja az eladónak. Ha komolyan megtetszik a srác, én tuti szembe köpöm magam. Milyen elcsépelt már? Leönt, megtetszik egymásba szeretünk? Nem hiszek az első látásra szerelembe, de hogy a srác helyes az is biztos.
- És megkérdezhetem a hölgy nevét? - kérdezi mosolyogva.
- Madison Heart. És az úré? - kérdezem pirulva.
- Dominic Payne! - vigyorodik el.
- Payne..Hmm.Ismerős! - mondom keserű mosollyal.
- Liam Payne..Az öcsém! - mondja szem forgatva.
- Ugye ez most valami vicc? - kérdezem meglepetten.
- Itt vannak az italok! 25 font lesz kereken! - mondja unottan a pultos srác. Dominic kifizeti majd rám néz.
- Öhm..Itt a kocsim nem messze hazadobhatlak, ha gondolod! - mondja átadva az italom.
- Köszönöm, meghálálnám! - mosolyodom el gyéren. Mi a ...? Mi az, hogy Liam Paynenek bátyja van? És én miért nem tudtam róla?

2 megjegyzés:

  1. Oké, ez most nálam is kiverte a biztosítékor o.O először is...én mondtam, hogy soha nem lesznek barátnők xD muhahahahhhh...másodszor pedig, egy újabb Payne....wow...ez tetszik ;)
    siess a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Honnan jött? Ne kérdezz nem tudom, de azt tudom, hogy mostantól beindul minden és sietek ahogy tudok :)

      Törlés