2015. április 13., hétfő

XII.

Sziasztok Babák! Amint megígértem siettem is a következő résszel és ma még boldogabb vagyok, hisz 1 hónap alatt több mint 1500 oldalmegjelenítéssel büszkélkedhettek! Köszönöm nektek és jó olvasást! ♥♥

|Madison Heart|

Újra itthon, teljesen új otthonban, teljesen új élettel mégis hiányzik valami. Kivételesen nem Katere gondolok, ő mindig hiányzik. Itt most az 5 idióta jön képbe. Tudom, én szakítottam meg minden kapcsolatot velük, de hiányoznak és ha Gemmára nézzek, csak még jobban fáj, hogy ezen még változhattatok, de nem szeretnék. - - Min gondolkodik, Ms Heart? - visszatérek a valóságba. Oda ahol velem szembe Austin Mahone ül és kíváncsian, fürkésző szemekkel nézz.
- Régi haverokon. De most te vagy itt, és sokadjára említem Madison. - mosolyodom el. - Szóval van neked itt egy szám. - kottákat feltúrom, de végül meg van amire gondoltam. Kezébe nyomom és elmosolyodom.
- Hozzád illene. - ezt a számot Lukeról írtam le, mikor minden nap láttam hogy kisírt szemekkel jön ki a szobájából és sehogy nem tudjuk felvidítani. De sikerült és ezért tértem most vissza, és ha nem talál meg pár kottát talán még mindig az a pultos lány maradok.
- Tetszik, sőt imádom! - és dudorászni is kezdi miközben lábával üti a ritmust. Én gitárral becsatlakozom, végül éneklésbe torkollik és a dal ritmussal együtt elkészül.
- Akkor elfogadod? - kérdezem mire biccent.
- De még kéne kettő dal az albumra! - szontyolodik el.
- Meg lesz, ígérem! Viszont menned kell. - mondom mire szomorú kölyök kutya fejet vág. - Austiin! Indulj! - felnevettek, mire gonosz mosolyba váltanak ajkai és felrántva megölel, még jó, hogy letettem a gitárt.
- Holnap? - kérdezi fülembe, mire biccentek.
- Holnap. Most viszont tényleg indulj! - elenged és rám kacsintva elhagyja a szobát. Elmosolyodom, majd vissza ülve kezembe veszem a gitárt magam elé pedig a kottát. Lehunyom a szemem, és elképzelek egy tájat. Egy rétet, a nap ragyog, én fekszem a fűbe és valaki szintén. Nem nyitom ki szemeim. Nem nézzek a mellettem lévőre. Mindig ő az, és azt várja hogy kinyissam, de most nem fogom. Most az ujjaim indulnak el. Kalandoznak. Közelebb húzom magamhoz, és mélyen szívom magamba illatát. Ő a hátamat simogatja, miközben ajkaival hajamba puszikat lehel. A valóság visszaránt, ahogy az ujjaim is megmozdulnak a húrokon. Lassú dal számot játszom és mégis, mintha Neki írnám. Mert én és Ő fekszünk a réten. Csak én és ő. Kezeim megállítják a csengő húrokat és gyorsan tollat ragadva leírja a sorokat.
- Ez gyönyörű volt! - Gem hangja mindenből kizökkent. Elhalványodik Ő és a rét is. Visszacsöppenek abba az életbe, ahol gitár van a kezembe és dalt írok.
- Nem kellene még itt lenned! - lerakom a gitárt és rá nézzek.
- Tudom, csak gondoltam elmehetnénk kajálni. Mostanában igen nagyon a munkába vagy temetkezve jól jönne neked egy kis nyaralás! - mosolyodik el.
- Nyaralás? Austin albumára még kell két szám, és még egy csomó ember vár arra, hogy dolgozzak vele. Nincs időm nyaralásra! - felhúzza az egyik szemöldökét, majd végig mér.
- Harrynek tudni kéne rólad. Csak neki, de neki biztos. Elveszett belőled a örömteli lány, a vigyorgós. Akit megismertem! - az utolsó mondatok halkan mondja, mire lehunyom a szemem. Teljesen igaza van. Mióta Kate elment alig mosolyogtam.
- Rendben. Csak Harry. - ki se kell nyitni szemeim, nyakamba ugrik és végig puszilja arcom.
- Akkor gyere! - megfogja a kezem és felrángat.
- Ugye nem azért jöttél, hogy ebédeljünk? - kérdezem mosolyogva.
- Harryvel skypolok! Na de, shh! - mondja majd beránt a szobájába és megállítva leül az ágyra,
- Senki nem fog bemenni a szobába? Harry ez tényleg titkos és tudom, hogy fontos nektek, de örülj, hogy neked megengedte! - Gemma ledarálja az öcsének , majd rám kacsint.
- Ki az, Gemma? Nem vagyok már tini! Ki az? - hangja elindít bennem egy érzést. Lelkiismeretem csúnyán csóválja a fejét, és cincog közbe. Oda megyek és leülök Gemma mellé.
- Szia, Hazza! - intek neki, de ő csak úgy nézz rám mintha kísértetet látna. - Hahó!
- Madison...- nyögi ki. - El sem hiszem, hogy újra látlak! Tudod mióta keresünk már? - akad ki mire lesütöm a szemem.
- Gem mesélt róla! - mondom szomorúan. - Sajnálom, na! Nekem is hiányoztok, de meg kellett szakítanom a kapcsolatot. Törölni akartam mindent Kateről, de nem megy így..És nálatok már elcsesztem szóval..- felnézzek és gyéren elmosolyodom. Visszamosolyog rám fejet csóválva, mire Gem megbök.
- Nem tudnák rád haragudni, főleg én nem. Nézz Gemmára! Őszintén ilyen boldognak is régen láttam! - ránézzek a lányra aki kinyújtja a nyelvét.

- Akkor még egy kérésem lenne utána engedlek titeket! - gonoszan elmosolyodik, mi pedig összenézzünk.
- Telefon száma a hölgynek. - elmosolyodom, majd gyorsan leírom a chatbe.
- Ha megkérhetlek ne az igazi nevemet add meg. Szeretnék még titok lenni, amit nagyon, de nagyon jól kell eltitkolni. - biccent, majd felmutatja a telefont. A név helyére M.S. - t írt be. Elmosolyodva biccentek, majd az ajtó nyitása mindent megszakít.
- Még mindig Gemmával beszélsz! - legurulok a földre és még az ágy alá is, és befogom a szám, ne hogy megszólaljak.
- Igen, de mennie kell. - Harry hangja szórakozottságot tükröz és lehet én is nevetnék,  ha nem lennék ilyen helyzetben.
- Hát, akkor sziasztok! És Hazza a csaj jól van! - kinyomja majd Gemmával nézzek szembe, aki vigyorog, mint a töklámpa.
- Miért kellett az ágy alá is? - kinyújtom rá a nyelvem, majd kikászálódok.
- Most pedig... - a gépen kezd el böngészni, majd felnézz rám. - Szerzünk neked egy pasit. Szóval kérlek hívd fel ezt a számot. - odaadja a telefonom, amin már hívnak valakit.
- Ki az? - emelem a fülemhez. Gem csak rám vigyorog és kacsint, majd egy mély, férfias hang szól bele.
- Hello, itt Benjamin Sweet. Ki keresi? - a szívem dobogása lelassul, és ha nem akarnék akkor se tudnék nem mosolyogni.
- Szia. Itt Madison Heart. - suttogom félve.
- Ahá...A kisasszony. 10 perc múlva legyél a lakásomnál, most dolgozom. 10 perc! Ne késs! - majd leteszi. A pittyegést beszüntettem és kinyomva leteszem magam mellé.
- Mit mondott? - kérdezi kíváncsian, mire elmosolyodom.
- 10 perc múlva ott kéne lennem nála! - elvigyorodik, majd tapsol kettőt.
- Akkor mire vársz még! Igyekezz! - észbe kapok és sietni kezdek.
- De veled mi lesz? - kérdezem bakancsomat felhúzva.
- Nyugi van! Most menjetek el iszogatni, én pedig kitombolom a házban magamat. - rám kacsint.
- Értettem! Azért ne rombolj! - megölelem, majd kisiettek. Bepattanok az egyik kocsiba és egyenesen Benji házához megyek. Hamarabb megérkezem, mint 10 perc de csöngettek és hamar megjelenik Ő. A mosolyom az arcomra fagy. Szemeim végig mérik a fiút, akiből nyáron igazi férfi vált. Napsütötte bőre, ragyogó barna szemei rajtam futnak végig, ajkain örömteli mosoly, állán enyhe borosta. Haja kócos, de mégis az a "mostkeltemfel" frizura és nagyon is illik hozzá. Póló nincs rajta, így látszik kockás hasa, derekán pedig enyhén lóg a melegítő.
- Tyűha! - nyögöm ki és muszáj ajkamba harapnom, hogy ne támadjam le azonnal.
- Ezt én is mondhatnám, Szivi! - beletúr hajába, majd belenézz a szemembe. Mintha ez indítana be, de inkább mélyebbre akasztom fogaim és megérzem a véres ízt a számba.
- Akkor bejössz? - arrébb áll így betipegek, majd levéve kabátom és táskám felakasztom. - Valami innivalót?
- Nem, köszi! És amúgy sem azért jöttem! Magyarázattal tartozom neked! - mondom és felnézzek szemeibe.
- Mondja, kisasszony! - nevet fel és az ajtónak támaszkodik.
- Sajnálom, hogy itt hagytalak 3 hónapra és egy szót sem szóltam hogy létemről és én sem kérdezgettem felőled! Tényleg nagyon sajnálom, de...- a szavakat legyőzi az, hogy leteper, mint egy állatot. A szőnyegre esünk és még hajába túrok kezei derekamon simítanak fel - le.
- Tudod mióta vártam már erre? - kérdezi lihegve.
- Hogy megcsókolj? - kérdezem mosolyogva.
- Hogy újra lássalak! Nem tudom, miért tepertelek le és nem tudom miért akarok veled lefeküdni, de akarok! Most azonnal! - amint értelmezzem szavait, szemeim tágra nyílnak, de kikapcsolok mindent és megcsókolom ő pedig vissza.


- Őrületesen hiányoztál! - ölel magához újra meg újra.
- Nekem is! Bár most feküdtünk le először. - kuncogok fel.
- Másodszor! - szem forgatva helyezem állam mellkasára, majd szemébe nézek.
- Ez nem ismétlődhet meg még egyszer. - felnevet majd feljebb húzva mélyen nézz szemembe.
- És mit szólnál a barátság extrákhoz? - kérdezi mire felvonom a szemöldököm.
- De én már nem leszek pultos! - mondom zavartan.
- Én se vagyok már pultos, sőt! A bárt eladták és kávézót nyitottak öregeknek. - elmosolyodom, majd furcsán nézzek rá.
- Akkor mit dolgozol?
- Edző vagyok. És téged ágy gyakorlatra foglak edzeni! - szűzies csókot lop, majd szemembe néz. - Ha lehet? - kiskutya szemei igenre kényszerítenek, amit egy csókkal jelzek neki. De a telefon hamar megszólít, mielőtt elindulhatna a harmadik menet. Felpattanok és felkapok a telefont.
- Ms. Heart telefonja, kibeszél? - kérdezem.
- Jó napot, Midnight kisasszonyt keresném, a zene szöveg írót! - hangja rekedtes, én pedig gyorsan komolyabb, másabb hangon szólok vissza.
- Üdvözlöm! Midnight kisasszony vagyok ahogy ön mondaná. . elmosolyodom, majd ismét komolyra váltok.
- Egy igen különleges ajánlatot tennék fel. Megszeretném kérni, hogy az egyik bandának egy tagjával írjon egy dalt. Persze az ön kiléte csak annak az egy személynek szabad tudnia és nem mondhatja el a bandatagoknak sem. - biccentve leülök Benji mellé, aki kíváncsian néz.
- Benne vagyok. Majd a sráccal vagy lánnyal iratok alá egy titok tartási szerződést.
- Nagyon szépen köszönjük!
- Ugyan már! A banda nevét megtudhatom? - rácsapok Benji fürge ujjaira, majd felmosolygok rá.
- Persze. A banda nem más mint a One Direction! De ha nem vagyok udvariatlan leteszem,, mert dolgom van. Viszont hallásra, Ms. Midnight! - lerakja. Pittyegés hangzik utána. Elemelem a fülem mellől, ölembe ejtem kezeim, míg Benji kérdezget és a vállamat puszilgatja.
- Na kit kapott Midnight kisasszony? - kérdezi mosolyogva.
- A One Direction valamelyik tagját! 

2 megjegyzés:

  1. Én mégis miért maradtam le két részről? -.- ja már tudom, a drága blogspot nem mutatta ki, hogy van új fejezet :s basszus......ne hidd azt, hogy itt hagytalak, de tényleg nem láttam, hogy van friss :c
    na mindegy, most itt vagyok és hát....woooow :D tuti, hogy Liam lesz az akivel majd közösen kell dalrt írnia....és ne merd azt mondani, hogy nem így lesz, mert én tudom, hogy így lesz (vagy nem xD)
    siess a kövivelllllllll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te elmehetnél boszorkánynak is XD És nem haragszom :) Siettek ahogy tudok, de a tanároknak nincs magánéletük :c

      Törlés