2015. április 19., vasárnap

XIV.

Hello! Tudom, nem ilyen gyorsan megy egy dal megírás, de nekem most igen xD A lényeg pedig el sem hiszem, hogy ezt kell leírnom, de 1900 (!!!) oldalmegjelenítés kevesebb, mint 2 (!!!!!) hónap alatt az...nekem sokk! Nagyon köszönöm, de tényleg! Hihetetlennek vagytok, és jó olvasást hozzá!! Puszi Enci!

|Madison Heart|

- Viszont akkor muszáj lesz találkoznod a többiekkel is! - Harryre nézzek megrökönyödve, majd felsóhajtok.
- Benne vagytok, de akkor ne most még. Várjunk még vele! - kortyolok a poharamba.
- És van már elképzelésed? Mert nekem rengeteg! - Harry tökre izgatott lett, hogy újra együtt az egész csapat. Én ennek nem annyira örülök, hisz akkor találkoznom kell azokkal is akikkel nem akarok.
- Harry először is nyugi, másodszor nagy baj lenne, ha eltűnnék 5 percre. Le kell mennem megnéznem valamit! - Harry gyanakodva néz rám, majd lassan kimérten biccent. Arcára puszit nyomok és lesiettek. Egyenesen be az én kis szobámba. Van egy kisebb stúdióm itt, vörössel és feketével összekombinálva. Beállítom a szabályzókat és felvéve egy üres lapot bemegyek és a gitáromat a vállamra helyezve lecsücsülök a kanapéra. Tudom, hogy lefog jönni Harry, de elkapott az ihlet, és ha nem írom el elfogom felejteni. Így hát a lapot a kemény tartóba illesztve, a filctoll kupakját számba hagyva felírom a lap tetejére.
One Direction - Midnight Memories
Midnight & Harry Styles - Dalszöveg szerző

Megpendítem a gitár húrjait és amint hallom a dallamot rájövök, ide nem ez kell. Körbesuhintva tekintettem rögtön szemet szúr az elektronikus gitár. Végig a fiúkra gondolok. Hogy járjuk az utcákat. Nem érdekel, hogy lesziszegnek mi egyre hangosabbal leszünk. Ünneplünk, hogy együtt a csapat, hogy visszajöttek a srácok.
- Ugye én is segíthetek? - Harryre rám sem nézzek biccentek.
- Állj a mikrofonhoz és énekelj amit gondolsz. Én meg adom hozzá a dallamot. - visszahuppanok ő pedig elhelyezkedve rám néz, majd számol.
- 1, 2, 3,.- és megpendítem a húrokat. Sokkal jobban szól. De Harry is rögtön belekezd én pedig vele együtt adom a hangot.
Straight off the plane to a new hotel
Just touched down, you could never tell
A big house party with a crowded kitchen
People talk shh but we don't listen


Mosolyogva figyeltem, hogy most mit énekeljen, de hamar csatlakozom.

Tell me that I'm wrong but I do what I please
Way too many people in the Addison Lee
Now I'm at the age when I know what I need, oh, whoa

Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Baby you and me
Stumbling in the street
Singing, singing, singing, singing
Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Anywhere we go never say no
Just do it, do it, do it, do it


Harryvel összenézzünk és elvigyorodunk.
- Meg van az eleje! - leteszem magam mellé a gitárt és felállok. Harry azonnal a magasba emel és megpörgetve letesz, majd magához szorít.
- Ügyesek vagyunk együtt, Hazza! A nővéred amúgy bármikor megjöhet! - biccent, majd kisétálunk és leülve a forgó székbe leírom a versszakokat. Harry addig nézelődik, de amikor felnézzek rá úgy nézz rám, mintha kísértetet látni.
- Minden oké? - kérdezem letéve a lapokat.
Persze, csak..Szerelmes vagy? - kérdezi a szövegen újra végig futtatva a szemét.
- Nem, miért lennék az? - kérdezem, de hamar megtudom, hogy melyik kotta van a kezébe. Ami Róla szól. Ami kettőnkről szól. A picsába, hogy nem dobtam már ki.
- Felénekelhettem? - kérdezi mire biccentek némán. Visszamegy, én beállítok pár hangot, majd felnézzek rá. Elmosolyodik és bele kezd.

You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above can separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, you and I

- Ez kurva jó, Mad! - mondja Harry megölelve. - És ne hazudj még magadnak se! - suttogja.
- De mit csináljak? Ha bevallom ki az, ugyan olyan lesz! - mondom kikelve magamból, mire elvigyorodik.
- Niall? Louis? Zayn? Én? - kérdezem, mire nevetve megrázom a fejem.
- Liam? - kérdezi tovább vigyorogva, mire nem válaszolok, de érzem, hogy vér szökik a fejembe. - Payne? - a hangja sokkal másabb. Nem játékos, komoly. Nem viccelődő, kimért.
- Sajnos.. - mondom, de ezután csak két kart érzek meg a hátamon.
- Te sokkal jobban összeillenél vele, mint az a ribanc! - suttogja, mire ellököm magamtól.
- Ne beszélj így róla. A legjobb barátod barátnője. Én azért beszélhetek róla csúnyán, mert nekem senkim.- elmosolyodik, majd látom ahogy minden szépen esik le neki.
- Akkor ezért szakítottad meg velünk a kapcsolatot, hogy ne lásd többet? - kérdezi furcsán.
- Mikor rájöttem Luke segítségével, mert amúgy azt hittem Niall hiányzik, akkor már Ausztráliában voltunk. De már előtte megakartam. Új lapot akartam, egy fehéret amit már teleírtam dalszövegekkel. És amin újra rajta vagy! - mosolyodom el.
- És a fiúk is! Nem szólok semmit Liamről senkinek, de ez akkor sem mehet így tovább hogy gyötröd magad! - mondja, mire felnevettek.
- Az még csak most fog jönni, Harry. Szerinted miért nem akartam veletek annyira találkozni? - biccent, majd a telefonját kikeresve felhív valakit.
- BooBear! Ki van veled? - kérdezi vigyorogva Harry. Azt ne mond, hogy ide hívod őket, könyörgöm ne!
- Liam? - zavarodottan nézz, majd szem forgatva elmosolyodik.
- Oké, akkor gyertek hárman, ő meg vásárolgasson. Ti meg gyertek a címre! Hatalmas meglepetés van itt! - Hazza rám vigyorog majd kacsintva leteszi, és megfogva a kezem felhúzz.
- A fiúk pár percen belül itt lesznek ha Lou vezet. Épp kajálni készültek, szóval van valami kajád? - elmosolyodom, majd a hűtőből kiemelek 5 pizzát és a sütőbe téve kettőt Harryre nézzek.
- Ügye tudod, hogy majd bővíteni kell a szerzők nevét? - kérdezi vigyorogva.
- Miért? 
- Mert amint meglátják a dalt beleszeretnek, és befejezik. - a csengő szakítja meg hangját, ő pedig kisiet és ajtót nyit.
- Ugye van a csajodnak kajája, mert éhen döglök! - Niall hangja vigyort csal az arcomra, majd odakiáltok nekik.
- Nem vagyok Hazza csaja, talán csak barátja, jelen pillanatban. 5 perce még munkatársak voltunk! - kacsintok a fürtösre, a másik három pedig tátott szájjal nézz végig rajtam.
- Ez ugye nem álom! - Niall még a szemét is megvakarja, hogy biztos legyen, de nem tűntem el.
- Nem álom,sőt! Már a pizza is készül! - kacsintok közelebb menve.
- Most már tudom, mi tetszett meg benned anno. Ha tovább folytatod leteperlek itt a konyha kövön, és a fiúk előtt! - fülembe suttogja, miközben megölel.
- Bocsi, Niall ezt a vonatot már lekésted! - Harry elhúzza tőlem a szöszit, mire felnevettek.
- Bocsi Szöszi! - Zayn is megölel és egy ideig el sem akar engedni. 
- Na most én! - Zayn elenged, de Louis hamar a karjai közé zár.
- Ha még egyszer el mersz tűnni kisasszony nagyon, de nagyon megemlegetted! - Louis hangja komoly mégis ott a szeretet ami miatt erősebben bújok hozzá. 
- Értettem és nagyon sajnálom. De veletek miújság? - elengedem Lout de ő átkarol és így nézzünk a többiekre.
- Még van egy kérdésünk. Harrynek Midnighttal kéne lennie nem pedig veled! - én és Harry összevigyorgunk és kibújva karja alól Harry mellé állok. 
- Srácok szeretném bemutatni Midnight kisasszonyt zeneszerzőt és fényképészt.
- Harry full komolyan mondja egy gyér mosoly mellett, én pedig úgy vigyorgok, mint a töklápma.
- Mi a...? - elkerekedett szemmel nézz ránk mind három.
- Ja igen felhagytam a pultos lány szerepével és Lukenak hála beálltam Midnightnak. - a fiúk még mindig döbbenten néznek, de Niallnek szólásra nyílnak ajkai.
-És Harry honnan tudja ezt mind?!? - Harry felsóhajt majd elmosolyodik. 
- Ugye Gem lekerült Ausztráliába és volt közte meg Ashton között valami. De ott volt Ő is- itt rám mutat - és nagyon jóba lettek. Nem rég tudtam meg én is. Most lesz 1 hete. Ezért akartam annyira én mert nem akarta hogy megtudjátok még. 
- De akkor mi változott? - Lou gyanakodva nézz hol rám hol Harryre.
- Meg van egy fél dal! - mondja büszkén. 
- Máris?? - vigyorogva bólogatott mint egy kiskutya.
- Feléneklitek? Igaz még az eleje van meg, de ha gondoljátok befejezhetitek! - kedvesen rájuk mosolygok ők pedig heves bólogatással felelnek. Elindulunk Harryvel le, majd amint beérünk adom is a kezükbe. Végig olvassák és vigyorogva összenéznek.
- Ez nagyon üt és nekem van a folytatáshoz ihletem is, de nem akarjátok ketten befejezni? - Harryvel megrázzuk a fejünket.
- Nyugodtan hozzá írhatok és be is fejezhetitek a dalt. Bővül a zeneszerzők listája. - kacsintok rá.
- Akkor egy tollat! - előveszek a hátsó zsebemből majd felé nyújtom. Azonnal kaparni kezd majd vigyorogva nézz fel. 
- Ez a szám ütni fog! - Niall kiveszi a kezéből és ő is megismétli majd Zayn is. 
- Kész! - kezembe veszem és végig futottam rajta a szemem. 

5 foot something with the skinny jeans
Don't look back, baby follow me

I don't know where I'm going but I'm finding my way
Same old shh but a different day

Tell me that I'm wrong but I do what I please
Way too many people in the Addison Lee
Now I'm at the age when I know what I need, oh, whoa

Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Baby you and me
Stumbling in the street
Singing, singing, singing, singing
Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Anywhere we go never say no
Just do it, do it, do it

You and me and all our friends
I don't care how much we spend
Baby, this is what the night is for, oh, oh, oh

I know nothing's making sense
For tonight let's just pretend
I don't wanna stop so give me more, oh, oh, oh, oh, oh, oh

Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Baby you and me
Stumbling in the street
Singing, singing, singing, singing
Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Anywhere we go never say no
Just do it, do it, do it, do it

- Akkor megnézitek? - kérdezem vigyorogva.
-Igen csak szólunk Liamnek és bezabáljuk a pizzát!  - mondja Niall. Harryre kapom a szemem mire megrázza a fejét és helyeslően bólogat.
- Rendben srácok! - sóhajtok fel majd felsiettek. Berakom a másik hármat is ezeket meg félre rakom hűlni.
- Hé, Mad! Minden oké?  - Lou a szívbajt hozta rám, de csak sóhajtva bólintok. - Akkor miért néztél olyan gyorsan Harryre mikor mondta Niall, hogy áthívja Liamet? - a picsába Louis és a nagy eszed!
- Semmiért! Csak összemosolyogtunk! - legyintek mosolyogva.
- Azért volt akkor a szemedben rémült és azért rázta meg a fejét Harry! - összekulcsolja a kezét mellkasa előtt, és "nekem nem tudsz" hazudni nézéssel nézz.
- De Harrynek sem kéne tudnia! Ha megtudod elmondod El - nek, és nem akarom, hogy még több ember tudja. - mondom csüggedten.
- De mit? - kérdezi idegesen.
- Hogy szerelmes vagyok Paynebe! - mondom szikrázóan szemébe nézve. Nagyot nyel, és elkeseredett szemmel nézz rám.
- Madison Heart mond mit?  - megrázom a  fejem és a pizzák felé fordulok. Már készen vannak kiakarom őket venni, de Lou maga felé ránt.
- Hé! Semmi gond! És El megfogja tudni, mert a barátnőm, de nem mondja nekik vissza. Bízz bennünk. És szerintem te sokkal jobban összeillesz Vele, mint Smith! És még valami mielőtt megölelek. Ha szeretnéd segíthetek, hogy sokszor maradjatok együtt! - majd megölel. Mélyen szívom magamba illatát, és erősen ölelem vissza. Talán erre volt szükségem. Egy Louis - féléhez. Most hasonlított egy bátyóra, mint egy sima barátra.
- Köszönöm, Lou, de inkább azt kérném, hogy verd ki a fejemből. Nem akarom elvenni attól a kurvától. - mondom halkan.
- Rendben, nyuszifül! Segítek elfelejteni őt! 
- Megjött Payne! - kiabálja Hazza és beront. - Hát ti mi a faszt csináltok itt? - kérdezi döbbenten.
- Tudja! Látta mikor rád néztem! De ha elmondjátok valakinek is, kiheréllek mind kettőtöket! - mondom, majd elengedve Lout kisétálok. 
- Akkor Liam bemutatom Midnightot azaz egy régi - új barátot! - mondja Zayn és maga mellé húzz. A lábától nézzem felfelé a fiút. Még mindig nagyon dögösen öltözködik, de amikor az arcára, szemébe nézzek megszűnik minden. Csak én meg ő, ez ami olyan képtelennek tűnik. Újra találkoztunk. A gyomrom görcsbe rándul. Térdeim összekoccannak, de Lou érintése a vállamon felébreszt. Gyéren elmosolyodom és továbbra is a döbbent szemébe nézzek.
- Hello Payne! Rég láttalak! - mondom, de ő azonnal átölel. Döbbenten nézzem, de visszaölelem és még az illatából is megengedek magamnak.
- Soha többet nem tűnhetsz el! Világos! Ha még egyszer megteszed a rendőrséget fogom rád küldeni! - elmosolyodom, majd ellökve picit magamtól vissza nyelem könnyeimet.
- Egy kérdés. Miért nem hívtátok fel Luke - ot?
- Mert azt mondta, te nem Ausztráliában vagy?!? - akad ki Niall.
- Egész nyáron ott voltam, utána feljöttem ide! 
- Nem számít! A lényeg újra megvagy! Az albumunk kész amit fel is veszünk, de előtte eszünk! - mondja Niall és a többiekkel besiet a konyhába. Én és Liam maradunk. Egymásra nézünk, és csak mosolygunk. 
- Srácok elhiszem, nagyon hiányoztatok egymásnak, de éhen halok! - néz ki Harry. Besiettek, lehajtott fejjel, majd beülök Lou és Hazza közé. Louis közelebb hajol, majd suttogva alig halhatóan mond valamit, ami miatt muszáj felkapnom a fejem.
- Biztos vagy te benne, hogy elakarod felejteni? 10 percig voltunk ott és úgy szikrázott ott a levegő, mint mikor én és Eleanor az ágyban vagyunk!

1 megjegyzés:

  1. Neked hála már megint meg kellett hallgatnom a Midnight Memoriest xD amúgy a rész nagyoooooooon aranyos lett...mondjuk én azt hittem, hogy ki fognak akadni mikor megtudják, vagy valami...te nem gondolkodsz olyan bonyolultan mint én xD
    siess a köviellll

    VálaszTörlés