2015. április 22., szerda

XV.

Sziasztok! Új rész és nagyon szépen köszönöm a több mint 2000(!!!) oldalmegjelenítést. Tényleg hihetetlenek vagytok lányok ( akár fiúk;) ) ! Most pedig nem húzom tovább a szót jó olvasást! ♥♥

|Madison Heart|

- Akkor ezt adjátok oda a menedzsmentnek és ha tetszik nekik, akkor veletek a munkám befejeződött! - váltottam át hivatalosba.
- Madison! Nyugi! Király a dal, király vagy te is, mi is! - ölel magához Lou.
- Oké srácok! Akkor menjetek és holnap? - kérdezem mosolyogva.
- Holnap reggel zaklattunk, szóval senkivel ne találjunk csupaszon! - kacsint rám Niall.
- Holnap reggel?!? Akkor már Gem is itt lesz! - mosolyodom el.
- Akkor holnap hozzátok a lányokat is! Még Smithet is hozhatott! - kacsintok Liamre.
- Hát akkor holnap reggel! - ölelnek meg sorba, majd lelépnek. Amint elhajtanak a kocsival, írok egy sms - t, majd felsiettek. Bűnösnek érzem magam, de most szükségem van rá. Pár perc múlva meg is jelenik, és rögtön letámad ajkaival. Az ágyra lök, de mielőtt jobban belemélyednénk a dolgokba fölém hajolva megkérdezi.
- Mi történt? - barna szemei az aggodalomtól csillognak.
- Liam Payne!
- Már megint az a fasz?!? Felejtsd már el, sokkal jobbat érdemelsz nála! - száll le rólam, mire felkönyöklök.
- Most komolyan kiakadtál? Tudod, mit érzek iránta? Szeretem! - nyögöm ki. A szemében a szánalom lángja gyúl, majd megrázza a fejét.
- Akkor bocs! Azt hiszem már te nem az vagy, aki régen! - és kimegy. Elhagyja a szobám, majd a trappolása is megszűnik és becsapva a bejárati ajtót, egyedül hagy a gondolataimmal. Megfordulok és a párnába sikítva felpattanok és lerohanok. Kezem a zongorára csusszan, a papírt előrántom a zsebemből, kezembe veszem a tollat és leülve lefirkantok pár sort, majd letéve a kezemből a zongora billentyűire csusszan a kezem ismét. Majd lehunyom a szemem, és belekezdek a dalba.


- Gemma! - ölelem magamhoz a lányt.
- Annyira hiányoztál! De anyáéknál is jó volt lenni! - mosolyodik el.
- Holnap reggel a tesódék jönnek reggelizni! - szemei elkerekednek, majd ismét nyakamba ugrik.
- Ez szuper! És Ő is? - kérdezi kíváncsian.
- A fiúk, El, Pezz és az a ribanc is.
- Ohh! - suttogja csalódottan.
- Yepp! És Louis és Harry is megtudta! - hatalmas vigyor kúszik arcára.
- És mit akarsz csinálni? Lecsapni rá avagy az ujjaid köré csavarni? - felnevet mire elmosolyodom.
- Elengedni! - mosolyodom el.
- Elengedni?!? - tojás alakú lesz a szeme és döbbenten nézz.
- Miért?
- Mert ő boldog, én is az leszek! Na most megyek! Austinnak meg kell írni pár dalt! - kacsintok rá és lelépek.

- Hé Mad én leléptem Harryvel bulizni! Lehet jövök vagy nem! Jó éjt! - kiáltja majd hangos ajtócsapódás jelzi elmenetelét. Pár perc múlva viszont megszólal a csengő. Lesiettek és ajtót nyitok.
- Ige...Liam! Mit keresel itt? - hajába túr ziháltan,végig mér, majd elmosolyodik.
- Mindent elmagyarázok, de először is! Bemehetek? - kérdezi én pedig biccentve beengedem.
- Szerelmi? Bánat? Lánykérés? - nagyon fájt ezeket kérdezni, de csak így biztosíthattam magam arról, hogy elhitettem vele, hogy nem érdekel mit csinál.
- Talán! Nem! Nem! - vágja rá határozottan, majd elmosolyodik.
- Szerelmi? Pff..Liam..Én is a szerelem? Miért nem keresel fel egy orvost? - kérdezem karba tett kezekkel.
- Mert ez egy részlet! És veled talán..megírhatnám...-nagyot nyelve néz a szemembe.
- Mutasd csak! - odaadja nekem én pedig végig futtatva tekintettem rajta elmosolyodom.- Leveszed a kabátot és lent a stúdióban találkozunk! - felsiettek, majd előkeresve az összegyűrt papírt ráfirkantom az utolsó sorokat is, majd visszasiettek. Liam addig feszülten áll, majd meglát és elmosolyodik. Kinyomtatom a dalt két példányban, majd a kezébe nyomom az egyiket.
- Vegyél fel egy gitárt én csatlakozzon zongorával! - biccent, én pedig a zongoránál foglalok helyet. Lehunyom a szeme, de semmi, majd felnézzek és Liam gyönyörű barna szemeivel találom szembe magam. Összemosolygunk és azonnal elindulnak ujjaim.

I figured it out,
I figured it out from black and white
Seconds and hours,
Maybe they had to take some time

I know how it goes,
I know how it goes from wrong and right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight
Like us?
Did they ever fight
Like us?

You and I
We don't wanna be like them
We can make it 'til the end
Nothing can come between
You and I
Not even the gods above
Can separate the two of us
No, nothing can come between
You and I

Oh, you and I

I figured it out,
Saw the mistakes of up and down
Meet in the middle,
There's always room for common ground

I see what it's like,
I see what it's like for day and night
Never together
'Cause they see things in a different light
Like us
But they never tried
Like us

You and I
We don't wanna be like them
We can make it 'til the end
Nothing can come between
You and I
Not even the gods above
Can separate the two of us

'Cause you and I...

We don't wanna be like them,
We can make it 'til the end,
Nothing can come between
You and I
Not even the gods above
Can separate the two of us
No, nothing can come between
You and I

You and I
Oh, you and I
Oh, you and I
We can make it if we try,
You and I
Oh, you and I 


Liamre pillantok, majd ismét összemosolygunk.
- És a dal címe? - kérdezem furcsán. Elvigyorodik, leteszi a gitárt, mellém ül, szorosan.
- Nem egyértelmű? - kezébe veszi arcom, mire elpirulok és a szívem 6000 - szer gyorsabban kezd el verni, de megrázoma fejem. - Te és én! Én és te...- majd megcsókol, amitől minden érzékem beindul.

2 megjegyzés:

  1. Látod, a te blogodban egy csomó csókos jelenetet olvashatsz xD és még csak várnod sem kell rá mert megírod saját magadnak xD jó, viccet félre téve most megyek és meghallgatom a You and I -t :D neked hála kicsinyenként végig hallgatom az egész MM albumot xD
    amúgy úgy tudtam, hogy a dalírás közben smacizni fognak :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A két történet között van különbség! Az egyiket te írod, míg a másikat én! És nagyon szívesen :) én is hasonlóan vagyok vele xD

      Törlés