2015. április 29., szerda

XVIII.

Hello Ladies! Új rész és ma a lányokat próbáltam összekovácsolni. Remélem tetszeni fog jó olvasást hozzá és köszönöm a 7(!!!!!) követőt és a több mint 2500 (!!!!) oldalmegjelenítést!! ♥♥♥♥♥

|Madison Heart|

- Ne! Ne közelíts! Dominic! -kiáltok fel, mert egy nagyadag lisztpor landolt a fejemen. Ő csak felnevet, majd összekulcsolja a karját.
- Kellett neked a fejemen tojás törnöd! - kinyújtom rá a nyelvem, de ő rögtön ajkaimnak esik. Meghúzom a  tojásos haját, ő pedig belemarkol fenekembe. A csókunkat mégis meg zavarja a csengő, mi pedig elválva nézünk egymásra.
- Gemma? - kérdezi, mire megrázom a fejem. Elindulok, de a derekamon pihenteti továbbra is a kezét, miközben ajtót nyitok, ő csókokat lehel a nyakamra.
- Madison..és Dominic? - Niall hangja felébreszt, én pedig meglepetten nézzek az előttem álló döbbent 5 fiúra.
- Srácok! Vége a turnénak? - kérdezem mosolyogva.
- Vége. De ti? Miért csókolod Mad nyakát? - kérdezi Liam, mire szem forgatva betessékelem őket.
- Nem egyértelmű, de idióta! Járnak! - mondja Louis vigyorogva.
- Itt mégis mi folyik? - kérdezi Harry a konyhára. Dominiccal összenézzünk, majd egyszerre feleljük.
- Tojás. - a többiek szórakozottsággal néznek körbe, még Liam le sem veszi a szemét rólunk.
- Dom tudnák beszélni NÉGYSZEMKÖZT? - kérdezi, mire az említtet csókot lehel ajkaimra és az öccse mellé áll, majd elmennek.
- Mégis hogy? Részletesen! - támad le Zayn.
- Turnén voltatok, rám öntötte a csokis shaket, beszélgetünk, ha már ti eltitkoltátok, és randira hívott.. Ennyi. - mosolyodom el pirultan.
- Ezért biztos, hogy ez sokkal romantikusabb volt! - vágja rá Harry. - És  Gem? - kérdezi, mire lesütöm a szemem, elhúzva a szám.
- Gem és Benji Amerikába vannak,és még egy hétig ott lesznek. Gem pedig átköltözött Benjihez. - mondom és fel is kapom a fejem.
- Akkor srácok pár nem múlva megyek.. - rám nézz, mire elvigyorodom.
- Los Angelesbe! - biccent, majd elmosolyodik.
- És boldog vagy vele? - kérdezi Lou, mire ránézek.
- Igen. Talán sikerült. - az utolsó mondatomat csak ő és Harry érti, és az sem érdekel, hogy Zayn és Niall furcsán néznek rám.
- És az albumotok? - kérdezem, mire mind a négyen felnevetnek.
- Kész, már csak November 25. - nek kell eljönni és kijön a Midnight Memories! - vágja rá Niall.
- Menő! Viszont ha nem haragudtok, meg én kimennék rágyújtani! - mondom elővéve egy cigis dobozt.
- Cigizel? - döbbennek le. Elmosolyodom, majd biccentve ott hagyom őket és kiülök a ház előtti lépcsőre. Rágyújtok és hátra dőlök a falnak. Jól esik ahogy a nikotin szétárad a testemben, és szemeit lehunyva jobban élvezem. De hamar megszakítja ezt valaki, amikor leül mellém és ő is rágyújt.
- Mióta cigizel? - Liam hangjára rákapom a tekintettem, majd elmosolyodom.
- Mióta a ribancodról olyat írtam ki twitteren, és mielőtt megjelent volna Austin dala. Kicsit nagyobb volt nálam a nyüzsi. - szívok bele egy újabbat.
- A ribancomnak neve is van, és megkérnélek arra, hogy legalább előttem ne nevezd így. - mondja keményen, szárazon.
- Most haragszol, mert összejöttem a bátyáddal?  - kérdezem sóhajtva.
- Van rá okom? - kérdezi felhúzva az egyik szemöldökét.
- Semmi, de arról szólhattatok volna, hogy egyáltalán van egy bátyád, akkor hamarabb felkerestem volna, és nem szenvedtem volna miattad! - mondom szórakozottan, de ő nem nevet. Döbbenten nézz, én pedig értelmezem mondatom. A büdös picsába.
- Tetszettem neked? - kinyögi kérdését én pedig érzem, hogy arcomba szökik a vér.
- Nem csak tetszettel, de beléd is szerettem, de megnyugodhatsz, már csak barátként tekintek rád! - gyéren szinte láthatatlanul elmosolyodik, majd némán szívjuk el a cigit. Felállunk és bemegyünk a többiek pedig furcsán néznek ránk. Dominichoz megyek, és mivel ő is cigizik így gondtalanul lehellek szűzies csókot ajkaira.
- Hány hónapja vagytok együtt? - kérdezi Liam morogva.
- Tegnap volt 1 hónapja! - válaszolok, majd a többiekre nézek.
- Akkor buli vagy valami? - kérdezem, mire összevigyorognak.
- Ma a csajokat átzavarjuk Dominic te meg jössz hozzánk és holnap estig nem találkozunk. Holnap este viszont a Funky Budha előtt este 8 - kor. - mondja Lou gonosz vigyorral ajkain.
- De ti nem akartok a lányokkal találkozni? - kérdezem meglepetten.
- Már két napja itthon vagyunk drága! - mondja Harry felnevetve.
- És ugye az a ribanc nem jön? -kérdezem, mire elhúzzák a szájukat. - Én megtépem ha meglátom, csak szólok.
- Sophia egyetemen van! - morogja Liam, mire elvigyorodom.
- Bocsi Liam, nem tudom vissza fogni magam, de ígérem megpróbálom! - mondom lesütve a szemem.
- Oké, akkor a galamb pár vegyen egymástól érzékeny búcsút én pedig felhívom Elt, Zayn pedig Pezzt. - biccentek, de közben már Dom elkezdett felrángatni az emeletre. Nevetve esünk be a szobámba, és az ágyra.
- Holnap este találkozunk, nem megyek sehova! - nevettek fel.
- Nem baj. Nekem akkor is hiányozni fog az  én őrült, szexi csajom! - vigyorog rám, majd kacsint egyet és nyakamnak esik.
- Nekem is hiányozni fogsz, Baby! - nyögöm, mert olyan erősen szívja nyakam. Kezeim pólója alá tévednek és végig húzom kezeim hátán, majd belemarkolok fenekébe. Felnyög, majd puszikat ad egészen az ajkaimig, ott pedig nyelvét rögtön átdugva mélyíti el csókunk. Levegőhiányában elválunk, majd mindketten egymásra vigyorogva lesiettünk.
- Gyors egy numera volt! - mondja vigyorogva Lou.
- Visszamehetünk lezavarni egyet! - kacsint rám, mire felnevettek.
- Szép lett a nyakad! - dicsér meg Harry, mire szem forgatva megyek be a konyhába.
- Bazd meg! - nyögök fel a fiúk pedig felnevetnek.
- Ellék mindjárt itt vannak, ide untak már csak Pezz meglátott egy jó cipőt, amit végül nem vett meg. - hadarja le Lou.
- Aham. És valaki nem akar segíteni? - mind a hatan besietnek a nappaliba, mire felnyögök.
- Azért vigyázz rá! - Liam hangja állít meg, körbe nézek, de mivel senki nincs itt furcsán nézek a nappaliba.
- Nem bízol bennem öcskös? - Dominic hangja magabiztos és kemény.
- De, csak ha már én elbasztam! - Hogy mii?
- Sophiát választottad! - mondja Dominic.
- De a franc se gondolta, hogy belém szeret! - a szemem tojás alakúvá válik, és tovább hallgatnám, de elmennek. A picsába. Pedig kibaszottul érdekelt volna a vége!


- Akkor holnap hét kor a Funky Budha előtt! Jó csajos bulit! - kacsint Lou, majd El szájára nyomva egy szűzies csókot lelép. Ezt megismétli még Zayn és Dominic is, majd Liam, Harry, Niall megölelve minket lelépnek.
- Mindent el kell mesélned! - nyögi ki El, mire szem forgatva rájuk nézek.
- Először rendeljünk pizzát, majd felmegyünk a szobámba és egy jó horror film mellett mindent kiszedhettek belőlem oké? - kérdezem, mire vigyorogva biccentenek.
- Hé csajok nem akartok hajat festeni? - kérdezi Pezz, miután megrendeltem a pizzát.
- Öhm...Milyen hajfesték? - kérdezi El.
- Rózsaszín, kék, szőke, lila, vörös.. - sorolja fel.
- Miért van nálad ennyi? - kérdezem nevetve.
- Reklámoznunk kell. A kezünkbe nyomták, hogy fessük be a hajunkat majd csinálnak róla egy kisfilmet, ahogy reklámozzuk! - mondja vállat rándítva.
- Akkor én kérem a szőkét! - mondja El vigyorogva. Pezz a rózsaszínt választotta én pedig a kéket ragadom magamhoz.
- Nem ez egészet csak tincseket. Ki kezdi? - kérdezi Pezz.
- Te! - vágjuk rá mindketten Ellel. Megforgatja szemeit, majd rögtön a fürdőszobába megyünk. Hamar kész lesz Pezz haja, majd Elé és az enyém is. Összevigyorogtunk, majd Instára raktunk ki egy képet. Ezek után a pizza is megérkezett, és kiválasztottuk a Démonok között című horror filmet. Leültünk, de mielőtt elindítottam volna El kivette a kezemből a távirányítót és rám néztek kíváncsi szemekkel.
- Akkor....? - megforgatom a szemeim és elmosolyodom.
- Dominic rám öntötte a csokis shaket én pedig leordítottam a fejét. Alapsztori. Szemébe néztem és megtetszett. De most már elmondom azt is, hogy előtte épp próbáltam leszokni Liamről, mert belé szerettem, és amikor kiderült az, hogy ő is Payne, na akkor azt hittem, hogy ott hagyom és nem kell tőle semmit, de mégis a szívemre hallgattam, és tegnap volt 1 hónapja, hogy járunk. - elvigyorodnak, majd El felnyög.
- Én is akarok egy ilyet!!
- Neked is különleges a sztori, hisz ki az a szerencsés, aki előtt pont Louis Tomlinson taknyol el miatta? - kérdezi mire furcsán nézek Pezzre.
- Értelmesebben! - El és Pezz összenézz majd bele kezdenek a mesélésbe. Majd Pezz is elmesélte, hogy Zayn ott volt az egyik próbájukon épp Simont várta, mikor belenézett Perrie szemébe, és még azt se vette észre, hogy Simon előtte elsuhintotta a kezét. Fejbe vágás után kapott észbe, és az ott lévők mind kinevették, ő meg elpirulva tovább nézte Perriet. Majd mindhárman egyszerre kaptunk sms - t. Megnéztük és három jó éjt versecske volt benne. Dominic nagyon romantikus és költői alkat. Mégis inkább vízi sportol. Sose fogom megérteni, de nem is baj.
- Akkor csajok mehet a film? - kérdezi El.
- Persze, hogy mehet! - mondja Pezz, lámpákat lekapcsoljuk, és elindítjuk a filmet.

2 megjegyzés:

  1. én sajnálom Liamet :c ehh...ez így nem jó...szegénykém...most haragszom mindenkire :s
    de a rész cuki lenne ha Liammel lenne xD
    siess a köviveeeeeeeel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írás közben én is megsajnáltam egy picit és igen nehezen tudtam vele ezt megtenni, de muszáj volt...:c siettek a kövivel ;)

      Törlés