2015. május 2., szombat

XIX.

Sziasztok! Új rész és lehet rövid lett, de ígérem hamar hozom a kövit! Jó olvasást és millió puszi!! ♥♥♥♥

|Madison Heart|

- Ti mégis mit csináltattok? Azt hittük ps! - mondja beletúrva a hajamba Dominic.
- Hé egy darabig kék leszek, de láthatod, milyen jó kompozíciót csináltam! - végig néz, majd alsó ajkába harapva elmosolyodik.
- Gyönyörű vagy! - elpirulok, majd megcsókolom, de Lou üvöltése megszakítja azt.
- Na végre, hogy Payne is itt van....Sophiával?!? - Dominic és én oda nézünk és tényleg. Ott virítanak mindketten. A ribanc arany színű koktél ruhában, még Liam full cappal edzős pólóban. Dominiccal értetlenül nézzünk össze, majd mikor megérkeznek Sophia vigyorogva ölelne meg.
- Meg sem ölelsz már? Hisz már kibékültünk! - mondja vigyorogva. Az a gúnyos vigyor legszívesebben neki esnék, de Dominic erősen fogja a derekam.
- Ugyan te ribanc, inkább azzal foglalkozz akik legalább elviselnek, ne velem! - kacsintok rá, majd hátat fordítók é megcsókolom Dominicot. Érzékien, lassan csókol amivel sikerül lenyugtatnia.
- Jobb? - kérdezi huncut mosollyal.
- Sokkal. Ha nem fogsz le, lehet neki megyek! - kuncogok fel.
- Megnéztem volna nagyon szívesen, de a fiúkra rossz hatást keltene. De menjünk is mielőtt itt hagynak. - mondja és átkarolva a vállam elindulunk be. A többieket beérjük. Louis és Harry rögtön rám nézz aggódó tekintettel én pedig egy biztató mosolyt küldök feléjük. Jól vagyok. Liam nem sanyargat, Sophia mg mindig kurva én pedig boldog vagyok Dominiccal. Beérünk a klubba és rögtön a V.I.P. felé vesszük az irányt, ahol sokkal csendesebbek a körülmények. Leülünk. Niall és Harry már a lányokat figyeli. Dominic pedig Louval együtt elmentek az italokért. Pezz ült mellém vigyorogva és a fülemhez hajolt.
- Szép volt csajszi! És ahhoz képest, hogy régen szerelmes voltál Liambe mostanra látszik, hogy az idősebbik Payne teljesen elvette az eszeteket. Láttad volna Soph fejét mikor hátat mutattál neki és lesmároltad Dominicot! - kuncog fel.
- Meghozták a piát elmegyünk táncolni? - Pezz biccent, majd odaszól Elnek aki tovább adja a kurvának,de ő megrázza a fejét. Amúgy se hívtam, de így még jobb. Liammel összenézzünk, látszik rajta, hogy most haragszik rám, de én csak vigyorogva nézzek barna szemeibe, majd Dominicot veszem észre, hogy közelednek vigyorogva. Leteszik elénk az italokat becsusszan mellém és a fülembe suttog.
- Minden oké? - biccentek és lehúzom az italt. Nem ismerem fel egyből, majd csak akkor mikor égetni kezdi a torkom. Vodka. Hm..Finom. Pezzre nézzek, aki szintén engem nézz, majd összemosolygunk. Dominichoz hajolok, majd a füléhez vezetve ajkaim, mellkasára teszem a tenyerem.
- Elmegyek a lányokkal táncolni! - fülé mögé puszit lehellek, majd ott hagyom a meglepett srácot, és nevetve indulunk meg mi hárman. Épp a David Guette szól, mikor beérünk a tömegbe, mi pedig összenézve, vigyorogva táncolni kezdünk. Nem tudom hány perc,  mire két kezet érzek meg a derekamon. Bennem a vodka már az ereimbe jutott, így megfordulok mire egy szomorú Dominiccal találom szembe magam.
- Baby beszélnünk kell! - a józanság egy picit megbök, de elhúzom egy csöndesebb helyre ahol hallom a hangját. - Előbb hívott az edzőm, hogy rendkívüli gyűlést tart most azonnal, és el kell mennem. De te maradj nyugodtan érzed jól magad. Lehet ma az egyik haveromnál alszom és csak késő délután találkozunk. - mondja szomorkásan.
- Én se maradok sokáig, cicafiú! De azért még bulizok egy picit a lányokkal! És akkor holnap késő délután? - kérdezem, mire biccent, majd forró csókot lehel ajkaimra. Elválunk, majd megölelve ott hagy, én pedig visszakullogok Liam és Niall társaságába.
- A ribanc? - kérdezem Payne mellé leülve.
- Elment, mert szerinte uncsi a buli. - válaszol Niall tovább nézve a lányokat.
- A bátyám? - kérdezi Liam.
- Elment rendkívüli gyűlésre! - iszok egy pohárból amiben vodkát vélek felfedezni.
- Ha nem baj én most itt hagylak titeket. Találtam egy csinos barnát, akivel már 5 perce szemezek! Jó szórakozást! - áll fel Niall és a pohara tartalmát lehúzva eltűnik az ember tömegben.
- Ketten maradtunk. - nyögöm ki újabbat adagot lehúzva.
- Mióta voltál belém szerelmes? - kérdése meglep, de sóhajtva válaszolok.
- Kérdezz könnyebet. Luke szólt róla, én meg csak elfogadtam a tényt, szar volt látni a ribanccal, de túléltem. És most pedig, azt érzem, hogy boldog vagyok a bátyáddal. - nyögöm ki homályos látással. Hoppácska. Kicsit becsiccsentettem.
- És ha azt mondanám, hogy lehet én is beléd estem! - szemeim tojás méretűre kerekednek, ő pedig csak szexin elmosolyodik. Lehúzok újabb adagot, majd ránézzek.
- Azt mondanám, hogy.. - de nem tudok semmit mondani, hisz letámad ajkaival. Ami meglepő visszacsókolom. Kezei derekamra csúsznak, enyém tincsei közé. Majd megragad, elválunk pár percre, még berángat egy mosdóba, bekulcsolja azt és nyakamnak esik. Lábaim dereka köré csavarodnak, kezeim az öve körül, de hamar lecsúszik lábbáról a nadrág. Észreveszem dudorodó erekcióját így a bokszerétől is megszabadítva  összevigyorgunk. Letép rólam az alsóneműm, és óvatosan belém csusszan, miközben nyakamat szívja. Felnyögök mikor megérzem magamba, majd egyre jobban és jobban. Nem tudom mit csinálok, csak azt hogy élvezem és hogy totál részeg vagyok. 

2 megjegyzés:

  1. éreztem.......basszus én úgy tudtam, hogy ez lesz xD ez egyértelmű volt (mármint az h Liamnek is bejött xD) istennő vagy :P
    siess a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát pár rész múlva nem ezt fogod írni, de most elfogadom! :) Igérem siettek hisz nagyon rövidke volt ez a rész ;)

      Törlés