2015. május 3., vasárnap

XX.

Sziasztok Babák! Meghoztam az új részt és kicsit megint túl repült a fantáziám, de hamar meglátjátok, hogy miért. Nagyon köszönöm a 3200 (!!) oldalmegjelenítést majdnem 2 hónap alatt elképesztőek vagytok!! Jó olvasást és siettek a kövivel!! ♥♥♥♥

|Madison Heart|

Retkesül, de fáj a fejem. Egyáltalán hol vagyok? Felülök és a szemeimet és szét rebbentem. Oké a szobámba vagyok. Mellettem senki, alattam senki, felettem senki. Jó jel! Arra még emlékszem, hogy Dominic elment rendkívüli megbeszélésre, de utána? Se kép, se hang. Talán jobb is. Visszadőlök az ágyra és a fejemet masszírozom. Mi történt az éjszaka? A fejem még mindig szét robban talán ma tarthatnék egy nyugis napot. Délután pedig Dominiccal lennék. Csodálatos. Felkecmergek és egy nyögéssel távozom a kényelmes ágyacskámból, és begyalogolok a fürdőbe. A fejem akár egy mosott szar és a rajta lévő madárfészek sem nézz ki jobban. Egyáltalán mikor jöttem én haza? Csak nem maradtam sokáig... Hajamba túrok, de szinte benne ragad. Oké hajat kell mosnom! Rálehelek kezemre, és megérzem száj szagom. Mintha az utcán laknék 15 éve. Ez nem jó. Ledobom magamról a pólót, ami nem is az enyém, sőt nem is Dominicé, sem az egyik "uncsimé"! Megrázva a fejem, hogy valami biztos megkavarodott a fejembe, majd a shortot is leveszem magamról és beállok a zuhany alá. Megnyitom a csapot, és a fejemre zúdul jó pár liter meleg víz.. Felfrissít, de nem segít emlékezni. Picsába. Végig dörzsölöm magamon a szappant és a hajamba is mélyen beletúrom a sampont, majd leöblítem magam és magam köré tekerve a törölközőt, a párás tükör elé állok és letörölve azt bedugom a hajszárítót és gyorsan megszárítom a hajam. Belépek a szobámba egyenesen a fehérneműs részhez, és kivéve egy csipkés együttest fel is veszem. Magamra kapom Dominic egyik felsőjét és a mamuszomat lábamra véve megyek le a konyhába. Tejbe gabona pelyhet töltök, majd bekajálom. Összepakolok, elmosogatok majd felsiettek. Fogat mosok és kiválasztok egy összeállítást. Visszamegyek a fürdőbe, felfogom a hajam és enyhe alapozót kenek arc bőrömre. Majd a vízálló szemfestékhez nyúlok és kifestem a szemem. Hajamat leengedem, kifésülöm és kész is vagyok. Visszasiettek. Felveszem az ingem, a nadrágom és a bakancsom, majd leindulok lefelé. Ennyit a nyugis napról. Felveszem a bőr dzsekim, majd kiszedve a hajam, már csöngetnek is. Éreztem. Kinyitom az ajtót és előttem egy vigyorgó Styles áll.
- Te nem vagy másnapos? - kérdezem döbbenten.
- Ellenkezőleg! De te? Rengeteget ittál, sőt azt se tudom hogy jöttél haza! - mondja, bár hallani a hangján, hogy kíváncsi.
- Kérdez könnyebet Styles! Én se tudom, sőt! Minden kiesett onnantól, hogy leültem Niall és Liam mellé. - mondom sóhajtva.
- És vagy annyira szarul, hogy elgyere velem egy kis vásárlásra meg egy kis ebédre? - kérdezi, mire elmosolyodom.
- Rátok mindig van időm. Dominic is csak késő délután jön és a vásárlás is rám fér. Szóval miért ne? - veszem fel a táskám.
- Rendben, baba! Akkor indulás! - bezárom az ajtót és Harryvel a fekete Range Roverhez tartunk.
- Amúgy Liamről nem tudsz semmit? - kérdezi, én pedig megrázva fejem rántok vállat és helyet foglalok az anyósülésen.  


- Kicsim! - Dominic hangja tölti be a házat, én pedig hümmögve szólok neki vissza. Épp 10 perce érkezett meg a pizza és a szám most tele. - Beszélnünk kell! - már megint ez. Lassan nyelem le a falatot és kíváncsian nézzek rá.
- Ugye nem szakítani akarsz? - kérdezem félve. Döbbenten nézz, majd heves fejrázásba kezd.
- Isten ments! Szeretlek nem hagynálak el! - mondja mosolyogva, majd elhúzza a száját.
- Akkor miről van szó?
- Az edző mondta, hogy Amerikába kéne utaznunk...- szemeim tojás alakúvá válnak, de csak felnyögök.
- A csapatnak? - biccent és a kezébe veszi az arcom.
- Hidd el baby, én nem akarlak itt hagyni, de muszáj! - felsóhajtok és lehunyom a szemem.
- Mennyi időre? - kérdezem meg, mire felnyög.
- Fél év! Ma indulunk, fél óra múlva itt a kocsi! - kinyitom a szemem, és elmosolyodom.
- Mi van? Oké, nyugi! - felnevet, mire hülyén nézek rá.
- Én nyugodt vagyok, te se légy ideges! Csinál egy kakaót, és nyugodtan idd meg! - mondja kuncogva.
- Vagy.. - mondom és felfuttatom a kezem a mellkasán, majd megfogva kezét felrángatom a szobába. Lelököm az ágyra és felé mászom.
-  20 perc alatt simán betudunk pakolni együtt, baby! De hagy élvezem még ki, hogy az enyém vagy! - rákacsintok, miközben felvezeti kezeit derekamra, ég nyakának esek. Ennyi bőven kijár ma nekem.


- Jó utat Kicsim és nagyon vigyázz magadra! - nyomom csókot a szájára.
- Te is baby! Minden nap beszélünk, amint lesz időm! - nyom még egy puszit ajkaimra.
- Rendben Szívem! - nyomok egy utolsó puszit ajkaira, majd intve beül és elhajtanak. Elindulok be és amint visszaülök a kihűlt pizza elé, a csengő újra megszólal. Felnyögök és kisétálok, majd az ajtóban újra Paynenel találom szembe magam.
- Madison...- nyögi ki nevem, mire aggódóan nézzek rajta végig.
- Miért vagy te félmeztelen? Hol voltál egész nap!! Jaj azonnal gyere be! - berántom és azonnal lefektettem a kanapéra. - Hol van a te fasza barátnőd ilyenkor? - felnyög válaszul, majd a kanapéba rejti arcát.
- Ajj, Payne! Annyira bírom mikor a részegek nem tudják mit csinálnak! - mondom, majd felsiettek és langyos törölközővel beápolgatom.
- Nézz rám! - mondom és a fejét magam felé fordítom. Belenézzek barna szemeibe amibe a tompulás nagyon részt vesz.- Remek! Szóval felmész, lezuhanyzol vagy fürdöl, kicsit kijózanodsz és alszol rendben? - biccent és felül, de azonnal vissza is fekszik. Felsóhajtok, majd felsegítem. A szobámba az ágyba döntöm, majd besiettek a fürdőbe és csinálok egy kis meleg vizet. Épp a kád szélének támaszkodom, mikor két kezet érzek meg a derekamon és egy dudorodó nemi szervet a popsimnál.
- Liam! Részeg vagy a vizet pedig kész! - hümmög, de nem csinál mást. Megfordulok és rögtön karjaiba zár.
- Annyira hiányoztál a nyáron! - meglepetten nézzek rá, de biztos vagyok benne, hogy a ribancról beszél.
- Liam, elég! Én nem Sophia vagyok, hanem Madison! - mondom ellökve, de ő fordít helyzetünkön és a kádba esünk mindketten.
- Tudom, hogy ki vagy! Hisz neked van az a gyönyörű barna szemed, ami mindent elárul. Az íves, duzzadt ajkaid! - ajkaimra vezeti ujjait, majd végig húzza rajta. - A formás tested, és leginkább az, hogy olyan őszinte vagy, mint eddig soha senki velem! - elmosolyodom, bár érzem, hogy a vér az arcomba szökkent.
- Liam ez nem olyan jó ötlet! - mondom, mire elvigyorodik.
- Az éjjel mégis miattam mentél el! - a szemem a hatszorosára kerekedik és a mellkasára téve a tenyerem felemel a testem.
- Mi van, Liam? - kérdezem, mire elmosolyodik.
- Nem emlékszel, Cica? Te és én este basztunk egyet a klub mosdójában és jó volt! Elvitted a pólóm, és onnantól sajnos minden kiesett, de ha szeretnéd megismételhetjük! - belemarkol a fenekembe, mire felnyögök. Nem tehetek róla. Akármennyire ellenkezem, a testem mégis vele együtt mozog. Megcsókolom, visszacsókol. Leszedi az ingem, a melltartóm, a nadrágom. Én is letépem róla a nadrágot. Újra bennem van, újra a nyakamat szívja. Beugrik minden. Az egész éjjel. Hogy nem is egyszer mentem el miatta. Hogy most is közelítek az orgazmushoz. Szemembe néz, én is az övébe és egyszerre nyögjük ki azt a szót, ami felrepít a csúcsra, akár a mennyekbe is.
- Szeretlek! 

2 megjegyzés:

  1. én IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM ezeket a részeket xD de komolyan :D mondjuk bővebben is kifejthetnéd a szavtos jeleneteket ;) oké, nem leszek perverz xD de akkor is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem a következőben kifejtem, de utána le kell nekem is állnom! xD

      Törlés