2015. május 16., szombat

XXV.

Sziasztok! Új rész és holnap is számíthatok rá! Remélem elnyeri tetszéseteket és most nem tudom, hogy kirakjam - e +16- t vagy nem. A lényeg hogy sietek a kövivel és jó olvasást! ♥♥

|Madison Heart|

Liammel némán, néha összenézve pakoltunk ki pár holmit, de amikor anya felüvöltött, hogy kész a kakaó lerohantunk. Majd mikor mindenki leért, anya mindenki kezébe nyomott egy bögrét és leülve apával közénk kíváncsian hallgattuk a fiúkat, hogy mivel velem nyár óta, amikor elvileg meglátogattam őket. A mese végét már anya és apa nem várta meg. Sajnos ők esti műszakban dolgoznak, és van amikor átalszanak egy egész napot is, de most ez nem lényeg. 10 maradtunk, viszont nem sokáig, mert unokatesómmal együtt a másik három is lelépett. Így maradtunk hatan. Én felállva elindultam felfedezni a szüleim lakását. Egy csúsztató ajtó mögött pedig ráleltem egy bazi nagy medencére.
- Fiúk van nálatok öhm..fürdőnadrág? - kérdezem visszasietve.
- Miért ne lenne? - kérdez vissza Harry.
- Akkor 5 perc múlva a medencénél! - kacsintok rájuk, majd felsiettek. Kihalászom a bikinit, még jó hogy raktam be, és besiettek a fürdőszobába. Felveszem, de valakinek meg kell kötnie a nyakamnál.
- Liaam! - kiabálom normális hangerőn, hogy csak a mellettem lévő szobában tartózkodó hallja.
- Mondjad, Törpe! - nevetve áll az ajtóhoz.
- Tudnál nekem öhm...segíteni? És nem vagyok törpe! - nyitom ki az ajtót. A szemeim tojás alakúra váltanak és ahogy látom Liamnek is. Mi ez a felsőtest, emberek! Egyre komolyabban veszem azt, hogy be kéne tiltani a helyességet! Ezzel ölni is lehet..mint például jelenleg engem! De ácsi..Ha most én ilyen vagyok, akkor mit érezhetnek a directionerek? Szegénykéim, tuti elhunyt már valamelyikük ezek miatt!
- Miben kéne segíteni? - kérdezi rekedtes hangját, meg köhintve. Ja, hogy túl sokat néztem, nem baj! Ő is engem!
- Szóval be kéne kötni! - fordulok meg. Ujjait megérzem az enyémeken, ahogy gyengéden veszi át a madzagot, majd leengedem a sajátjaimat, még szemeimet lehunyom. Az érintése felér egy masszással, és alig ér hozzám, bassza meg! Hamar megköti, majd puszit nyomva a nyakamra, a fülemhez hajol ajkait súrolva fülcimpámon.
- Nálam kisebb vagy, így törpe vagy...Vagy Törpilla? - felkuncog, majd elmegy. Ott hagy. Jól van, Payne! Ha te így, akkor én is. Felveszem a köntösöm, majd összekötve a derekamon lesiettek. A fiúk már ott állnak, és mind rám néz mikor megérkezem.
- Rendeltünk 10 doboz pizzát! - mondja izgatottan Niall.
- Rendben, fiúk! Azt hiszem van pár ital is itthon, de ha nem baj én nem iszok! - egyenesen Liam szemébe nézzek, majd az egyik napozó ágyhoz sétálva ledobom magamról a köntöst és bombával belevettem magam a kellemesen meleg vízbe. Feljövök vigyorogva, kiúszok a széléhez majd a fiúkra nézzek feljebb tolva magam alkarjaim segítségéve.
- Jössztök, vagy csak néztek? - összenéznek,és egyszerre döntik el, hogy bombát ugranak mind az öten. Nevetve fordulok meg, de csak négy idiótát látok hülyén vigyorogni,
- Mire készültök? - kérdezem, de hamar megtudom mikor az ötödik tag, Payne felvesz a vállaira én meg sikollyal nyugtázom ezt.
- És ki az ellenfél? - kérdezem melleim alatt összefogva a kezem. A fiúk összenéznek, majd Zayn arrébb úszkál, míg Niall és Harry megvitatják ki legyen felül, de hamar meg van az. Szöszi felül Styles vállaira, majd összenézzünk Zayn pedig számol.
- One, two, tree! - kiáltja fel, mire Niallel felnevettünk, de a fiúk indulásba lendülnek. Niallel összecsapunk fent, de úgy látszik Liam győztes típus hisz, alig telik bele pár percbe a szöszi már a vízbe, és nagyon nagy mértékben Liam miatt.
- Csalás! Ez nem ért! - mondja Niall sértődötten.
- Nem tudsz veszíteni, Szöszi? - kérdezem Liam, én pedig egy ügyes mozdulattal leszállok a válláról.
- Igaza van a Szöszinek! Liam te csaltál! - mondom Niall mellé úszva.
- Miii? De te velem vagy! - Niallel összenézzünk, majd Lou tűnik fel 10 doboz pizzával. Leteszi őket, majd visszasiet a házba és Harry is vele megy. Nem válaszolunk még mindig Liamnek, csak nézzük ahogy a két idióta kijön vigyorogva, napszemüveggel a fejükön, két vízi pisztollyal, de nem kicsivel hanem azzal a bazi naggyal, és lelövik Paynet hátulról. Niallel felnevettünk, majd Liam is berohan, utána Zayn is és visszatérnek ők is egy vízi pisztollyal, mind ránk néznek és minket kezdenek el lövöldözni. Niall és én bemegyünk egyenesen a szobámba.
- És most? - kérdezi aggódva. Szétnézzek a szobámba, majd a gardrób elé tolva a gördülős széket fel támaszkodom és amint kiszúrom a két sokkal nagyobb fegyvert a négy fiú ellen, le is veszem őket. Viszont szerencsétlen vagyok, így a szék kicsúszik alólam, de szerencsémre Niall elkap.
- Köszönöm! - mondom mosolyogva. Legyint, majd letesz. Besiettünk a fürdőbe, de a fiúk dörömbölni kezdenek az ajtón.
- Zárd be az ajtót és állj őrséget, addig én tele töltöm ezeket! - biccent, majd a fürdőszobai ajtót fogja még én gyorsan megtöltöm. Az egyik fegyver kész van, mikor Niall erőlködni kezd az ajtóval. Gyorsan megtöltöm, majd a Szöszire vigyorogva, kezébe nyomom a fegyvert. Eláll onnan, a fiúk pedig kinyitják az ajtót.
- Készüljetek a halálra! - mondja Lou és meglövi Niall mellkasát. A szöszi lenézz, majd vigyorogva nézz fel és előhozza a háta mögül a fegyverét.
- Vagy inkább ti! - a fiúk összenéznek, majd Liam elkiáltja magát egy "Visszavonulás!!" - sal és rohanni kezdenek, mi pedig utánuk.


- Ki. Vagyok. - mondom a mellettem ülő srácnak, azaz Zaynnek.
- És még hol van még az éjszaka? - kérdezi nevetve.
- Nem leszek hangos, ahogy Lou mondaná! - mondom nevetve.
- Akkor szerinted is lesz valami? - kérdezi egy fokkal komolyabban. Elveszem az utolsó pizza szeletet az egyik dobozból, majd beleharapva válaszolok.
- Nem tudom, Malik! Állítólag én és Payne közt nagyon van valami! És állítólag szerelmes voltam belé. És állítólag mikor a bátyával voltam, lefeküdtem vele. - mondom sóhajtva.
- Ezek nem állítólag, ezek igazak! - mondja mosolyogva. - Figyelj, mit érzel most Liam iránt? - félre megy a pizza, de hamar lenyeletem az üdítővel.
- Lehet nem szerettem ki belőle, igazán! Kurva jó pasi, nagyon jó fej, vicces, kedves, igazi úriember, de mégis ha hozzám ér, mint az előbb a hasam bizsergett. Amikor a szemembe nézz egyszerűen eltudnék ájulni! Szóval az a fasz, megint magába bolondított! - nyögöm ki nehezen. Zayn felnevet, majd csinál egy ásításhoz hasonlót!
- Jól van, srácok! Én azt hiszem nyugovóra térek! Neked is ideje lenne, kislány! - kacsint rám, majd ott hagy.
- Mivel fárasztottad ki, Malikot? - huppan le mellém Lou nevetve.
- Semmivel és igaza van! Én mentem fiúk, majd reggel rendet rakok! - mondom ásítva és elindulok fel. Zayn mielőtt bemenne, rám kacsint és mutató ujját ajkaira teszi. Bemutatom neki a középső ujjam, majd bemegyek. Ledobom magamról a bikini felsőm, majd alsóm és nem érdekel, hogy Liam bármikor bejöhet rám tört a fáradtság. Bemegyek a fürdőbe, pont amikor nyílik az ajtó. Beállok a zuhany alá és magamra engedem a vizet, letussolok, majd magam köré tekerve a törölközőt besétálok a szobába.
- Mehetsz! - mondom Paynenek, aki az ágyon és kockult még bennem jöttem.
- Oké! - nyögi ki rekedtesen, majd bemegy. Felveszek egy melltartót, egy rövidnadrágot, és nem bírom ki, de Liam pólóját is, majd bebújok az ágyba. Hamar visszatér Payne, de én addigra már alvást színlelek.
- Nem tudod, hogy hol a.. - kérdezi kicsit megmozgatva a takarót. - Rajtad! Mondhatom igazán szexin áll meg minden, de akkor bokszerben alszom melletted!
- Felőlem! - motyogom fáradtan, de már nem vagyok az. Rávetném magam most, de úgy, de úúgy!
- Csak ennyi? - kérdezi és felém mászik a takaró alatt.
- Igen, Payne, csak ennyi! - nyitom ki szemeimet, és mélyen fúrom az övébe. Szemeiben pici meglepődést látok, de hamar megszűnik a kettőnk között lévő szikra, mikor megcsókol, szemeim pedig automatikusan hunyódnak le. Liam elmélyíti a csókunkat, miközben a bokszeren keresztül, nemi szervét húzogatja fel - le az enyémnél. Szájába nyögdécselek. Levegővétel hiányában elválunk, de ő nem lustálkodik. Áttér a nyakamra, és mélyen , intenzíven szívni kezdi, majd aprót beleharap az érzékeny bőrbe. Aprókat nyögök és sóhajtozom csukott szemmel, de ajkait hamar a pólója (ami már az enyém) alatt érzem meg, majd érzem, ahogy fogaival végig súrol mellbimbóimon, és beleharap azokba. Felnyögök, de mintha ő nem elégedne meg ezzel. Ujjaival masszírozza, csipkedi mellem, még szájával puszikat lehel, vagy éppen kiszívja őket. Amint egy hangosabb nyögés hagyja el ajkaimat, és egy vágyakozós sóhaj, utolsó puszit lehel hasamra és lejjebb megy. Lecsúsztatja rólam a rövidnadrágot, amíg  végigpuszilgatja alhasamat, kénytelen vagyok a lepedőbe markolni, és az alsó ajkamba harapni, hogy ne nyögjek fel hangosan. Igaza volt Lounak és Zaynnek, kibaszottul halknak kell lennem. Liam hangosan felhümmög, majd kezeivel felhúzza térdeimet. Egy pöpet feljebb csúszok és a fejtámlának köszönhetően még mindig kényelemben vagyok, bár nem igazán érdekel, mikor egy félisten pasi készül kielégíteni nyelvvel! Oh, bassza meg! Hamar kiesik minden és csak egy pontra koncentrálok, azaz Paynere! Nyelvével lassan végig simít a csiklómon, majd puszit nyom rá. Nyelvét újra mozgatásba kezdi most egy picit gyorsabban és mélyebben. Nem bírom visszafogni magam, egy hangos sikoly hagyja el ajkaim. Felkuncog félbehagyva cselekedeteit, de hamar újra lendületbe indul. Szívja, puszilgatja és nyelvét mélyebben dugja belém! Édes Istenem! A hasam bizsereg, a nedvek úgy ömlenek belőlem, mint a könyvekből a betűk. Remélem hangszigeteltek a falak, mert nem igazán vagyok halk. Érzem, ahogy lassan közelítek az orgazmushoz, sőt! Nyelve akár a hullámvasút mozog le - fel, jobbra - balra. Kezeim a hajában, tincseit húzogatom, majd.. A hangok betompulnak, a szemeim lecsukodnak, az ajkam már véres annyira harapok belé, de sikerül hang nélkül elmennem. Lihegve és lágyan elmosolyodom, még Liam kikukucskál a takaró alól és melleim között.
- Élvezetes volt! - suttogja.
- Fogd be, Payne és csókolj meg! - mondom felhúzva magamhoz. Elmosolyodik, és mélyen lenyomja a nyelvét. Lihegve elválunk, majd kidől mellettem. - Kurva jó izéd van! Felül és alul is! - kacsint rám.
- Rendben! Akkor te itt maradsz, mert én most lemegyek és bekapok valamit! - mondom felpattanva.
- Utána engem? - ránézzek és nevetve rá kacsintok és ott hagyom. Halkan lépek ki. Minden néma, de nyílik az ajzó és Lou és Zayn dugja ki a fejét.
- Bekapok valamit! - Zayn majdnem eltalálva a hangomat, majdnem vagy mégsem.
- Utána engem! - mondja Lou utánozva Liam hangját.
- Ennyire nem lehetnek vékonyak azok a kibaszott falak! - mondom dobbantva.
- De - de! Én mondtam, hogy halkan, Kis csillag! - a kurva életbe!

2 megjegyzés:

  1. tudtam, tudtam :D egyértelmű volt :P ők, ketten még mindig olyanok mint a nyulak. Louison pedig behalok xD

    VálaszTörlés