2015. május 24., vasárnap

XXXI.

Sziasztok Törpikék! Új részt hoztam némi információval..Az elkövetkezendő két napban (Hétfő, Kedd) részt nem fogok hozni, majd csak Szerda délután, ugyanis osztálykirándulásra megyek. De addig is jó olvasást és hatalmas puszi minden olvasómnak! ♥♥

|Madison Heart|

Liam Payne ritkán furcsa. Miután megérkeztünk ebbe a gyönyörű városba, még a keze is remeg. Majd amint beértünk a hotel szobába rögtön le is lépett és azt mondta 8 - ra csinosítsam ki magam, bár én mindenhogy szép vagyok. Nem értettem, de nem is érdekel. Lassan ott tartok ha tovább titkolózik megőrülök. így hát jó kislány módjára megfogtam a táskám és a pénztárcámmal együtt elindultam vásárolni. Mivel azt mondta csinosítsam ki magam így rögtön betértem az egyik igen nagy boltba. A ruhák ezer mennyiséggel sorakoztak fel a sorokon. A szám ketté nyílt, de rögtön be is csuktam és bevetésre indultam. Egy igen szép fekete - fehér ruhával szemeztem, majd fel is próbáltam. Tökéletesen illet rám, én pedig el is ájultam szinte. Még keresztem egy szép magassarkút, de nem tetszett vele így maradtam a lapos és vékony talpú cipőnél. Beleszerettem, így amint levettem meg is vettem. Majd elindultam egy fodrászhoz. A hajamat kimosta, kivasalta majd begöndörítette és adott neki kókusz illatot. Imádom. Na, de mire végeztem 6 óra lett így én gyorsan megkerestem a hotelt és felfogtam a hajam. Lefürödtem, kókusz illatúval, majd kipattantam és bekentem magam testápolóval, addig kiengedtem a hajam. Megszáradtam. Felvettem a ruhát, majd egy harisnyát is és végül a cipőt. A hajamat még én is begöndörítettem, majd hátra dobva kifestettem a szemem és ajkaimra kentem egy kevés szájfényt. Kész voltam, pont mikor megszólalt a csengő. Nőiesen nyitottam ajtót, de előttem nem az a Liam állt, aki délelőtt elment, vagyis de, csak na.
- A kurva életbe! - nyögöm ki ajkaimat nyitva hagyva. A srác, a barátom, a szerelmem előttem állt szmokingban, leborotváltan és csillogó szemekkel. Én szerelmesebb vagyok, mint eddig.
- Ezt én is mondhatnám! Te már nem csinos vagy, ha nem dögös! Félek rád vetik magukat! - mondja kezemet megfogva és megpörgetve.
- De én Liam Payne vagyok! - jelentem ki mellkasára téve a kezem és megcsókolva őt. Hogy romantikusabb legyen a pillanat, még a jobb lábamat is felemelem miközben átkarolom nyakát, ő pedig derekamra csúsztatja kezét.
- Ez aranyos volt! - cuppanással vált el tőlem, én pedig furcsán nézzek rá. - Mármint, hogy felemelted a lábadat, Aranybogár! - kuncog fel. Szégyenlősen pislogok fel, mire újabb cuppanóst kapok a homlokomra, majd összekulcsolja ujjainkat és kirángat a szobából.
- Hova megyünk, Payno? - kérdezem mire elmosolyodik és megrázza a fejét. - Na!
- Ne várd, mert nem fogom elmondani! Majd rájössz, Törpillám! - mondja és kiérve a hitelből egy limuzinhoz vezet.
- Ugye nem Mr. Grey szeretnél játszani csak limuzinba? - megforgatja szemeit és besegít. Két pezsgős pohár áll előttem, de hamar beül mellém.
- Szóval Kicsi csillag. Mi is van Mr. Greyyel? - kérdezi kacér mosollyal az arcán.
- Semmi..Mi épp fordítva haladunk.. Van gyerekünk, már csak házasság kell, utána jöhet a Mr. Grey - féle pozíciók! - kacsintok rá, majd felnevettek.
- Nem is jársz olyan messze az igazságtól! - suttogja, de szerencsétlenségére meghallottam. - Már mint, semmi..Hogy telt a napod? - kérdezi mosolyogva.
- Csajos programot csináltam...egyedül! - mondom durcizva.
- Mr. Payne megérkeztünk! - mondja elölről a sofőr. Elvigyorodik, majd kipattan és ki is nyitja a az ajtót és kisegít. Az Eiffel  torony előtt állunk. Furcsán nézzek Liamre, aki csak felkuncog majd elindul a lift felé. Sosem volt még fent, sőt Párizsban sem! És most hogy a szerelmemmel lehettek, a szerelem városába az Eiffel - tornyon, huhh kész főnyeremény. Ajkaim még jobban ketté válnak mikor meglátom a csak nekünk kibérelt helyet.
- Azta kurva, Liam ez csodálatos! - nyögöm ki, ő pedig mellettem felkuncog.
- Nem maradhatott el a csúnya szó! - ráemelem tekintettem és elmosolyodom.
- Nem tetszik, hogy csúnyán beszélek, Payno? - kérdezem meg, mire felnevet.
- Imádom mikor csúnyán beszélsz, Törpillám! - megcsókol, majd az asztalhoz vezet. Kihúzza a széket, majd betolja és ő is leül velem szembe. A pincér két levest hoz ki előételnek, ami nagyon finoman néz ki.
- Akkor ez az első randink? - kérdezem mielőtt a levesbe belekezdenék.
- Első randink! Holnap pedig bejárjuk Párizst. - mosolyodik el, mire vigyorogva biccentek és belekezdek. Az előételt és a főételt némán eszük meg, de a desszertnél Liam már megint ideges. Leteszem a villám, és összekulcsolva a kezem hátradőlök.
- Mi a baj? - kérdezi furcsán.
- Addig nem eszek még el nem mondod, miért vagy ideges! És ne hazudj ez tegnap óta tart! - mondom határozottan. Felsóhajt, majd feláll és letérdepel elém. Mi a...?
- Madison Heart, már lassan 2 éve hogy szerelmes vagyok beléd. Olyan dolgokat váltasz ki belőlem amit eddig soha senki. És úgy érzem benned van meg csak az a plusz, amire nekem szükségem van. Szóval szeretnélek megkérdezni arra, hogy légy a feleségem! - nyögi ki. Ajkaim újra ketté válnak, miközben a gyűrűt kihúzza zsebeiből és felém nyúlta. Kíváncsian nézz, mire elmosolyodom és megcsókolom.
- Igen, Payne! Leszek a feleséged! - egy megkönnyebbült sóhaj hagyja el a száját, majd felhúzza a gyűrűt.


|Niall Horan|

Oké. Nem lenne szabad itt lennünk, de senkinek nincs kedve hazamenni. Az, hogy lassan éjfél van és mind a TV előtt ülünk, Noah már alszik, ás várjuk a pizzát az egy dolog. De Liam sem csörgetett még vagy írt, hogy igen vagy nem! Pedig megígérte.
- Biztos, hogy igent mondott, csak most egymásba vannak temetkezve! - mondja Perrie mosolyogva és Zaynre nézz. Mázlisták. Harryvel összenézzünk és szem forgatva nézzük tovább a Tv - t. Lehet azt monda irigy vagyok a szerelmesekre. Madison óta csak néha fut be egy éjszakás kaland, de én másra vágyom. Törődésre, érzésekre és romantikára. Hogy valakinek kedveskedjek, udvaroljak. 
- Lehet megjött a pizza! - mondja Harry meglökve. Sóhajtva felállok é az ajtóhoz billegek. Az órára pillantok, pont 00:00. Elvigyorodom majd ajtót nyitok viszont ajkaim rögtön ketté válnak.
- Öhm..Hello! - mondja a szőke hajú lány félénken. - Én Samantha Hemmings vagyok, és Madisont keresném! - a kezét nyújtja viszont én még mindig tátott szájjal nézzek rá. Na, nyögj már ki valamit, te balfasz!
- Niall Horan! Öhm..Gyere be! - mondom, mire biccent és beljebb jön. Gyönyörű ez a lány. Hosszú szőke haja a vállára hullik, zöldes - kék szemei akár  a smaragd vagy mi. És a teste..Jó be kell fejeznem. Bemegyünk a nappaliba, mire mindenki ránk emeli a szemét. 
- Ő itt, Samantha Hemmings, Madison.. - mondom, de rögtön félbeszakít.
- Madison az unokatestvérem! Anyám küldött ide, hogy egy picit egyek vele is, mert már rég látott. - mondja mosolyogva. Hol voltál eddig, Gyönyörűség?

5 megjegyzés:

  1. Awww... Nagyon nagyon nagyon nagyon jó rész lett... Úúúgy szereeeeeetlek.. Na siess az új résszel :*

    VálaszTörlés
  2. Awww... Nagyon nagyon nagyon nagyon jó rész lett... Úúúgy szereeeeeetlek.. Na siess az új résszel :*

    VálaszTörlés
  3. úgy tudtam, hogy ez lesz :P de legalább volt Nialles szemszög is :D cukíííííí.........

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sejtettem, mint írtam már te jövőbe látó boszi vagy :P :)

      Törlés