2015. május 19., kedd

XXVII.

Sziasztok! Kellemes Kedd reggelt és új résszel indulok már is! Jó olvasást hozzá és nagyon szépen köszönöm a több int 5000(WOW) oldalmegjelenítést! Siettek a kövivel!! Hatalmas puszi minden olvasómnak!! ♥♥

|Madison Heart|

- De ígérd meg, hogy finom vacsival vársz minket! - mondja Niall kiskutya szemekkel.
- Az lesz, ígérem! De most menjetek, mert Simon kikészül! - mondom kinyitva az ajtót.
- Mondtam már, hogy milyen asszonyod van! - motyogja a Fürtös, mire felkuncogok.
- Mondtam már, hogy nem hiszem hogy este lesz kakaó! - mondom, mire rám nézz majd Liamre.
- Szerencsés vagy, de nagyon! - majd mosolyogva elhagyja a házat. Liam marad utoljára, és forró csók után ő is elhagyja a házat. Bemegyek a konyhába és körbe nézve, felsóhajtok. Mikor reggel 7 - kor beállít 4 idióta azzal, hogy főzz, süss meg nekünk estére és hoznak egy raklapnyi kaját, majd elrángatják a barátodat, hogy kiadják a 3. albumot ,fenomenális érzés. És csak 1 hete értünk haza. Felnyögök, majd kipakolva végig nézzek a kajákon. Már el is képzeltem mit fogok találni és, hogy hogyan csak egy baj van. Nincs zene! A rádióhoz somfordálok és bekapcsolva épp a rádiós mond be egy szám címet, majd el is indul. Ismerősnek tűnik, de mégis semmi emlékem róla, így bele kezdek a főzésbe.


Nehéz volt, de túl vagyok rajta. Meg is van terítve és én is kirittyentettem magam. Fekete szoknyába beletűrtem egy inget és lábamra topánkát húztam. Szerencsémre vagyok olyan barna, ősz végén, hogy nem kell harisnya és már van olyan idő is ebbe a lakásba. Amíg nem jön el az idő azaz nem törnek be éhesen, felderítem a lakást, így leindulok az alagsorba. Beletelik pár percbe, hogy ez nem egy pince hanem egy stúdió féleség. A vöröses kipárnázott falak, a két szoba. A hangszerek. Magával ragadtak és nem bírtam ki, muszáj volt megszólaltatnom a gitárt. A kezembe vettem és egy kottát is. Majd bementem a mikrofonhoz és leülve megszólaltam a hangszert. Remek, még nem felejtettem el gitározni. A kottát figyeltem először csak gyakorolgattam és egyre ismerősebb lett a dal, majd hangot is adtam neki.

Tell me you believe in love
It's not an illusion

I been thinking about the nights
And the dangerous tricks
People play on the eyes of the innocent
I can turn a lot of hearts into
Breaks with smoke and
Mirrors disappearing
Right in front of them

A dalt végig énekeltem, majd mosolyogva raktam vissza. A szöveg alján én írtam alá, így én is írtam a dalt. Gyönyörű. Ezek szerint dalszöveg írónő lehettem. A csengő élesen megszólal kiszakítva gondolkodásomból, így leteszem a gitárt és felrohanok. Az ajtó előtt viszont nem a fiúk állnak. 
- Hello, Baby! - kacsint rám és puszit nyomna ajkaimra, de elhúzódom.
- Először is te ki a rák vagy? Másodszor pedig nem vagyok baby! - mondom felháborodottan. 
- Öhm..Jól vagy, Angyalom! A pasid vagyok, Dominic! - mondja kiakadva. 
- Dominic..Bassza meg! Oké gyere be elég sokat kell veled beszélnem! - mondom elhúzva a számat.
- Miért nem ismertél meg? - kérdezi az első és legfontosabb kérdést.
- 2 és fél hónapja volt egy balesetem. Elütött az autó és most emlékezett - kiesésben szenvedem terhesen! - mondom mosolyogva.
- Terhesen?!? - mondja, mire biccentek.
- Igen. 10 hetes kismama vagyok! De van itt egy kis bökkenő! - mondom elhúzva a számat. Kék szemeibe kíváncsiság és bűnbánat játszódik.
- Törpi itt vagyunk! - Liam hangja csengi be a nappali minden zugát, majd belép. - Te? - szemében a j kedv azonnal haragra válik.
- Én! Miért talán nem látogathatom meg a barátnőmet? - kérdezi felállva.
- A magadfajtáknak nem is kéne olyan! - mondja Niall morogva.
- Miről beszéltek? Mi lett veletek? - kérdezi Dominic furcsán. Ez engem is érdekel, így továbbra is érdeklődve és némán figyelem az eseményeket.
- Mi a faszért nem mondod el a "barátnődnek", hogy félre kefélted? - kérdezi Liam idegesen.
- Honnan...? - kérdezi, de rám néz aggódva. Hogy mii?
- A barátnőd voltam és megcsaltál? - kérdezem vigyorogva.
Figyelj, cica én nem..! - kezd bele de a kezemet teszem a szájára. Velem senki nem játszadozik! Se fiú, se lány. 
- Kölcsönös megcsaltalak, még hozzá az öcséddel! És nagyon remélem, hogy a picinek nem ilyen görény apja lesz, mint te! - mondom, majd leveszem a kezét a szájáról. - Most pedig takarodj! - összeszűkíti szemeit, majd végigmér és biccentve távozik.
- Ja és Dominic! - kiabál utána Liam. A srác visszafordul, Liam pedig közelebb húzza a derekamnál fogva és megcsókol. Az ajtó hatalmas becsapódással záródik amitől én összeugrok, de Liam erősen tart. Elválunk és összemosolygunk.
- Oké, de tudjátok a szüleid ezt nem fogják engedni! - mondja Niall. Liam lassan mozdítja a szöszi felé fejét, és felnevet.
- Nem érdekelnek a szüleim! Ő is lefeküdt az akkori barátnőmmel, de még ő jött volna nyalizni Madnek, addig én szakítottam Sophiával! - jelenti ki. Ki az a Sophia? Összeráncolom a szemöldököm, Liam pedig visszanézz rám.
- Az ex barátnőm! Aki megcsalt mindenkivel és akit te teljes szívedből utáltál! - mondja mosolyogva. Biccentve elmosolyodom és puszit lehellek ajkaira.
- Akkor most menjünk enni, mert éhen halok! - jelenti ki Niall, mire biccentve átmegyünk és leülünk.
- És hogy sikerült a kiadás? - kérdezem meg.
- A directionerek őrültek, ezt eddig is tudtuk! - nevet fel Harry.- De jó nap volt, és látni az arcukon azt, hogy mindjárt elájulnak MIATTUNK, valami mennyei érzés! - mondja mosolyogva. 
- Csak azért mondja, mert Harry ölébe esett bele egy 17 éves leányzó, miközben elájult! - suttogja oda Niall.
- Hogy mi van? - kérdezem felnevetve.
- Ugye nem azt mondtad el? - kérdezi Lou nevetve.
- De - de! Megmondtam, hogy elmondom, ha ti nem!  - nevet fel. Liam rám néz, én is rá, a kezemet pedig a hasamra teszem és az ételekre nézzek.
- Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én éhen halok, és a pici is! - mondom, mire felröhögnek és neki kezdünk a kajálásba, mint egy nagy család. 



/6 hónappal később/

- És a gyermek apja..Dominic! - mondja az orvos mosolyogva. Dominic elvigyorodik és közelebb jönne, de én ellököm magamtól és Liamhez szaladok.
- Én annyira.. - mondom, de félbe szakít.
- Túl nagyon akartuk, hogy a miénk legyen! Elcsesztem, de Dominiccal kell lenned ő az apja a picinek! - mondja és kimegy. Én visszahuppanok az ágyra és sírok!

- Mi a...? - felülök lihegve, hasamra téve a kezem. Liam aggódóan nézz, én pedig továbbra is lihegem és a hasam simogatom. 
- Jól vagy, Törpi? Rosszat álmodtál... - mondja megmagyarázva. A kurva életbe. Minden éjszaka ezt álmodom, hogy Dominic az apja a picinek. De én nem akarom! Még mindig nem sikerült emlékeznem annyira még, a fiúkra, Katere és Domincira még mindig nem emlékszem. Sophiára sikerült és a fiúk barátnőikre is, aminek mindenki örül.
- Jól vagy persze. - mondom mosolyogva. 1 hét múlva szülök, félek hogy az álmok, a stressz tönkre teszi a picit. De ma van egy kerti party, amit a fiúk rendeznek itt a lakásba, és meghívták a családtagokat. És körülbelül 15 nap múlva pedig kezdetét veszi a turnéjuk a fiúknak, ahol én is részt veszek a picivel, mert Liam nem akar itt hagyni. Hát oké.
- Hé figyelsz te rám! - mondja nevetve csettintve előttem ujjaival.
- Persze - persze! Mit mondtál? - kérdezem vigyorogva.
- Tudod, hogy ezért büntetés jár? - kérdezi felém mászva. Felszisszenek, mire Liam rögtön lemászik rólam. A takarót leveszi gömbölyű hasamról és a pólóját is felhúzza. Érdeklődve nézzük, hogy mi van most? Majd Liam felugrik és a telefonján egy pöpet nyomkodva rögtön a hasamat veszi célba és fotózza le. Kíváncsian nézzem majd elém rakja a képernyőt én pedig leesett állal és bekönnyezett szemmel figyelem a képet. A képen egy apró tenyérnyom tűnik fel a bőröm mögül.
- Küld el a fiúknak, kérlek! Ez annyira édes! - nyögöm ki, mire vigyorogva biccent. Picit szöszmötöl még a telefonján, majd puszit nyom a hasamra és felfekszik mellém. 
- 1 hét! - nyögi ki mosolyogva.
- És szülők leszünk! - mondom puszit lehelve arcára. Félek, basszus nagyon nagy félek.


- Pár perc és itt vannak! - mondja izgatottan Harry. Elmosolyodom, de a csengő rögtön meg is szólal. Az ajtóhoz somfordálok és kinyitom előttem pedig egy szőke hajó lány, és egy idősebb fekete hajú nő meg egy igen helyes fiú terem.
- Szia Mad! - mondja a szőke lány megölelve.
- Bassza meg úgy tudtam, hogy valamit elfelejtettem! - motyogja Harry. Visszaölelem a lányt, lehunyom a szemem és sikerül.
- Nekem is hiányoztál Gemma! - mondom mosolyogva.
- Mi van? - kérdezik a hátam mögött a fiúk. Az anyukája Harrynek, Anne is megölel, majd Benji is. 
- És van-e már valami? - kérdezem Gemmától beljebb menvén, miközben ő megöleli az öccsét.
- Persze, hogy van csak nem akkora mint neked! - mondja Anne vigyorogva, én pedig a hasamra teszem a kezem. - Melyik jó képűtől van? - kérdezi nevetve.
- Valamelyik Paynetől. Későn jöttem rá kit szeretek igazán, és most szenvedek, mert nem elég, hogy nem emlékszem a fiúkra az emlékezetkiesés miatt, de még azt se tudom ki az apja a picinek! - mondom sóhajtva.
- Emlékezett kiesés? - kérdezik mindhárman egyszerre.
- Mondtam, hogy valamit elfelejtettem! - mondja Harry tovább szitkozódva. - 8 hónapja, lassan kilenc Madisonnak balesete volt, amiben emlékezet kiesést szenvedett. Úgy látszik rátok emlékszik, de ránk  sajnos nem! Bár szerintem már így is ismer minket eléggé. - túr bele hosszú hajába a Fürtös. A csengő újra megszólal én pedig mosolyogva nyitok ajtót. 
- Aha! Szóval te lennél az a nő, aki mindkét fiam eszét elcsavarta! - a szőke hajó nő, Karen és a mellette álló férfi, Geoff mérgesen nézz. A mellettük álló két lány megforgatják a szemeiket és rám mosolyognak, majd a hasamra néznek.
- De nagy már a pocakod! - nekem viszont még mindig azok a szavak járnak a fejembe amit Karen mondott. Valaki a hátam mögé lép és megtart.
- Jól vagy, Kincsem! - Liam hangja biztat, de érzem, hogy mindjárt összeesek.
- Vigyél be a kórházba! - nyögöm ki mielőtt elveszíteném teljesen az eszem. Mi a fene?  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése