2015. május 27., szerda

XXXII.

Sziasztok! Újra itt, őrült ötletekkel. Ez egy kicsit jövőbe látó részre sikeredett, de hát ilyennek is kell lennie. Siettek a kövivel kommenteket pedig várom! *-* ♥♥

|Madison Heart|

Párizs gyönyörű város! Megéri ide eljönni és az is biztos, hogy itt csak még jobban szerelembe estem. Az éjszaka, ahogyan átölel az éjszaka, ahogy megcsókol, ahogy a fülembe súg, ahogy megsimítja a hajam, ahogy felnézek rá, ő pedig mélyen a szemembe néz, a homlokába lógnak hajtincsei majd újra megcsókol. És reggel az ágyba hozta a reggelit! Ajj, reménytelenül szerelmes vagyok. Viszont most itthon vagyok és szembe nézek unokatestvéremmel, azaz Luke Hemmings húgával, Samanthával. Magamhoz ölelem és felnevettek.
- Te aztán megnőttél, bassza meg! 17 évesen akkora vagy, mint...- körbenézzek és Louis-n akad meg a szemem. - Louis! - nyögöm ki.
- Na! Megfulladom! Amúgy szólhattál volna, hogy ott vagy simán hazautaztam volna a gimiből! - mondja mosolyogva.
- És amúgy is most, hogy - hogy nem ott vagy? - kérdezem meg.
- Egyszerű! Levelezésbe folytatom tovább, majd valamikor pedig leteszem az érettségit! - mondja mosolyogva. Biccentek, majd Liam felé nézzek.
- Úgy látszik bővültünk! - mondom vigyorogva. Biccent mosolyogva, majd az ujjaimra nézz és mosolya még nagyobb lesz.
- Mi a...? Liam megkérte a kezed? - sikít fel Pezz, mire nevetve bólintok.
- Nem mondták a fiúk? - a fiúk úgy néznek rám, mintha valamit elszúrtam volna, a lányok pedig..hát akik mindjárt kinyírnak pár személyt.
- Miért nem mondtátok el? - kérdezi Pezz,
- Az úgy volt...- kezd bele Zayn.
- Megkértem őket, hogy ne mondják el nektek, mert ti meg elmondjátok Törpinek, és vége a tervnek. - mondja Liam puszit nyomva a hajamba, és átkarolva. Ekkor viszont a kuncogások között két vágyakozó sóhajt hallok meg. A két szöszire nézze, akik vágyakozva néznek minket. Majd egymásra néznek, mindketten elpirulnak, és máshova néznek. Na, nee! Felnevettek, majd kiszabadítom magam Liam karjai közül és felveszem Noaht.
- Niall segítesz megetetni Noaht! - megfogom a szöszi kezét és a konyhába húzom. - Darabolj fel almát! - adom parancsba. - Közbe mesélted csak el, miért nem lépsz! - úgy nézz rám, mint egy őrültre. Megértem, hisz az vagyok, de ha szerelem van szó, akkor muszáj vagyok segíteni nekik. Niall jó fej srác, és megérdemli a szerelmet. Samantha meg 4 éve úgy bele van esve a srácba, hogy szinte vele van tele a szobája.
- Hogy érted ezt? - kérdezi almát pucolva.
- Hívd el randira, míg nem késő! Szemet vetnek rá, és akkor annyi! Most mehetsz és hívd be Elt! - mondom mosolyogva. Furcsán biccent és El váltja fel a helyét.
- Folytasd kérlek Niall munkáját, közbe mesélted csak el..Minden oké Lou és közted? - kérdezem meg. Biccent majd  szomorkásan felsóhajt.
- Már nem olyan, mint fél éve. És nem akarom, hogy kibeszéljem, de érzem a kapcsolatunknak annyi! - mondja szomorúan. Állam leesik és érzem, hogy most azonnal le kell ülnöm, és meg is teszem.
- Kérlek adj egy pohár vizet! - szorgosan adja oda, majd vágja tovább aggódó szemekkel néha rám pillantva az almát.
- Ugye ez most vicc? - kérdezem higgadva egy picit.
- Nem! Lehet nektek most minden rózsaszín felhő, de valakinek most jött el az a korszak, hogy vég! - suttogja.
- Figyelj üljetek le és beszéljétek meg ezt! Menjetek el valahova csak ketten! És ne törődjetek semmivel! - mondom gyorsan. Mi az, hogy vég?? Nem, nincs olyan!
- Megfogadom a tanácsod, hisz én is helyre akarom hozni! Kész! Kit hívjak? - kérdezi kuncogva.
- A vőlegényemet! - nyögöm ki. Biccent majd kimegy én pedig Noah kezébe adok egy almát, majd én is enni kezdem. Liam jön be mosolyogva, de amint meglát mosolya eltűnik, tekintette aggódó lesz.
- Mivel borítottak ki? - kérdezi aggódva.
- Semmi csak ígérj meg valamit! - mondom halkan, mire a száját fülemhez emeli, így szájamhoz kerül a füle.
- Mit, Törpillám? - kérdezi suttogva.
- Hogy soha, de soha nem hagyod, hogy valaki összetörjön, hogy valaki elhagyja ezt a nyamvadt bandát! - nyögöm ki.
- Nem ígérhetem meg, de megígérem, hogy nem engedem, hogy bárki a bandából, vagy azon kívül összetörjön! - ölel magához minket. Kibaszottul nagy rossz előérzetem van, ami miatt rettegek a 2015 - ös évtől!


Október vége felé járunk. Még két dal hiányzik az albumhoz. Nekem azóta is csak azon jár az eszem, amit El mondott és én is érzem. Valaminek vége lesz, és nem is egy dolognak. Viszont most csak is pozitív dolgok foroghatnak az eszembe. Ugyan is nem sokára kiadják az albumot, és Niall és Samantha között is alakul már valami. Jobban mondva, már van is. Egy hete, hogy járnak úgy mindenki előtt, de mindketten boldogok. Viszont ezt már elmondhatom Louis-ékról is, mégis ott van az a kis szar a levegőben, még ha nem is látja senki! Fhu, na mindegy! Kezembe újra a gitár míg Liam a kicsivel szórakozik fent az emeleten. A gondolatomat próbálom a jóra vezetni, de nem megy. Mindig oda megyek vissza, hogy ki lesz az első aki eltávozik, vagy melyik pár fog a leghamarabb szétszakadni, és elválni ebből a községből. A sírás fojtogat, és meg is talál. Nem szerettem vissza folytatni. Régen, kisebb koromba mikor visszafogtam a pengéhez fordultam. Igaz, utána Kate rögtön kiverte a kezemből és adott egyet jobbról meg balról, de akkor ez esett a legjobban, majd mondta engedjem ki. Soha, ne tartsam vissza, mert csak rosszabb lesz. Igaza volt.

Who’s gonna be the first one to start the fight?
Who’s gonna be the first one to fall asleep at night?
Who’s gonna be the last one to drive away?
Who’s gonna be the last one to forget this place?

We keep taking turns
Will we ever learn?

The spaces between us
Keep getting deeper
It’s harder to reach her
Even though I've tried
Spaces between us
Hold all our secrets
Leaving us speechless
And I don’t know why

Who’s gonna be the first to say goodbye?


- Annyira büszke vagyok rád, Törpim! De miért írsz ilyen dalokat! - a dal befejezve. Én már bőgök, de Liam közelebb jön a Noahval, és letörölve a könnyeim megcsókol.
- Én is büszke vagyok rád, és gőzöm sincs! De újabb dal az albumotokra! - nevettek fel. A telefonom szólal meg és rögtön fel is veszem.
- Igen? - kérdezek bele.
- Madison. drágám nincs egy dalod úgy feleslegbe? - kérdezi Louis izgatottan.
- Most írtam meg egyet, miért? - kérdezem furcsán.
- Uh, remek. Most raktunk össze így hárman egy dalt. 
- Milyen hárman? Niall és Zayn a csajával van! - jelenti ki Liam meglepetten.
- Ja! Eddel, Harryvel! - nyögi ki Louis.
- Eddel? Mint Ed Sheeran? - kérdezem izgatottan.
- Aham! Itt vagyunk nálunk! Gyertek át és hozd a dalod! - mondja majd le teszi, Felnézzek Liamre majd elvigyorodom.
- Mami most átmegy fangirlbe! - kacsintok rá, majd a pici fejére nyomok egy cuppanósat és felsiettek. Leveszem a pólóm és atlétát veszek fel, arra pedig a kedvenc pulóverem! Liam az egészet az ajtónak dőlve nézi végig, majd mikor ránézek felnevet.
- Gyönyörű vagy, Törpim! Akkor mehetünk! - biccentek, majd a picit a kezembe veszem. 


- Gyorsak voltatok! - nyit ajtót nevetve Tomlinson.
- Hol van Ed? - kérdezem vigyorogva.
- A nappaliban, Harryvel! - be sem fejezi a mondatot, de én már rohanok, mikor meglátom megállok, a kezem a szám elé kapom, mielőtt felsikítanék. Először Harry vesz észre, amit egy nagy röhögéssel dicsér, mire Ed is rám kapja a szemét. Elmosolyodik, majd elém tántorog és a kezét nyújtja.
- Ed Sheeran! Gondolom, Madison Heart, Liam menyasszonya! - nevet fel. Még mindig nem szólalok meg, de szerencsére Liam kapcsol és vigyorogva válaszol helyettem.
- Bízz ám! Na, de milyen dalról van szó! - mondja, mire oldalba bököm. Felnyög, amin elmosolyodom, majd puszit nyomok arcára.
- Szeretlek, de ha fangirlöm van, akkor ne az új dalról beszélj, Kicsim! - puszit nyomok szájára, majd Ed felé fordulok.
- Kérhetnék egy ölelést, egy selfiet és egy autogramot? - meglepődik és felnevet, de amint kész én kezdek beszélni a dalról.
- Szóval írtam egy számot. A neve Spaces. - Harry kezébe nyomom. 
- A mienk. No Control! - kacsint Liamre Louis, majd a kezembe nyomja.
- Hé! Csaló vagy! Ezt én kezdtem el! - mondja Liam, mire felnevettek.
- De ők fejezték be és az így tökéletes! - mondom, és már rendesen átélem a dalt . - Lounak ebbe lehetne több szólója vagyis, az ő hangja illene ehhez a dalhoz. Úgy ahogy neked a Once In A Lifetime - ba! - mind a négyen meglepetten néznek, mire körbenézve felnevettek. - Mi van? Én csak elmondtam a véleményemet. A menedzsmentet pedig le lehet szarni, így tényleg jobb lesz! És ha úgy van felvehetnénk a stúdióba is, ami a lakásba van! - elhadarom, majd átveszem Liamtől Noaht és kimegyek a konyhába valami kajáért.
- Ha nekem ilyen menyasszonyom lehetne! Liam kurva jó választás! - Ed dicsérete pirossá változtatja az arcom, de Liamé még jobban.
- Ez semmi haver! Mert nem csak itt ilyen határozott, de ha látnád az ágyban! - és itt fejeztem be a hallgatózást és kezdtem el gügyögni Noahnak. 

4 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett.. Siess az új résszel <3

    VálaszTörlés
  2. gondolom a kövi részben vagy az utániban az lesz, hogy Zayn kilép :\ ajjjj,olyan rossz róla olvasni :s
    a rész amúgy nagyoooooooooooon jó :P siess a kövivell

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az pöpet messzebb van és nekem is rossz lett róla írni, de így dobta az a bizonyos gép :c :)

      Törlés