2015. május 29., péntek

XXXIII.

Szépséges napot mindenkinek! Meghoztam az új részt ami rövidebb lett és igaz elég lapos is..Szóval siettek a kövivel és jó olvasást! :) ♥♥

|Madison Heart|

- Szóval azt mondod, hogy ma este medencés parti lesz? - kérdezem Liamet, aki úgy bólogat és vigyorog, mint egy bólogatós kiskutya.
- És ügye tudod, Életem, hogy nem ihatunk alkoholt? - kérdezem, mire felelősség teljesen biccent.
- Akkor benne vagyok! - mondom és megcsókolom.
- Akkor átvehetted a szexi fehérneműdet, fürdőruhára amire csak egy köntöst kell felvenned! - mondja mosolyogva.
- Jól van, Cicám! Addig figyelj Noahára és gondolom a többiek is mindjárt itt lesznek! - mondom és a pici fejére nyomok egy puszit. Este nyolcig mozdítom ki a lábam szilveszterkor, de Liam és a fiam már is szövetkeznek ellenem. Annyi szerencséje van, Paynenek, hogy annyira nincs hideg, ami különös furcsa Londonba és, hogy be van melegítve a medence különben nem engedném meg. Mire felveszem a két részes fekete - fehér bikinimet, addigra pont csengetnek így felkapva a köntösöm lesiettek. Liam már mosolyogva engedi be a többieket, a lányok pedig megölelve sietnek fel az emeletre.
- És addig mi mit csináljunk? - kérdezi Payne, mire elvéve Noaht, rákacsintok.
- Csináljatok pár szendvicset, és remélem van pár ital is! - kacsintok rá, majd felsiettek a lányok után.
- Na és Mrs. Payne. Mi a a véleménye a 2015 - ös évről? - hirtelen Pezz ugrik elém, mire felnevetve Noahával együtt válaszolok.
- Erről nem nyilatkozunk! Noahának pelus cserére van szüksége! - mondom határozott mosollyal, majd bemegyek és kicserélem a pelust vízállóra, majd ráadok egy apróbb fürdőnadrágot. Mikor lemegyek a srácok összevigyorogva indulnak meg kifelé, de én elcsípem a kedvenc szöszimnek a pólóját és vissza rántom.
- Szöszke! Mit terveztek? - kérdezem, de ő csak gonoszul elvigyorodik, majd kimegy. Én is utána megyek, majd kérdőn nézek a lányok felé, akik épp a köntöst veszik le és csobbannak a vízben. Felnevettek és ekkor egy égető tekintetett érzek meg az oldalamon, Hátat fordítok, lerakom Noaht a napágyra, majd ledobom magamról a köntöst én is, de én vissza viszem Noaht. Gügyögök neki egy cseppet, majd elindulunk a medencébe. A hátamon most már nem egy perzselő tekintet, de szerintem az nem a hátamnak megy. Noahával együtt mászok be a medencébe, de csak a szélére és a vízre fektettem a picit. Hamar megérkezik két kéz a derekamra a srácok pedig a lányokhoz húznak.
- Megbámultak! - suttogja rekedtesen és féltékenyen.
- Te is a lányokat, de nem vagyok féltékeny, mivel engem szeretsz én pedig Noaht! - mondom mosolyogva.
- Engem már nem? - kérdezi sértődötten, mire megforgatom a szemem.
- Alap tény, hogy szeretlek, Cicám! - nyomok gyorsan egy puszit ajkaira, majd Noahával foglalkozok tovább. A többiek is odaúsznak hozzánk, majd hülyéskedünk egy picit, de én és Liam ott hagyjuk a társaságot és lefektetjük Noaht. Mesélünk neki egy összetett mesét, amit akkor gyorsba találtunk ki, majd bemegyünk a szobámba.
- Szeretlek! - veszi arcomat a két keze közé és mélyen a szemembe.
- Én is téged! - mondom a derekára téve kezem és megcsókolom, de hamar a mellkasára dőlök egy sóhaj kíséretében.
- Mi a baj, Törpim? - kérdezi a vállamat puszilgatva.
- Annyira tökéletes minden! Annyira túl boldog vagyok! - nevettek fel kínosan. - Szólj ha nagy gáz van velem, de ez engem bosszant! Balhét akarok vagy nem is tudom! - távolodom el és mélyen nézzek a szemébe. Kicsit meglepődik, de elgondolkozik.
- Igazad van, és lehet ez csak a vihar előtti csend! Mindegy! Ne törődj vele! Ne gondolkozz semmin! Élvezd, hogy szilveszter van, és hogy alig 2 órán belül már ünnepelhetjük a 2015 - ös elejét! - elmosolyodom és megpuszilom a mellkasát.
- Tudod, ha már a kicsi elaludt és a többiek is jól elvannak lent.. - mondom ujjbegyemet végig simítva mellkasán.
- Nem vagy te egy kicsit szexmániás? - kérdezi nevetve. Felvonva a szemöldököm és szemeibe nézzek.
-Öhm..Baj? Vagy adjam a szűzleányzót? - kérdezem vigyorogva.
- Isten ments! Imádom amikor vadulsz! - mondja és ledob az ágyra, majd fölém támaszkodik.
- Állj! Vadan, mi? - kérdezem vigyorogva. Kimászok alóla és még ő letelepszik az ágyra én a szekrényből a Nuttelás üveget veszem elő.
- Mit szeretnél vele? - kérdezi felvonva a szemöldökét.
- Tudod, te mondtad, hogy vadan szeretted... - mondom majd belenyúlok a Nuttelába és lehunyva a szemem leszopom az ujjam. Mikor újra kinyitom két éhes szempár tekint rám, majd felül és megcsókol.
- Maradt egy kis nutella az ajkaidon! - hebegi.
- Lesz az máshol is, de nem nekem, Cicám! - kacsintok rá és újra megcsókolom.


- Életem eddigi legvadabb szexén vagyok túl! - liheg a nyakamba, mire vigyorogva csókolom meg.
- Lesz még ennél vadabb is ha velem maradsz! - mondom nevetve. - Amúgy azzal a kurva semmit nem csinált, hogy élvezd vagy mi? Hisz 2 évig szinte vele voltál! - mondom, mire nevetve ledől mellém.
- Soha eszébe se jutott, hogy felpörgessük a szexuális életünket. sőt mindig kellett síkosító is! - mondja fájdalmasan.
- Arra a vazelin is alkalmas! - mondom halál komolyan. Rám nézz majd széles vigyor kerekedik arcára,végül az ölébe húzz.
- De van nekem egy Törpillám, aki már attól benedvesedik, ha csak ránézzek. - kuncog fel miközben mélyen a szemembe nézz.
- Szeretlek, Kicsim! - mondom és megcsókolom, hogy ideje se legyen válaszolni. - De éhen döglöm! - mondom és felpattanva felveszem a bikinit.
- Én is éhes vagyok, csak nem arra amire te! - morogja a hátam mögött.
- Mi van, Payne nem volt elég? - kérdezem nevetve.
- Belőled sosem az! - kacsint rám, én meg puszit küldve ott hagyom és a konyhába cammogok. Maradt még pár pizza szelet, amiből elveszek egyet és kimegyek a medencéhez.
- Na mind a két Paynet lefektetted? - kérdezi Lou vigyorogva.
- Féltékeny vagy? - kérdezek vissza, felnevetnek a többiek.
- Én soha! Nekem tökéletes a párkapcsolatom és a szexuális életem is! - kacsint rám vigyorogva, majd megcsókolja Elt. Elmosolyodom, miközben ujjakat érzek meg a derekamon.
- Meg mondtam, Tomlinson a szexuális életemhez..öhm..semmi közöd! - mondom majd letörölve a szám Liam felé fordulok.
- Mennyi az idő? - meglepetten nézz rám, de hamar elmosolyodik.
- 1 perc és éjfél! - suttogja mosolyogva.
- Hozom a pezsgőt! - kiáltja Harry. Viszont nemér vissza. Amint a 23:59 átvált 00:00 - ra a telefonom megszólal, Liam pedig megcsókol. Lassan mozognak ajkaink,és nyelvünkkel is huncutul játszunk.
- Boldog Újévet, Törpillám! - nevet fel.
- Boldog Újévet, Cicám! - mondom mosolyogva. Ahogy végignézzek a többieken mindenki olyan szerelmes pillantással nézz a párjára, kivéve Harry..Ő kockul. De boldog. És ez egy tökéletes pillanat vagy nem is tudom! És ezt nem szeretném elrontani, de mégis érzem, hogy hamarabb eljön a baj, mint hinném! 

1 megjegyzés: