2015. május 13., szerda

XXIV.

Sziasztok! Új rész ami remélem tetszeni fog! Kellemes hétvégét! ❤❤

|Madison Heart|

Őszintén...Ennél lököttebb társaságnál nem találkoztam még soha. A repülőút elején Liam elmesélte rövid kis életét, majd csatlakoztak a fiúk is, és végül ott kötöttünk ki, hogy csináltunk egy kis úti naplót a directionereknek. Majd megérkeztünk Sydneybe.
- És izgulsz már? - kérdezi Harry, mire megrázom a fejem.
- Állítólag fel kéne ismernem a szüleim, és az unokatesómat nem? - kérdezem, mire megrántja a vállát és elkezd enni egy banánt. Harry Styles! Tapsot érdemel.
- Fogadni akarok veled! - állít elém a szöszi izgatottan. - Kapsz 100 fontot ha megtalálod a családod, semelyikünk nem segíthet! Magadnak kell  rájönnöd! - mondja, mire felnevettek.
- És ha nem találom meg őket! - kérdezem, de Liam a hátam mögül felkuncog.
- Ők megtalálnak! - suttogja, mire biccentve Niall kezébe csapom a tenyerem.
- Ha vesztesz a 100 font nekem jár! - mondja, mire megforgatom a szemem.
- Majd kérek kölcsönbe, Boo Beartől! - pislogok a srácra, mire ő nevetve biccent.
- A leszállást befejeztük, elhagyhatják a repülőt! - összenézünk, majd elindulunk. Én még mindig Liammel nézzek farka szememet, majd elindul előttem én pedig a hátára ugrok.
- Tudtam, hogy sántikálsz valamibe! - nevet fel megfogva a combom alatt. A hasam bizseregni kezd, de csak még szorosabban szorítom magamhoz szerencsétlen srácot.
- Mivel Lounak, Zaynnek van barátnője így az ő hátukra nem ugorhattok! - nevettek fel.- Harry meg Niall még a repülőn maradt enni és wc - ni, így csak te maradtál, Payne! - mondom vigyorogva.
- És ugye tudod, hogy holnap a címlapok tetején leszünk? - kérdezi vigyorogva, mire én biccentek.
- Leszarom a fotósokat! Dagadt nem vagyok, sem kurva..vagy mégis, hisz nem tudom ki a gyermekem apja. - kapok egy rosszalló pillantást, de a nyelvemet öltöm ki rá. Amint a bejáratnál vagyok leszállok a hátáról, hogy a directionerek tudják köszönteni kedvenceiket, nekem úgy is dolgom van. Belépünk és hatalmas sikítások mellett egy csomó tinédzser lánnyal, néhol fiúval találom magam szembe. Liamék felé biccentek, majd elindulok a bőröndökért.
- Hé, igaz te vagy Madison Heart? - kérdezi egy 16 éves leányzó.
- Igen, miért? - kérdezem, mire a szemei elkerekednek.
- Te vagy a kedvencem a volt barátnők közül, sőt! Láttam, ahogy Liam hátán jöttél be, talán újra barátnő leszel? - kérdezi vigyorogva. Felnevettek és észreveszem elég sok lány kíváncsi a válaszomra.
- Az van lányok, hogy két hónapja teljesen kiesett minden, így hogy kivel hogy állok gőzöm sincs, de őszintén szólva összejönnék vele, hisz már tiltani kéne a helyességét, de nem csak neki, hanem a másik négynek is! - nevettek fel, és velem együtt nevetnek.
- De csinálhattunk veled képet, igaz? - kérdezi egy lány, mire biccentve elmosolyodom. Csinálok vagy 10 képet, de egy "Mennem kell a családomhoz!" mondattal ott hagyom őket.
- Kár, viszont én Lidison shipper vagyok! - összeráncolom a szemöldökömet még sikerül össze raknom a két nevet, majd nevetve és tisztelegve ott hagyom őket,és elindulok egy kis felfedező útra. A csomagjainkra várok, mikor valaki befogja a szemem.
- Na ki vagyok, Mad? - a hang..Túlismerős..Lehunyom a szemem és eszembe jut egy emlékkép. Talán 16 vagyok. Ő már pc - s. És felvisz a lépcsőn, a szobámba majd egymásnak esünk.
- Mond, hogy nem tévedek, de Mikey? - megfordulok, mire a szememről is lekerül a kéz.
- Hogy a manóba? A srácok azt mondták emlékezett kiesésed van! - mondja döbbenten, miközben szorosan magához húz.
- Egyszerű, Kicsi csillag! Van akiket képtelenség elfelejteni! - nevettek fel a vállába.
- Huhh, szóval megvagy! Már meg is történt a bemutatkozás? - kérdezi a szöszi, mire felnevettek.
- Tisztázzunk valamit! A szüleim? - kérdezem mikor mind a négyen odaértek már hozzám.
- Otthon várnak finom ebéddel! Felesleges lett volna eljönniük, hisz így is 10 vagyunk! - mondja azt hiszem Cal.
- Megszőkültél! - nevetve túrok bele hajába, mire elmosolyodik.
- Csak emlékszel, húgi? - kérdezi Luke megölelve. Végig nézve rajtuk mindenre emlékszem, de akkor a fiúkra miért nem megy? Vagy a saját életem olyan szakaszából, ami fontosak. A legjobb barátnőm példaként, vagy hogy kitől vagyok terhes, és hogy nézz ki Liam bátyja!!
- Sajnos, nem! Nem emlékszek még mindig sokra, de rátok igen! De ezt nem mondhatnám el a 1D - ről! - mondom csalódottan. - Vagy a saját életemről! - mondom még szomorúbban.
- Nyugi, hamar visszatér csak idő kell neki! - nevet fel Ashton.
- Remélem! - mondom, majd a másik öt is betér hozzánk. Lepacsiznak, majd a csomagjaink is megérkeznek és elindulunk. Két kocsival megyünk. Én megyek Liammel, Lukekal, Mikeyval és Niallel, a többiek pedig a másik kocsival. Luke vezet, és hamar megérkezünk egy kikúrt nagy házhoz. Kiszállok tátott szájjal, mire Liam nevetve csukja be azokat, majd elindul majd meglökve elindít. Benyomnám a csengőt, de egy középkori nő, anyukám rögtön a nyakamba esik.
- Ajj, Kicsim! De rég láttalak, sőt! Mi az, hogy balesetbe keveredtél, és mi az, hogy nem emlékszel, ugye rám emlékszel? - aggódva elválik, én pedig nevetve újra magamhoz húzom.
- Hogy felejthetném el az én aranyszívű anyukámat és az isteni kakaóját! - felnevet a nyakamba, majd elenged.
- És a kedves úriember? Barátod? - kérdezi betessékelve minket.
- Nem, Liam nem olyan barátom még, de lehet ő az unokád apja! - mondom mosolyogva.
- Hogy miről csacsogsz,édes lányom? - apa elkerekedett szemmel jön be, mire nevetve őt is megölelem.
- Két hónapos terhes vagyok a kicsivel! - simítok végig a hasamon.
- És nekem ezt miért nem mondtátok? - kérdezi Luke háborodottan.
- Bocsi, gondoltuk majd Mad elmondja! - mondja védekezően Lou.
- Oké, először is hadd mutatkozzak be! Én Madison anyukája vagyok, Carmen. Ő a férjem, Joe! - anya elmosolyodik, a fiúk pedig kezet fognak a szüleimmel.
- Akkor most én jövök! A balesetemet még mindig nem tudom, de azt igen, hogy 8 hetes terhes vagyok..vagy tőle! - mondom Liambe belekarolva. - Vagy a bátyjától!
- Rendben! Akkor foglaljatok helyett, én pedig csinálok kakaókat! 12 kakaó rendel! Addig Luke mutassátok be Madéknek a szobát. Öhmm..és 1 szobában ketten kell aludni, szóval Madison, Drágám veled is alszik valaki! - mondja anyja elhúzva a száját.
- Nagy lány vagyok már! Kibírom! Majd alszok...öhmm...Mivel Zayn és Louis foglalt mellettük nem, így majd hármuk közül valakivel! - Harry, Niall végül Liamen akad meg a szemem.
- Én alszom Niallel, ők túl jól egymásba habarodtak! - anyukám felnevet, én pedig érzem arcomat lángba szökni.
- Miért érzek rosszat? - suttogom oda Lounak miközben felmegyünk.
- Mert szeretted Liamet, Liam is téged. És mióta felébredtél köztetek ugrál az a bizonyos szikra. Szóval Madison drága ma este csak halkan! - kuncog fel és ott hagyj egy fehér szoba előtt. Oh ne! 

2 megjegyzés:

  1. A végén szakadtam xD mint a nyulak, aki állandóan csak dugnak xD bocsi, tudom perverz voltam, de hirtelen ez ugrott be :D Liam nagyoooon kanos, legalább vétekezhetne vagy valami xD
    siess a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki írta, hogy dugni fognak?? :D és ne kérj bocsánatot :D

      Törlés