2015. május 13., szerda

XXIII.

Sziasztok! Ahogy ígértem új rész, és siettek is a következővel! Ami pedig számomra nagyon fontos..8 követő, 4000 oldalmegjelenítés kereken 2 hónap alatt!! Nagyon köszönöm, és remélem nagyon tetszik majd a mai rész! :) ♥♥♥

|Madison Heart|

Az orvos hamar meghozta a papírokat, és miután megbeszéltünk egy ultrahangot egy másik orvossal indulhatunk is. Némán telt az út a házamhoz, ami gyönyörű volt. Belépve pedig teljesen olyan érzésem volt, hogy itthon vagyunk.
- Kérsz valamit? Kakaót, vanília shaket? - kérdezi a szöszi mire elmosolyodom.
- Valami azt súgja, hogy kakaóra vágysz! - elpirulva elmosolyodik, mire biccentve körbe nézek.
- Öhm..Ti kértek esetleg? - megrázzák a fejüket, én pedig Niallel bemegyek a konyhába.
- Őszintén mindig ilyen némák vagytok? - kérdezem meg mire felnevet.
- Nem! Sőt nagyon hangosak is vagyunk, csak most sokkoltak vagyunk. - ered meg a nyelve.
- Hogy terhes vagyok valamelyik Paynetől? - biccent, én pedig sóhajtok. -Oké, nem tudom mit csinált előzőnek mielőtt megtörtént volna a baleset, de szeretném ha segítenétek vissza hozni azokat. Azt mondta az orvos ne siessek el semmit, magától kell megtörténnie és valami csak visszahozza őket! - mondom, mire elmosolyodik.
- Ígérem visszahozzuk neked az emlékeidet! Nem tudom, hogy de visszahozzuk! - ölel magához.
- Köszönöm Niall! - mélyen beszívom az illatát, ami valamit beindít.
- Hé! - távolodom el. - Mi nem...jártunk? - kérdezem. Szemei elkerekednek, majd beránt a nappaliba, ahol a négy fiú furcsán néz ránk.
- Srácok! Emlékszik! Egy részletre! - kiáltja fel boldogan. A fiúk rám néznek, majd Niallre.
- Nem hinném! - mondja Liam nagyképűen. Pff..Komolyan lefeküdtem vele?
- Előbb megöleltem, és gondolom megszagolt! - nézz rám, mire biccentek. - És megkérdezte, hogy nem - e jártunk - e! - a fiúk elmosolyodnak, majd biccentenek.
- Akkor ez könnyebb lesz, mint hittem! - mondja a Styles gyerek.
- Ha Niall megölelte és beindított nálad valamit, te csaj! Akkor ide mi nagy kevesek leszünk! - mondja Tomlinson mire elmosolyodom. - El kellesz utaznunk Ausztráliába, de csak azután miután elmentünk egy nagyon fontos személyhez! - mondja mire furcsán nézzek rájuk.
- Hé! Nem kéne egy oda mennünk 6 - an, valakinek kell elkísérni, még a többiek becsomagolnak! - én némán figyelem az eseményeket, majd mind Liamre néznek.
- Menj vele te, a gyerekkel úgyis rokoni kapcsolatban állsz! - Zayn beszólásán felnevettek, még Liam küld egy haragos pillantást neki.


- Miért jöttünk a temetőbe? - furcsán nézzek Liamre, mire ő rám néz.
- Volt neked egy legjobb barátnőd! - mondja úgy mintha hülye lennék.
- Elég, Payne! Nem vagyok 2 éves, akinek mindent a szájába kell adni! Azt hiszem 18 elmúltam már, és mivel lefeküdtünk biztos vagyok benne, hogy bírtuk egymást! Akkor most miért viselkedsz így? - kérdezem mire felnevet. Faszfej.
- Madison, ha tudnád min mentem át ezen a két hónapon, és felébredsz úgy, hogy nem emlékszel semmire, sőt! Terhes is vagy és vagy tőlem vagy a bátyámtól!  - nagyon ki van akadva. És miattam! Látom a szemébe a fáradtságot.
- Mi volt a legjobb barátnőm neve? - kérdezem suttogva.
- Kateline Wilson, élt 1992 - 2013. - nyögi ki.
- Megtalálom, te menj és pihend ki magad! - ellenkezne, de megrázom a fejem.
- Majd felhívok valakit! Na menj, Payne! - biccent, és ott hagy. A temető felé nézzek, de nincs kedvem bemenni. Azt mondta, az orvos nyugodtan haladjak. Nem merek bemenni, ha a legjobb barátnőm volt, tiszteletben kell tartanom, hogy csak akkor térek vissza ha már emlékszem rá. Ezért elindulok kifelé, viszont valami elvonja a figyelmem. A bokor ágai közül egy borítók lóg ki. Elveszem, és a nevemet találom rajta, megfordítom és gyönyörű betűkkel van ráírva, egy használati utasítás, és a leányzó neve. Kateline Wilson. A legjobb barátnőm volt, és mivel most nem szenvedek ilyenbe, nem nyitom ki. Elrakom a kabátom belső zsebébe, majd elindulok valamerre. Nem is veszem észre, de egy ismerős házhoz érek. Előveszem a kulcsom és belépek. Szóval itt laknék én. Felmérem a lakást és itt nagyon nagy rend vagy. Gondolom rendmániás lehettem. Felbicegek a lépcsőn, hisz a fiúk elvisznek Ausztráliába. Beérve a szobámba, hatalmas kupival találom szembe magam, akkor mégsem voltam rendmániás, huhh megnyugodtam. A borítékot felragasztom a smink tükörre, majd az ágyam felé fordulok és sóhajtva indulok meg a szekrényem felé ahonnan kiveszek egy bőröndöt és csomagolok.


- Hol vagy, Mad? - kérdezi egy ideges hang.
- Nyugii, Lou! Itthon vagyok, mikor indulunk? - kérdezem vigyorogva.
- Mitől van neked ilyen jó kedvet? - kérdezi, mire felnevettek.
- Az lényegtelen! Majd ha ideértek meglátjátok! Szóval hol tartotok? - kérdezem.
- Liamért most megyek, majd érted! Na csinálj semmi hülyeséget! - mondja én pedig biccentek feleslegesen.
- Jól van, Tomlinson! Akkor később! Hellooo! - mondom, majd lerakom a telefont és újra beindul a zene. Vissza megyek a sütő elé, és kiveszem a sütiket. Elzárok mindent, kiszedem egy tányérra őket, majd kirakom az ablakba hűlni. 15 perc múlva a fiúk ragadnak rá a csengőre, mire szem forgatva ajtót nyitok.
- Ki van itt? És mit csinált veled? - kérdezi Lou egyből. Liamre nézek, aki csak mosolyogva biccent, majd visszanézzek Loura.
- Gyertek! - fogom meg Niall és Lou kezét. A konyhába elengedem a kezüket, majd megfogom a tányér sütit és eléjük rakom. Mindketten összenéznek, majd vigyorogva vesznek el egyet.
- Igen, ez megmaradt! - mondja Niall és a morzsás ajkaival puszit nyom az arcomra.
- Ti is vehettek! - mondom, mire biccent a másik három és elvesz egyet.
- És voltál a sírnál, ha már Liam ott hagyott? - kérdezi Harry, mire megrázom a fejem.
- Az orvos azt mondta ne siessek el semmit, és úgy gondolom megérdemel egy olyat, hogy emlékezve menjek vissza hozzá. És Liamet én küldtem el! - mondom mosolyogva.
- Jól van akkor! Mehetünk? - kérdezi összecsapva tenyereit Lou, mire biccentek. Elindulunk. Liam viszi a bőröndöm és hátul kullogunk, Louis és Niall elöl, Niall kezébe a tányér. Közepén pedig Zayn és Harry.
- Minden oké most már? - kérdezem Liamtől, aki elmosolyodik.
- Majd mesélek a repülőúton, amit szeretnél! - mondja miközben berakja a bőröndöm. Mi Liammel Zayn és Harryvel szembe ülünk le, akik vigyorogva néznek össze.
- Ugye van mobilnettem? - kérdezem Liamtől, aki megrántja a vállat. Előveszem és szerencsémre van. A kamerára kattintok és csinálok egy képet Harryékről, akik be is pózolnak. Elmosolyodom, majd kirakom Instagamra.
- Azta kurva, itt ilyen nagy híresek vagytok? - kérdezem mikor meglátom a nevük mellett a kék pipát.
- A picsába tudtam, hogy valamit elfelejtettem! - mondja Louis, majd még állunk a pirosnál hátra nézz.
- Mi vagyunk a One Direction, azaz a legnagyobb banda a világon! - a szemeim tojás alakúra válik, majd újra elindulunk.
- Akkor ti vagytok a világ legnagyobb bandája, és a legjobb barátaim? - Harry nevetve biccent.- A legjobb barátnőd, Kate is directioner volt, azaz a mi fandomunkba tartozott.
- Értem! Akkor részletes beszámolót követelek! - mondom nevetve.
- Én már elmeséltem neki egyszer, ti jössztök fiúk! - mondja Niall vigyorogva.
- Göndör hajam volt, mint a Fürtösnek, csak még én levágtam meg kivasaltam, ő megnövesztette! - morogja mellettem Liam.
- Képet kérek! Hogy nézhetett ki Liam Payne göndören! - Harry elém tol egy képet amin mind az öten rajta vannak.
- Az első közös képünk! - mosolyodik el. Azta kurva. Már akkor is szexik voltak. Igaz rengeteget változtak, de megférfiasodtak.
- És ki a legidősebb a bandából? - Liam! Liam! Liam!
- Louis! - vágják rá, mire a vezetőre nézek.
- És Liamre tippeltem, ő komolyabbnak tűnik! - mondom, mire felnevetnek.
- Ő ami Daddy Directionünk! - mondja Zayn.
- Ahha! - mondom mosolyogva.
- Megjöttünk répácskáim! - mondja Lou, felvesznek egy napszemüveget, és Liam az enyémbe nyom is.
- Mit csináljak vele? - kérdezem, mire felnevet.
- Vedd fel, meg ezt is! - mondja a süsüt rádobja a fejemre. Teszem, amire kér, majd kiszállok a kocsiból. Megfogjuk a bőröndöket, és becsekkolunk vagyis nem tudom. Rátesszük a csomagokat a kifutóra, majd elindulunk kifelé.
- Ezt most könnyen ment! - mondja Harry mikor már kint vagyunk és a magángéphez tartunk. Felnevettek, majd Lou után felsiettek. Leveszem a süsüm, és a szemüveget a hajamba rakom.
- Ülj le és csatold be magad, mindjárt felszállunk! - mondja Liam megijesztve, de biccentve megteszem amire kért. Ő mellém ült le, még a többiek szana - szét.
- Szóval részletes beszámolót kérek rólad! - mondom mosolyogva.
- Csak rólam? - kérdezi szexin elmosolyodva.
- Meg majd a többiekről is! Na Payne, hogy állsz a csajokkal és hogy lehettek tőled vagy a bátyádtól terhes? - kérdezem, mire nagyot sóhajtva belekezd.
- Minden akkor kezdődött, mikor megkerestél egy olyannal, hogy találkoznom kell Katetel, mert bármikor elalszik lehet meghal.....

2 megjegyzés: