2015. május 23., szombat

XXX.

Sziasztok! Szombat van, ami egyenlő a hétvégével szóval új rész! Nem tudok nagyon mit írni, köszönöm a komikat és, hogy olvassátok! Jó olvasást ♥♥

|Madison Heart|

Újabb 2 hét telt el. A fiúk hamarosan Texasba mennek egy forgatás miatt, azaz a Steal My Girl miatt. Viszont ma 3 vagyunk kurvára kíváncsiak egy nyamvadt papírra, ami már megjött, de a barátom bátyja késik. Már Noah kifeküdt. A csen pedig hála hamar megszólal. Sietve nyitom ki az ajtót, majd Dominic esik be.
- Szia, bébi! - kacsint rám, egy fintorral leintem, majd leülök Liam mellé. Ő velünk szembe ül le, majd a kezébe veszi a borítékot.
- Szóval azt várjátok, hogy én nyissam ki? - kérdezi hülye vicsorogva.
- Igen, mivel lehet te vagy Noah apja! - mondja Liam komolyan. - De tudd, én fogom felnevelni.
- Majd azt meglátjuk, öcsi! - feltépi a borítékot. És amint kiveszi belőle a lapot végig futtatja rajta tekintetét, és a vicsora győztes vigyorrá alakul.
- A gyermek apja 99,9 % - ban kizárt, hogy Dominic Payne! - először vigyorog még, majd még egyszer elolvassa és minél jobban értelmezi mosolya annál csökken az enyém viszont nő!
- Akkor ez azt jelenti, hogy apa vagyok? - kérdezi Liam döbbenten.
- De még mennyire, hogy az Szívecském! - nevettek fel, majd Dominicra nézek. - De szeretném veled megbeszélni a múltat. - mondom nagyot nyelve.
- Hadd kezdjem én. Nem tudom, hogy ti ketten mikor feküdtetek le legelőször.. - kezd bele, de Liam rögtön köze szól.
- Miután leléptél, az edződhöz és azt mondtad, Madnak másnap, hogy el kell utaznod Amerikába! - nevet fel Liam kicsit. Elmosolyodom, de biccentek Dominicnak, hogy folytassa.
- Akkor én hamarabb csaltalak meg, mint te engem, amit sajnálok! Örülök végül is, hogy az öcsém mellett találtad meg az igazit. De azért remélem lehettek, majd büszke nagybácsi? - kérdezi kuncogva. Liammel elmosolyodunk, bár már hova? A vigyor kopni nem akar arcomról. Nem volt igaza a sejtésemnek! A gyógyszereket Dominic idején szedtem be utoljára! Ez annyira hihetetlen mégis úgy repülök tőle, mint a drogoktól.
- Viszont most mennem kell! - felpattan és mi is így teszünk. Megölelem és két puszival elválunk a két testvér pedig egy kéz fogással, majd int és lelép. Liamre pillantok kiéhezett tekintettel, mire ő felnevet.
- Mit szeretnél, Törpi? - kérdezi kuncogva, mire elvigyorodom.
- Tudod te az, Payne és azt is, hogy nem fogok könyörögni! - mondom kezemet összekulcsolva.
- Persze, hogy nem! Te annál ügyesebb vadászó vagy! - kacsint rám.- Na, de komolyan kell beszélnünk! - elkomolyodom, és furcsán nézzek rá.
- Szakítani szeretnél? Vagy már nem szeretsz? - kérdezem, mire nevetve közelebb húzz magához és puszit nyom a hajamba.
- Hamarabb is gondolkodhattam volna a szeleburdi eszed miatt, hogy ilyen sületlenségeket fogsz össze kombinálni! - nevet tovább. Kinyújtom a nyelve de ő elkapja azt és csókban forrunk össze. Kezeim derekára simulnak, míg az övéi popsimat tapizzák.
- Na, de nem ez a komoly téma, bár ez is, de most van fontosabb! - mondja elválva.
- Ajj, hogy mindent elrontasz! - mondom, mire elmosolyodik és puszit nyom a homlokomra.
- Arról lenne szó, hogy amit nagyon jól tudsz Zayn megkérte Pezz kezét már több mint 1 éve. - biccentek és várom, hogy folytassa. - Szóval kiakarják próbálni milyen egy csecsemő egy éjszakára. És mivel mi ketten, nem igen voltunk még randizni így ezt is megejthetnénk! 2 nap múlva te meg én Párizs 3 nap, 2 éjszaka a pici nélkül! - felhúzom a szemöldököm, majd felnyögök sóhajtva.
- 1. A pici nem próba baba. 2. Biztos, hogy két napot kibírunk a pici nélkül? Stúdióba vagy és már minden szünetedben Noah hangját akarod hallani! - mondom mosolyogva.
- A pici nem próba baba, viszont rád rád fér a pihenés és én is elettem engedve. A másodikhoz pedig ha hiányzik, nagyon akkor hazajövünk, hisz 3 nap nem több! - mosolyodik és, de bevetteti kis kutyaszemeit, aminek képtelenség ellenállni.
- Szóval akkor 3 nap csak te és én? - kérdezem mosolyogva.
- Csak te és én és a pihenés és szex minden mennyiségbe! - felnevettek, majd átkulcsolom a nyakát.
- Csak benne csússzon még egy baba! - megrémül, de felnevet és megcsókol.


- Bármi van hívtok? - kérdezem szétnézve a nappaliban. Noaht Niall eteti, de valami tüneményesen, és erről már videó is van fent Instán. Oké, muszáj egy dologra figyelnem, az pedig a mellettem álló tökéletesség. Szegény tökre be  van parázva és mindig valamelyik fiú szemébe nézz. Nem értem mi baja. Szinte 5 percenként nézz valamelyik srác szemébe akik vagy felröhögnek vagy biztatóan elmosolyodnak.
- Akkor a picire vigyázni! Viszont mi most mentünk! - megfogja a kezem és a csomagját, én pedig a kirángatom a kezem és sorba megölelek mindenkit, viszont felfigyelek egy mondatra Zayntől.
- Ne légy már ennyire ideges! Már feltűnt neki! - szememet forgatok, majd megölelem Pezzt és Elt is. Figyelem, ahogy visszasétálnak a párjaikhoz és puszit nyomnak a másik arcára. A szőke úgy vigyorog, mint egy vadalma, de a barna csak mosolyog rám szépen. Furcsa nekem az a páros, és amint visszajöttem ki is derítem. Liamre nézzek most én mosolyodom el biztatóan, majd kezébe csúsztatom enyémet.
- Szeretlek, Payne és most elindulhatunk! - mélyen nézzek mogyoró barna szemeibe, és végre ő is vissza mosolyog.
- Én is téged, Törpim! - kuncog fel. Ekkor Niall elénk hozza a picit én pedig magyarázni kezdek neki.
- Na ide figyelj nagyfiú! 3 napig nem lesz itt mami és papi, de ígérem siettünk vissza. Addig is majd jó nagyokat kakilj be Zayn bácsiékhoz! - felnevettek, majd puszit lehellek homlokára. Liam is hasonló szöveget nyom le Noahnak, majd intünk és ott hagyjuk a vigyorgó társaságot. Beülünk a kocsiba, és egy csókverseny után elindulunk a reptérre. Ott a csekkolás után a magángéphez megyünk, és felszállva el is indulunk. Liam ölébe beleülök, mikor kicsatoltam az övem és mélyen nézte a szemébe.
- Ugye minden oké? - kérdezem mosolyogva.
- Persze! Csak boldog vagyok, hogy vissza kaphatom a barátnőmet aki végre kipiheni magát és felvásárol sok szexi fehérneműt! Én meg veszek valami korbács féleséget! - lélegzetem elakad, mire fülemhez hajol.
- És ha visszaértünk Londonba, akkor alakítunk egy vörös szobát! - suttogja fülembe. Szemeimet lehunyom és rögtön egy könyv, egy trilógia jutott eszembe, felkuncogom, majd visszasuttogom, hogy nem vagyok Anastasia, mire ő röhögésbe tör ki.
- Nem! Te nála sokkal jobb vagy, sőt! - mondja és megpuszilja a nyakam, ami foltot is hagy úgy 20 perc múlva.
- Én is szeretlek, Payne! - mondom majd mocorogni kezdettem csípőm.
- Ha nem hagyod abba itt a gépen foglak megkefélni! - dörmögi vállamba.
- Állok elébe! - felállok és hátrálni kezdek a wc - ig. Elvigyorodva feláll, majd elindul és teljesen neki nyom az ajtónak. A kezünket felvezeti a fejem fölé és mélyen fúrja tekintettét enyémekbe.
- Szeretlek, Törpim! - elmosolyodom, de mielőtt válaszolhatnék megcsókol, de ebbe minden érzelmét beleadta. Furcsa. Mire készülsz, Payne?

5 megjegyzés:

  1. én tudtam, h Liam az apja xD egyértelmű volt, na :P 3 nap, van egy sejtésem, hogy az elkövetkező részekben mi lesz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem írok több 18+ részt! Vagyis de, majd de nem pár rész múlva :3

      Törlés
  2. Uuu siess az uj resszel.. ez is nagyon jo lett...szereeeeeeetlek <3

    VálaszTörlés
  3. Uuu siess az uj resszel.. ez is nagyon jo lett...szereeeeeeetlek <3

    VálaszTörlés