2015. május 17., vasárnap

XXVI.

Sziasztok Babys! Ahogy ígértem új rész és a gif *0*!! Na befejeztem jó olvasást! ♥♥♥ 

|Madison Heart|

- Kincsem! - hümmögve jelzem, hogy éber vagyok, bár nem nagyon érzem. A testem akár olyan, mintha 60 éve csak futottam volna. És most jól esik pihenni. - Húsi -musi! - belecsíp pocimba, mire felkiáltok, de hamar elhallgattat egy csókkal. Beletúrok hajába és tarkónál fogva húzom közelebb és mélyítem el a csókunk. 
- Fiatalok! - Lou ront be Liam pedig rögtön lemászik rólam. - Ejnye, nem volt elég az este? - Liam rám nézz én pedig szem forgatva felállok és kiszállva kizavarom Lout.
- Semmi. Közöd. A. Szexuális. Életemhez. Louis. Tomlinson! - rácsapom az ajtót, és visszafordulok, de Liam vigyorogva ül fel és tovább nézi az alsó fertájam.
- Tetszik a műsor, nem de? - kérdezem összefogva a mellem alatt a karom.
- Aham! - nyögi fel. de szerintem nem is figyel.
- Payne! - ráförmedek, és azonnal a szemembe nézz.
- Kicsi cukorfalat! Ha nem egy szál tangába és a pólómba zavartad volna ki most nem lennék.. - lejjebb nézz. Szemeim követik az övéit és egy jó nagy dudort észlelek a takaró alatt.
- Hm..Ugye te is arra gondolsz amire én? - kérdezem vigyorogva.
- A szüleid mikor jönnek? - az óra még csak hajnal 5 - öt mutat így vigyorogva roppantom ki ujjaim.
- Kicsi, kicsi Payne! A szüleim reggel 10 - re jönnek, és nem tudom miért kelt fel Lou és te is hajnal 5 - kor, de ha már én is fent vagyok...- beleülök a dudorodásba, mire hangos nyögés szalad ki ajkain.
- Úgy gondolom. ha Louék hangokat akarnak akkor adjuk is meg nekik! - kacsint rám, és azonnal cserélve testpozíciónkon és a péniszét végighúzva a vénuszdombomon megcsókol belenyomva fejem a párnába.


- Elég legyen már!! Az óvszer is elfogy valamikor! - lihegve kuncogok fel, majd leszállok Liam hátáról.
- Ajj, de olyan jók a kezeid! - mondja megfordulva.
- Hallhattad Lout, már masszírozni sem masszírozhatlak meg! - kiabálom, hogy a másik szobában is hallják, majd Liam bele húzz az ölébe és ujjaimmal kezd el játszadozni. Jó így, ketten lenni most, de tudom semmi nem tart örökké. És meg kell beszélnünk mi is van köztünk jelenleg. Én fiút nem használok ki, és ők sem engem.
- Beszélnünk kéne! - nyögöm ki, Liam pedig orrát kócos hajamba túrja.
- Mielőtt elgondolkodnál a drága kis fejecskéddel, hogy csak a szex miatt kellesz, felvilágosítalak, hogy ez nem így van. Elég régóta érzek egy érzést irántad lehet mondani, hogy mióta megláttalak azaz Januártól. Te és az őrültséged magadba bolondítottatok. Viszont nem feküdtünk le csak sokkal később, és megérte rád várni! - mondja és érzem, hogy elmosolyodik.
- Most te szerelmi vallomást tettél nekem? - kérdezem suttogva. A fülemet simítja ajkaival, és dörmögősen besuttog egy "Igen" - t.
- Én nem nagyon tudok mit mondani, de érzem, hogy én is hasonlóan éreztem irántad, mert furcsa dolgok vannak a gyomromban és bárhol máshol is! - felkuncog, majd kezeivel hasamat kezdi el simogatni.
- Tudom! Nagyon remélem, hogy én vagyok a picinek az apja! - ekkor minden megszakad, mert Lou és Zayn betör és mérgesen nézz ránk.
- Nagyon örülünk, hogy végre boldogok vagytok együtt, de ne dugjatok már annyit mint a nyulak! - felkuncogok, majd Lou szemébe nézzek.
- 6 - ig dugtunk! Utána meg masszíroztuk egymást! - válaszolja helyettem Liam.
- Jól van, Payne! Akkor csinálj az asszonynak kakaót, nekünk beszédünk van vele! - mondja Zayn vigyorogva.
- Kakaó! - csillan fel a szemem, Liamre nézzek aki biccentve puszit nyom az arcomra, majd feláll és körbe néz, miközben Louhoz beszél.
- Add ide a pólód! - Lou furcsán nézz rá, és megrázza a fejét.
- Vedd fel a tied! - mondja karba tett kezekkel.
- Az enyém az asszonyon van, és nem szeretnék találkozni az szüleivel félmeztelenül! - jelenti ki dobbantva. Én csak némán figyelem, ahogy elkezdenek veszekedni, majd megjelenik Niall és Harry és mindketten Liamhez vágják.
- Csak menj és ne veszekedjetek! - mondja Harry leülve.
- Akkor már én is kérek kakaót! - huppan le mellém Niall.
- És én is! - mondja Harry leülve a másik oldalamra.
- Akkor, baby 3 kakaó rendel! - mondom mosolyogva rá. Felveszi Niall pólóját, majd felránt magához és csókot nyom ajkaimra.
- Most már megyek! - ott hagy én pedig kábán huppanok vissza.
- Ilyen nagy a szikra köztetek? - kérdezi Lou miután Liam lelépett.
- Előbb vallott szerelemet, és olyan aranyos volt. És én is érzek valamit, nem tagadom, de nem tudom, hogy ez az a vagy nem. - húzom el a számat.
- Higgy bennünk! Az...Szeretitek egymást már csak két bökkenő van! - mondja Lou elhúzva ajkait.
- Mii? - akadok ki
- Mi van ha a picinek nem Liam az apja, hanem Dominic? - kérdezi a szöszi.
- Ki az a Dominic? - ráncolom össze a homlokom.
- Liam bátyja! - nyögi ki Harry.
- Nem lesz semmi baj, én érzem, hogy a gyerek Liamé! - ekkor Liam és anya tér be 3 egy tálca bögrével.
- Jó reggelt, Aranyom! Hogy vagytok? - kérdezi anya fáradtan elmosolyodva.
- Köszönjük jól, de most menj pihenj! Mi elleszünk! - mondom Liam kezéből elvéve a bögrét és nagyot kortyintok.
- Jól van. De még itt vagyunk szervezzünk egy anya - lánya programot? - kérdezi, mire mosolyogva biccentek.
- Persze! - puszit nyom homlokomra, majd lelép Liam pedig a hátam mögé ül.
- És mit csináljunk ma? - kérdezem Liam mellkásának dőlve, és nagyokat kortyolva.
- Elmehetnénk a strandra! - motyogja Niall. Összenézzek a fiúkkal és vigyorogva biccentünk, majd megérzem Liam kezeit a pólóm alatt. Simogatja a pocim. Felnézzek rá, ő is a szemembe nézz. Érzem, hogy az övé, még ha nem is emlékszem, hogy ki az a Dominic vagy, hogy mit érzek iránta. A pici Liamé.



- De régen voltunk már itt! - mondja Luke kiszállva kocsijából.
- Te beszélsz? Én mint mondjak? - kérdezem felháborodva.
- Jól van, na! Hol vannak a többiek? - kérdezi Luke kiöltve nyelvét.
- Gyertek! De út közben meghívsz egy hot - dogra! - mondom, mire elmosolyodik, hasamra nézz majd biccent.
- És hogy vagytok a picivel? - kérdezi Mikey.
- Megvagyunk! Már kezd elmúlni a reggeli rosszullétem, bár azt se tudom volt - e. És kívánósabb vagyok! - kuncogok fel, majd Luke a kezembe nyomja a hot - dogomat. - Köszi szépen! - nyomok egy cuppanós puszit arcára.
- Nincs mit, Törpi! Megérdemlitek! - kuncog fel.
- Na végre, hogy itt vagytok! Most már mehetünk a vízbe? - kérdezi a szöszi.
- Ki mondta, hogy nem mehettek? - kérdezem meg.
- Payne és Tomlinson! - mondja Harry durcizva.
- És ők hol vannak? - kérdezem karba tett kezekkel.
- Elmentek szörfözni! - mondja Zayn.
- Na ide figyeljetek! Mind a heten eltakarodtok a vízbe, én pedig figyelek a cuccokra vagy alszom, vagy még nem tudom. - mondom felháborodottan.
- Azért nyugi, nem történt semmi! - mondja Cal kuncogva, leülök és elkezdek csámcsogni a hot - dogomon, míg a többiek elindulnak. Egyedül maradok és miközben eszem körbe nézzek. Feltűnik két ismerős alak, igen testre simuló szerkóban. Felszisszennek, miközben végig mérem először a kék szeműt, a barna szeműnél pedig be is nedvesedem. Hogy lehetnek ennyire.....dögösek? A feszes fenéken állnak meg szemeim, és mikor az a feszes popsi közelít felnézek a gazdája szemébe, aki szintén vággyal teli szemmel méri a mellkasom, majd felnézz a szemembe. Rám kacsint, majd odaszól valamit Lounak, aki elvigyorodik és fütty szóval megy el. Liam vissza viszi a deszkát, majd felém sétál. Az egészet végig nézzem. Ahogy a pénisze egyre dudorodik, és hogy szemében a vágy csak nő, majd megáll előttem. Letérdepelés csókot lehel ajkaimra. Elvadulnak ajkaink, a lepedőre fekszem, ő pedig felém tornyosodik.
- Nem volt elég..egész reggel? - morogja a fülembe.
- Ha tudtam volna, hogy ilyen cuccba leszel sem! - kuncogok fel. Leszáll rólam, körbe nézz, majd felpattan engem meg magával ránt. Beránt egy beton házba ahol a wc - ék helyezkednek el, de ő nem törődve vele a férfi mosdóba ránt és azon belül is a wc- be. Lehunyom szemem, mikor felrak a falra és lábaimat dereka köré zárom, ajkaival pedig nyakamat kényezteti. Dezsavűm támad.
- Liam, Liam! - nyögöm ki nehezen.
- Mi az? Nem szeretnéd vagy mi? - kérdezi aggódó szemekkel.
- Nem az, hanem hogy mi nem voltunk ilyen pózban? - kérdezem. Először értetlenül néz, majd elvigyorodik.
- Oh, de hogy nem, Kincsem! Először is így csináltuk, utána kádban! - kacsint rám. Felkuncogok meglepetten, de ő rögtön megcsókol. 

2 megjegyzés:

  1. ez a sok szex már kezd abnormális lenne xD de komolya, tudnak ezek ketten mást is csinálni? :D legalább a szerelmi vallomás már megvolt :P aztán meg kiderült, hogy a gyerek tényleg nem Liamé...és bumm xD
    siess a köviel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyerek LEHET Liamé xD a szex meg belefér még xD

      Törlés