2015. május 6., szerda

XXI.

Hellosztok Babák!! Kedvenc részem eddig és remélem nektek is majd! Köszönöm a 8 követét nagyon hálás vagyok érte! A következő részt sajnos csak jövőhéten tudom hozni, de Hétfőre ígérem hozom! Addig is jó olvasást és a kommentek is jöhetnek nyugodtan, nem harapok!! Millió puszi!! ♥♥♥ 

|Liam Payne|

Megőrjít! Ez a lány kész csoda és hogy miket csinál.. Tyűha! Nem szabadna, de mégis a tiltott dolgok a legjobbak. Jobban mondva, nem tiltott csak mivel a ribanccal együtt vagyok, ő meg a bátyámmal..Dominic. Nem is gondoltam bele Mad helyzetébe. Vajon milyen is lehet? Kit szerethet? Hisz..A bátyámról áradozott, de mégis velem kefél, vagy vele is? Kéne egy szál cigi. Felülök és a nadrágzsebembe nyúlok..váj már, nincs is rajtam nadrág. Körbe nézek és kiszúrom a nadrágom az ágy szélén és a belőle kikandikáló cigis dobozra rögtön lecsapok. Az ablakhoz megyek és kinyitva azt kihajolok. Jó a reggeli friss levegőt beszívni mélyen, na de a nikotint szét áradni testembe még jobb. Pár perc múlva halk nyögést hallok meg, mire megfordulok és a házigazdával találom szembe magam.
- Bocsi, csak muszáj volt! - mondom tovább füstölögve. Biccent, majd elmosolyodik.
- Kijózanodott, Payne? - karba teszi a kezét, amivel melleit előrébb hozza nekem pedig rögtön ajkaim válnak ketté, de hamar odateszem a cigit és szívok belőle.
- Ki, persze! Nagyon sajnálom, hogy tegnap csak úgy rád rontottam! - vettem be kiskutya szemeimet, amin felnevet. Olyan aranyos a nevetése, sokkal kedvesebb és olyan Madisonos.
- Semmi baj, Liam! - elpirul mondatába. Gonoszan elmosolyodom, majd elnyomva a szálat közelebb megyek hozzá és ráteszem a derekára a kezem.
- Nem bántad meg, igaz? - suttogva kérdezem. Lehajtva fejét, de egyik kezemmel felemelem az állánál, és követelem, hogy a szemembe nézzen. - Nem bántad meg! - elmosolyodom. Nem, nem és nem!
- De muszáj lenne! Liam én megcsaltam a bátyád veled! - nyögi ki, mire két piros arcát kezembe veszem és mélyen nézzek a szemébe.
- Én megcsaltam a barátnőmet veled, és a bátyámat is hátba szúrtam. Nem bántam meg! Mert téged szeretlek! És képes lennék mindent eldobni érted! - őszintén mondom. Még a One Directionből is kilépnék, ha kérné. De nem kéri, ő nem olyan mint Sophia, aki megkért rá, mert nem szereti a fiúkat. Én meg őt, sőt senki nem szereti őt! Teljesen igaza volt Madnak mikor azt írta ki a Twitterre róla. Meg is érdemelte, viszont én így jól jártam, mert lett egy meztelen képem erről a tündér lányról!
- Liam ne folytasd, csak még rosszabbul érzem magam! - nyögi fel és ismét lehatja a fejét. Ismét felsegítem, hogy a szemembe nézzen és féloldalasan elmosolyodva megkérdezem..
- Hol fáj, Baby? - elpirul, majd rámutat a szájára. Oda nyomok egy puszit, majd érdeklődve nézzem tovább.
- És még? - felkuncog, majd a nyakára mutat. Végig puszilok a szájától a nyakáig, amiben felnyög, majd ismét megkérdezem.
- Most én jövök, Cicafiú! - rám kacsint, majd lelök az ágyra. Meglepetten nézzem, ahogy nem a lábamra, nem az alhasamra, hanem az erekciómra ül rá. Végig nyal alsó ajkán, majd beleharap abba, és kérdőn nézz rám. Nem szólok semmit, derekára rakom a mancsom és megszorítom a medence csont feletti részt. Halkan felnyög, majd a mellkasomra dől és megcsókol, de kezei már a hajamat húzzák. Fel és le simítok oldalán, majd az egyik kezemmel a melltartó kapcsát kezdem el keresni, de a kuncogva eltávolodik tőlem. Ledobja magáról egyszerű atlétáját és kezeit a melléhez vezetve kibontja elöl a kis ruhadarab pedig gyengén esik le a pólómra. Felnevetek, majd messzire dobva azt közelebb húzom és gyorsan cserélve a testhelyzetünkön magam alá gyűröm. Leveszem a farmerjét miközben mellét harapdálom, szívom, majd magamról és gyorsan levéve mindkettőnkön csak az alsó fehérnemű van. Felnézek rá, szemei lehunyva, ajkába harapva nyög és úgy nézz ki akár egy angyal. Felsóhajtok és kezeimmel végig simítok mellein, hasán, alhasán majd végül elérkezem az anyaghoz is. Lassan húzzon le róla végig puszilva combján, Ő ezt nyögésekkel dicséri, ami engem még keményebbé tesz, majd ujjaimmal végig simítok csiklóján. Nagyon nedves már. Felnézzek rá ismét. Arca kipirult, szemei hunyva és vár. Rám vár. Hátrébb megyek és szétnyitva lábait felhúzom őket. Elhelyezkedem a két gyönyörű comb között, majd nyelvemet indítom mozgásra.
- Liam! - felsikít, de én tovább végzem a nyelvemmel a munkám. Hajamba túr, erősebben húzza tincseimet, hangosabbak nyög, majd elhúzza a fejem.
- Mit szeretnél, cica? - kérdezem mosolyogva.
- Téged! - nyögi ki szemembe nézve. Azok a mogyoróbarna szemek a vágytól, a szenvedélytől csillognak, amit én okoztam. Én! És senki más..
- Hol cica? - kérdezem mosolyogva.
- Ha nem húzol fel egy óvszert most azonnal és nem tolod belém a szerszámodat, azt a 26 centit én esküszöm Payne rád ülök és meglovagollak! - nyikkanni sem merek, és azonnal magamra görgettem az óvszert, majd két lába közé helyezkedve megcsókolva belé eresztem magam. Hamar megszokja a méretem és gyorsabban mozgok benne, de közben oda hajolok a füléhez és megpuszilva azt megkérdezem.
- Honnan tudod hogy annyi? - elmosolyodik, majd nyögve válaszol.
- Sok mindent tudok én Payne! - rám kacsint, majd megcsókol. Honnan a francból?


- Beszélnünk kell Sophia, de most! - lezártam a kocsit és épp a házamba tartok. Sophia is itt van, hol lenne ugyan? És itt dagasztja a nagy seggét. Hihetetlen ez a lány! Ahelyett, hogy valami elfoglaltságot találna az egyetem mellett, ahova alig jár be, alszik délutánig és ha fel kel, rögtön szexelni akar, majd eszik és megint kidöglik. Nem is tudom mit láttam benne akkor... Vagy csak Madison csavarta el a fejem annyira. Az a lány egy főnyeremény, és a bátyámmal van együtt, de..Mégis velem szexel, sőt szeretkezik! Ajj, annyira zavaros és ez annyira tetszik.
- Mi a baj, Életem? - kezei közé veszi arcom, és össze tömörítve arcom puszit nyom a számra. Utálom ezt. És soha nem fogom megszeretni!
- Beszélnünk kell a kettőnk kapcsolatáról! - rögtön elhúzódik és meglepetten nézz.
- A kettőnkéről akarsz? Rendben! Teljesen. Ki. Vagy. Fordulva. Magadból! - döbbenten nézzek rá, majd felnevettek,s őt felröhögök.
- Én?!? Akkor kérdezzük meg erről szerintem a fiúkat! - mondom, mire megrázza a fejét.
- Nem! A fiúk utálnak engem, sőt! Pezz és az a ribanc is utál, sőt még Gemma is!
- Őket most ne keverd ebbe bele! Semmi köze ehhez a fiúknak, Pezznek,Gemnek, és még Madisonnak sem! - emelem fel a hangom.
- Megint kiabálsz! - sikítja mire befogom a fülem.
- Szakítani akarok! - nyögöm ki, mert igaza van. Ő egy lány, nő! És nem szabad a lányokkal, nőkkel így beszélni a természetük ellenére sem!
- Mit mondasz? - a feje olyan vörös lesz, mint egy rák. A füléből mintha füst tüzelne. Oooo. Nagyot nyelve hátrálok egy picit.
- Szakítani akarok, már nem szeretlek! mondom magabiztosan. Közelebb jön és felnevet.
- Ha szakítasz velem mindent, elmondok az újságoknak! - a szemeim tuti 1000x - re nőttek és köpni - nyelni nem tudtam. Miről beszél ez nekem?
- De hisz nem csaltalak meg, szerintem te csaltál meg engem!- hazudok. Nem szerettek hazudni, de most muszáj.
- Biztos vagyok benne, hogy nem csaltál meg, hisz azt csak azzal a ribanccal feküdnél le, aki úgy elcsavarta az eszedet, mint a bátyádnak. De mivel te olyan jó lelkű kisfiú vagy így nem bántanád meg a bátyád, vagy tévedek? - elképedem. - Ja és igen. Én megcsaltalak nem is egyszer. Na de kössünk alkut, Payne. Te nem szakítasz velem, nem találok ki az újságosoknak és megpróbáljuk helyre hozni a kapcsoltunkat. - vigyorodik el pofátlanul. Meg a jó büdös faszt!
- Baszódj meg Sophia! Nem szakítok veled, te nem tálalsz ki, de találnod kell egy új balekot, mert én többet nem baszlak meg az is biztos! Sőt amint meg van még a lakást is neked adom, csak engem felejts el egy életre utána! - elvigyorodik pofátlanul és biccent.
- Helyes! Amúgy sem vagy olyan jó az ágyban, mint a bátyád, akivel hetek óta kefélek! - suttogja tagolva, mire a pumpa felmegy bennem.
- Rohadtul elegem van belőled Sophia! És mostantól engem elfelejthetsz! Elköltözöm a közös lakásba vagy Louhoz! És azt csinálsz amit akarsz! - mondom, de cincogni kezd.
- Te itt maradsz, nyuszifül! És én is! Megegyeztünk valamiben! - mondja, mire felnevetek.
- Az azelőtt volt mielőtt lefeküdtél a bátyámmal! És ha ezt a rajongók megtudják szarrá fognak alázni téged, amit meg is érdemelsz! És elköltözöm, nem érdekel mit mondasz az újságoknak! Utállak Sophia és remélem a pokolban rohadsz meg! - majd becsapom az ajtót és leülve a lépcsőfokra előrántom a cigis dobozt és beleszippantok az égő méregbe.. Nem érdekel, hogy ki lát vagy ki nem! Nem érdekel ki mit hallott. A telefonom remegő kézzel kapom elő és felhívom Lout, Pár csöngés után fel is veszi.
- Mi van haver? - kérdezi nevetve.
- Ha nem baj, szeretnélek a kocsiddal itt látni téged 10 percen belül, mert ha nem képes vagyok neki menni valaminek! És ez most nem vicc Lou!
- Haver! 5 perc! Ne csinálj semmit! - lerakja és a pittyegést hallom. Felpattanok és újabb cigire rágyújtva nézzek körbe. Meglátom az ablakban vigyorgó Sophiát és elfordulva a földhöz vágom a telefon, mikor az megszólalt.....

2 megjegyzés:

  1. ez miaaaaaaaaa......rohadt...hát nem tudok épp eszű mondatot írni :O vártam már a Liam szemszöget és tudtam, hogy ütős is lesz, de wooow...köviiiiiit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha erre ilyen módon reagálsz, mi lesz a következővel?? :D

      Törlés